Skull and Bones, شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

یوبی‌سافت در حال ساخت سریال تلویزیونی بر اساس بازی Skull and Bones است

توسط سجاد عرفانی در ۶ اسفند ۱۳۹۷ , ۱۹:۰۰

با اینکه هنوز مشخص نیست جدیدترین ساخته‌ یوبی‌سافت یعنی بازی Skull and Bones در چه تاریخی عرضه خواهد شد؛ اما طبق گزارش Hollywood Reporter این شرکت قصد دارد تا مجموعه‌ تلویزیونی براساس این بازی تهیه کند. برای ادامه خبر همراه دنیای بازی باشید.

طبق گزارش Hollywood Reporter یوبی‌سافت قصد دارد تا با همکاری Atlas Entertainment مجموعه تلویزیونی از Skull and Bones را تهیه کند که شخصیت اصلی آن یک زن است. دوره تاریخی مجموعه تلویزیونی Skull and Bones در سال‌های ۱۷۰۰ و در اقیانوس هند جریان خواهد داشت.

مدیر توسعه‌ یوبی‌سافت آقای Danielle Kreinik نظر خود را در این باره اینگونه بیان کرد:

یوبی‌سافت شرکتی است که همه مردم آن را برای دنیای پویا و داستان‌هایی که در بازی‌هایش روایت می‌کند می‌شناسند.

آقای Kreinik همراه با Jason Altman از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی خواهند بود. خانم Amanda Segel نیز نویسنده‌ قسمت اول این مجموعه خواهد بود.

این حرکت یوبی‌سافت، یکی از مهم‌ترین قدم‌های این شرکت برای ورود به دنیای سینمایی و تلویزیون خواهد بود. قبل از آن این شرکت فیلم Assassin’s Creed را با بازی Michael Fassbender در سال ۲۰۱۶ عرضه کرده بود. همچنین قبل‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد تا فیلمی براساس مجموعه The Division با بازی Jake Gyllenhaal و Jessica Chastain تهیه کند. بااینکه موفقیت این فیلم و سریال‌های تلویزیونی هنوز تضمین نشده است، اما واضح است که این شرکت قصد دارد تا جای خود را در دنیای سینمایی و تلویزیونی محکم کند، و فقط بر روی ساخت بازی‌های کامپیوتری تمرکز نداشته باشد.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای بازی Skull and Bones در نظر گرفته نشده است، اما یوبیسافت از همین الان شروع به ساخت مجموعه‌ تلویزیونی برای این بازی کرده است. اما با در نظر گرفتن این موضوع که، تا ساخته شدن و پخش شدن این مجموعه تلویزیونی زمان زیادی مانده است، این حرکت عقلانی به نظر می‌رسد.

بازی Skull and Bones در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: