The Legend of Zelda: Breath of the Wild

آپدیت VR برای بازی های The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey عرضه شد

توسط سجاد عرفانی در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ , ۱۱:۰۰

طبق وعده‌ی قبلی شرکت نینتندو هم اکنون دو بازی، Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild را می‌توانید به صورت VR (واقعیت مجازی) بازی کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی و ادامه‌ی این خبر همراه دنیای بازی باشید.به نظر می‌رسد که هم اکنون آپدیت واقعیت مجازی کنسول نینتندو سوئیچ برای دو بازی Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild در دسترس است و می‌توانید این آپدیت را بر روی کنسول خود دانلود کنید.

نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Super Mario Odyssey محتویات ویژه‌ای را به همراه خواهد داشت. مناطق جدیدی در این نسخه وجود خواهند داشت که سازگاری جداگانه‌ای با  واقعیت مجازی دارند. طبق گفته‌ی نینتندو کسانی که موفق نشده‌اند دستگاه وافعیت مجازی تهیه کنند نیز می‌توانند این مراحل از بازی را به صورت رایگان امتحان کنند.

برخلاف نسخه‌ی وافعی مجازی بازی Super Mario Odyssey، در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شاهد محتویات و مراحل جدیدی نیستیم و تنها می‌توانید تمام مناطق مورد علاقه‌ی خود را در شهر Hyrule به صورت واقعیت مجازی نظاره کنیم.

دو بازی Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم اکنون برای کنسول نینتندو سوئیچ همراه با این آپدیت در دسترس هستند.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: