VR, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

کنسول نینتندو سوئیچ خود را به دستگاه واقعیت مجازی تبدیل کنید

توسط سجاد عرفانی در ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ , ۲۰:۰۲

شرکت نینتندو به تازگی کیت جدیدی را برای کنسول خود با نام Labo VR معرفی کرده است، با کمک این کیت می‌توانید کنسول نینتندو سوئیچ خود را به دستگاه واقعیت مجازی تبدیل کنید. برای ادامه‌ی خبر با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.کیت جدیدی نینتندو سوئیچ با نام Toy-Con 04: VR به شما این قابلیت را می‌دهد تا با استفاده از چند تیکه مقوا کنسول سوئیچ خود را تبدیل به دستگاه واقعیت مجازی کنید. این کیت به چهار شکل مختلف عرضه می‌شود؛ نسخه‌ی Starter این کیت شامل یک Blaster و عینک همراه آن می‌شود که قیمتی معادل ۴۰ دلار خواهد داشت. در حالی که نسخه‌ی کامل این مجموعه که شامل عینک، پدال، دوربین و تعدادی آیتم دیگر است با قیمت ۸۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر دنبال نسخه ی ارزان تری می‌گردید می‌توانید هرکدام از بخش های این دستگاه ( از جمله پدال، Blaster و …) را به صورت جداگانه و قیمت ۲۰ دلار تهیه کنید.

متاسفانه کنسول نینتندو سوئیچ از سخت افزار قدرتمندی پشتیبانی نمی‌کند، به همین خاطر این دستگاه در بخش واقعیت مجازی ضعف هایی را داراست به عنوان مثال این دستگاه از وضوح تصویر ۷۲۰p و نرخ بهینه سازی ۶۰ فریم پشتیبانی می‌کند، که گاهی برای ثابت نگه داشتن این نرخ بهینه سازی مجبور می‌شود تا جزئیات بازی را کاهش دهد، که ممکن است تا باعث شود پلیر ها دچار سرگیجه شوند.

این چهارمین کیتی است که نینتندو برای کنسول خود عرضه می‌کند قبل تر این شرکت کیت وسیله نقلیه (Vehicle Kit) را برای بازی Mario Kart 8 عرضه کرده بود. این کیت در تاریخ ۲۳ فروردین به بازار عرضه خواهد شد و در دسترس خواهد بود.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: