505 Games, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

بازی Human: Fall Flat تا کنون ۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است، نسخه‌ موبایلی در راه است

توسط سجاد عرفانی در ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ , ۱۷:۰۰

عنوان پازلی و کمی عجیب غریب استودیو No Brakes Games یعنی بازی Human: Fall Flat تاکنون ۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است. همچنین اعلام شده است که نسخه‌ موبایلی این عنوان در دست ساخت است. برای ادامه خبر با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Human: Fall Flat از زمان عرضه‌ خود تاکنون تا جایی که امکان داشته است، به حرف طرفداران خود گوش کرده و استودیو سازنده این عنوان از زمان عرضه همیشه سعی داشته است تا با انتشار آپدیت‌های متعدد و بهینه‌سازی‌های مختلف، گیم‌پلی بازی را بهبود ببخشد، به‌طوری که بازی الان در انحصار رایانه‌های شخصی نیست و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ نیز عرضه شده است. حال نیز به‌تازگی ناشر این بازی شرکت Curve Digital سعی دارد، تا با همکاری با استودیو ۵۰۵ Games نسخه موبایلی این بازی را عرضه کند.

این بازی به‌عنوان یک بازی تک‌نفره از زمان عرضه تا ۱۴ خردادماه سال ۱۳۹۷ حدود ۴ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته است، تا اینکه طی کنفرانسی که به‌تازگی برگزار شد، مدیر اجرایی شرکت Curve Digital آقای Dominic Wheatley اعلام کرد که بازی آنها از زمان عرضه تا اکنون بر روی همه‌ پلتفرم‌های عرضه‌شده چیزی حدود ۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

نسخه‌ موبایلی این عنوان هم‌اکنون توسط Codeglue در دست ساخت است. رئیس استودیو ۵۰۵ Games آقای Neil Ralley بیان کرد که آنها قصد دارند تا آی‌پی‌های بزرگ شرکت Curve Digital را در دسترس مخاطبین بیشتری قرار دهند و بازی فقط مختص رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها نخواهد بود.

او همچنین ادامه داد :

ما می‌دانیم که چگونه بازی را به‌گونه‌ای بهینه‌سازی کنیم تا به‌راحتی بر روی صفحه‌نمایش‌های لمسی قابل‌ بازی باشد؛ و به شما اطمینان می‌دهیم که کنترل و گیم‌پلی بازی به‌اندازه‌ی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی بهینه و خلاقانه خواهد بود.

به نظر می‌رسد که می‌توانیم مطمئن باشیم که نسخه موبایلی این عنوان به‌اندازه نسخه‌های خود در پلتفرم‌های دیگر قابل‌ بازی است، و مشکلی در نسخه موبایلی روی نخواهد داد.

بااینکه هنوز پلتفرم مشخصی برای نسخه موبایلی این عنوان در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود تا این عنوان بر روی سیستم‌عامل اندروید و IOS در دسترس عموم قرار بگیرد.

بازی Human: Fall Flat هم‌کنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: