Anthem

شایعه: Dragon Age 4 بر پایه کد نویسی‌های بازی Anthem در حال ساخت است

توسط سجاد عرفانی در ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ , ۲۰:۳۸

طی مقاله‌ای توسط Kotaku به نظر می‌رسد که تمام مشکلاتی که در ساخت Anthem پیش آمد. برای عنوان Dragon Age 4 هم پیش خواهد آمد. برای ادامه‌ی خبر با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.عنوان Anthem با اینکه در اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی اولین تیزر خود را دریافت کردف اما معرفی رسمی بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی صورت گرفت و بازی طی ۱۸ ماه ساخته و عرضه شد. حال نگرانی به وجود آمده این است که عنوان Dragon Age 4 نیز از همین رویه پیشروی کند چرا که عنوان Anthem بخاطر مدیریت نادرست بایوور و زمان بندی نامناسب با شکست مواجه شد.

با این حال به نظر می‌رسد بایوور از شکست خود درس گرفته است و این بار بجای اینکه عنوان Dragon Age 4 را از ریشه بسازند، سعی دارند تا این عنوان را روی کد نویسی‌های صورت گرفته بر پایه بازی Anthem بسازند. به نظر می‌رسد که این حرکت استراتژی جدید شرکت بایوور برای جلوگیری از شکست دوباره است. احتمالا به زودی شاهد منتشر شدن اطلاعات جدیدی پیرامون این موضوع خواهیم بود.

یکی از کارکنان سابق این استودیو نیز به این نکته اشاره کرده بود که بازی Anthem برای استودیو بایوور حکم اخطار داشت. تا آنها بتوانند ساخت بازی های بعدی خود را بهتر مدیریت کنند.

در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ای برای عنوان بعدی از سری Dragon Age مشخص نشده است. این بازی اولین بار در مراسم Game Award 2018 در تیزر کوتاهی نمایش داده شد که حتی قرار نبود در مراسم پخش شود.

نظر شما چیست؟ آیا این استودیو از اشتباهات خود درس گرفته است؟ آیا Dragon Age 4 نیز مانند Anthem با شکست مواجه خواهد شد؟

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: