Ghost Recon: Wildlands, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

تماشا کنید: بروزرسانی Operation Oracle برای بازی Ghost Recon: Wildlands عرضه شد

توسط سجاد عرفانی در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ , ۱۲:۳۰

چند وقت پیش بود که یوبی‌سافت آپدیتی را به مناسبت عرضه‌ی دوساله ی بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر کرد. اما حالا به نظر می‌رسد با سورپرایز دیگری از طرف این شرکت مواجه هستیم. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی و ادامه‌ی این خبر همراه با دنیای بازی باشید.طی جزئیات منتشر شده به نظر می‌رسد در این بروزرسانی شاهد اضافه شدن دو مرحله داستانی و کاراکتر قابل بازی جدیدی خواهیم بود. آقای John Bernthal، ستاره‌ی سریال تلویزیونی The Punisher، در جدیدترین بروزرسانی این بازی حضور پیدا خواهد کرد. می‌توانید در پایین تیزر کوتاهی که از این شخصیت منتشر شده است  را تماشا کنید:

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی استودیو یوبی‌سافت در مورد این بروزرسانی را مطالعه کنید:

به Operation Oracle خوش آمدید. طی این بروزرسانی شما دو مأموریت پیش روی خود دارید که اولی نجات یکی از مهندسین ارتش آمریکا و محافظت از اوست زیرا که این شخص اطلاعات حیاتی را در اختیار دارد. همچنین در ادامه با رهبر گروه خود Cole D. Walker آشنا خواهید شد که اون نیز هدفی جداگانه را دنبال می‌کند و در این راه به او کمک می‌کنید.

همچنین در این به روزرسانی شاهد تغییراتی در گیم‌پلی بازی و بهبود باگ‌های جزئی خواهیم بود. اگر تاکنون موفق به تهیه این بازی نشده‌اید می‌توانید از تاریخ ۱۲ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت به صورت رایگان به تجربه‌ی بازی Ghost Recon: Wildlands بپردازید.

عنوان Ghost Recon: Wildlands به همراه Operation Oracle هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است و می‌توانید به صورت تک نفره و یا چند نفره با دوستان خود به تجربه‌ی این بازی بپردازید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: