رویداد معرفی بازی‌های PS5

برگزاری رویداد جدید پلی ‌استیشن با محوریت بازی‌های PS5 تایید شد

توسط میلاد شجری در ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ , ۱۱:۰۰

سرانجام پس از شایعات فراوان، شرکت سونی از برگزاری رویداد جدید پلی ‌استیشن با محوریت بازی‌های کنسول PS5 در هفته آینده خبر داد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات متعددی در بستر اینترنت بودیم که از برگزاری یک رویداد جدید پلی ‌استیشن با محوریت پلی استیشن ۵ و بازی‌های این کنسول در اواسط ماه خردادماه ۱۳۹۹ خبر می‌دادند. حال در جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی با انتشار تیزری برگزاری این رویداد را تایید کرده است. مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، جیم رایان طی پستی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که این رویداد قرار است راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه، ۱۶ خردادماه ۱۳۹۹ بوقت ایران (۴ ژوئن ۲۰۲۰ میلادی) برگزار شود و شما می‌توانید از طریق صفحه توییچ پلی استیشن، برنامه را به صورت استریم زنده تماشا کنید.

دریافت از آپارات | تماشا در یوتیوب

طبق گفته‌های جیم رایان، رویداد جدید پلی استیشن به نمایش کاملی از بازی‌های کنسول پلی استیشن ۵ می‌پردازد که در واقع، نماینده‌ای از بهترین‌های صنعت محسوب می‌شوند که توسط استودیو‌های خلاق در سراسر جهان توسعه یافته‌اند. استودیو‌های بزرگ و کوچک، چه ناشناخته و چه شناخته شده، همگی سخت روی توسعه این عناوین کار کرده‌اند که قرار است پتانسیل کنسول نسل نهمی سونی را به رخ بکشند.

رایان در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد، مدت زمان استریم کمی بیشتر از یک ساعت خواهد بود. به نظر می‌رسد سونی در گذشته قصد برگزاری این رویداد را به صورت عادی و در قالب یک رویداد زنده داشته است اما گسترش شیوع ویروس کرونا که همچنان هم ادامه دارد، موجب شده تا فرمت برنامه به سوی تماما دیجیتال برود. همچین در انتهای صحبت‌های رایان مشخص شد که این تنها یکی از رویداد‌های آینده با محوریت PS5 خواهد بود.

کنسول پلی استیشن ۵ برای عرضه جهانی در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ میلادی برنامه‌ریزی شده است. از طرف دیگر، کنسول رقیب یعنی ایکس باکس سری اکس هم در همین بازی عرضه خواهد شد. در حال حاضر قیمت هیچکدام از این دو کنسول مشخص نشده است. در پایان، نظر شما درباره برگزاری رویداد جدید پلی ‌استیشن چیست؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌های خود را با وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: