Telltale

استودیو Telltale Games در روزهای آخر خود بر روی عنوانی مخفی از سریال Stranger Things کار می‌کرده است

توسط سجاد عرفانی در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ , ۱۴:۲۰

قطعا یکی از غمگین ترین خبرهای سال گذشته بسته شدن ناگهانی استودیو Telltale Games بود. استودیویی که بازی هایی مانند The Walking Dead و Wolf Among Us را در کارنامه کاری خود ثبت کرده بود. طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسید که این استودیو در روزهای آخر کاری خود بر روی بازی مخفی بر مبنای سریال تلویزیونی Stranger Things کار می‌کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی و ادامه‌ی این خبر همراه دنیای بازی شوید.قطعا بسته شدن ناگهانی استودیو Telltale شوک ناگهانی را به طرفداران این استودیو و عرصه‌ی بازی سازی وارد کرد. و یکی از دلایل اصلی این شوک ساخت بازی های بزرگ و موفقی مانند Batman، Game Of Thrones، The Walking Dead و The Wolf Among Us توسط این استودیو بود. به هرحال با همه‌ی این تفاسیر استودیو دوست داشتنی Telltale Games به کار خود پایان داد.

مدتی بود که اخباری از ساخت بازی بر مبنای سریال تلویزیونی محبوب شبکه Netflix یعنی Stranger Things توسط استودیو Telltale به گوش می‌رسید. که درنهایت با بسته شدن این استودیو این بازی نیز کنسل شد. اما به نظر این تنها عنوانی نبوده است که توسط استودیو Telltale براساس این مجموعه تلویزیونی در حال ساخت بوده است.

طبق یک مقاله نوشته شده توسط وبسایت Verge به نظر می‌آید که Telltale قصد داشته است تا با کمک استودیو Night School، بازی دیگری را در رابطه با سری Stranger Things تهیه کند، که وقایع داستانی آن میان فصل دوم و سوم این سریال در جریان بوده است. طبق تصاویری که به دست وبسایت Vereg رسیده است به نظر می‌رسد؛ که این بازی عنوانی در سبک اول شخص داستانی بوده است، و همانند عنوان های قبلی استودیو Telltale قرار بوده است به صورت جداگانه و قسمتی عرضه شود.

طبق خبری که از یک منبع ناشناس به دست آمده است مدت زمانی که استودیو Telltale بر روی این عنوان کار می‌کرده معلوم نبوده است. اما بخاطر مشکلات ارتباطی میان این دو استودیو، آن ها موفق نبوده اند تا به خوبی بر روی بازی کار کنند. و احتمالا همزمان با این قضیه استودیو Telltale توانایی لازم مالی برای پشتیبانی از استودیو Night School را نیز نداشته است.

همچنین این منبع اطلاعاتی که احتمالا از اشخاص داخل استودیو بوده است؛ اینگونه وضعیت ساخت بازی را عنوان کرده است:

وضعیت بازی ما به هیچ گونه ای معلوم نبود. ما نمیدانستیم که بر روی چه بازی کار می‌کنیم و بخاطر ضعف ارتباطی هیچ گونه پروسه‌ای بر روی ساخت بازی انجام نمی‌گرفت. و دلیل اصلی این موضوع کمبود حمایت مالی از سوی استودیو Telltale بود. متاسفانه به مرور زمان روحیه‌ی افرادی که در ساخت این بازی شرکت داشتند تضعیف شد و تمام اشتیاق اعضای استودیو برای ساخت این بازی از بین رفت.

متاسفانه به نظر می‌رسد که این بازی نیز توسط گذشت زمان فراموش خواهد شد و ما هیچ وقت نخواهیم فهمید که با چه عنوانی رو به رو بوده ایم. اما در نهایت این بازی همانند استودیو Telltale به تاریخ پیوست. و دیگر خبری از آن نخواهد بود.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: