کارگردان بازی No More Heroes

کارگردان بازی No More Heroes علاقه مند به ساختن بازی Deadpool است

توسط محسن شجاعی در ۹ شهریور ۱۴۰۰ , ۱۶:۴۴

آقای Goichi Suda ملقب به Suda 51 اخیرا در گفت و گویی اعلام کرد دوست دارد یک بازی با اقتباس از شخصیت ددپول بسازد. وی کارگردان بازی No More Heroes و چندین عنوان تحسین شده دیگر است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

هفته گذشته بالاخره نسخه سوم مجموعه No More Heroes منتشر شد. نسخه پایانی مجموعه که به خوبی داستان و ماجراها شخصیت تراویس تایچ داون را به سرانجام رساند. البته این بدان معنا نیست که آقای Goichi Suda ملقب به Suda 51 و استودیو Grasshopper Manufacturer قصد دارد از حجم و سرعت فعالیت‌های خود بکاهد. سران استودیو چندی پیش اعلام کردند حدود سه پروژه در دست ساخت دارد که تا یک دهه آینده آن‌ها را مشغول نگه خواهد داشت. از سوی دیگر نیز شرکت مارول بودجه عظمیی را برای صنعت گیمینگ خود در نظر گرفته و بازی‌هایی مانند Guardians of the Galaxy و Midnight Suns را در دست ساخت دارد.

کارگردان بازی No More Heroes با تمام مشغله‌هایی که دارد ابدا قصد عقب نشینی ندارد و از علاقه خود با همکاری با مارول می‌گوید. به ظور دقیق‌تر وی علاقه مند است یک بازی درباره شخصیت ددپول یا سایر شخصیت‌های عجیب دنیای کمیک مارول بسازد. وی اخیرا مصاحبه‎‌ای با IGN ژاپن داشته و اینگونه از علاقه خود گفت:

جواب صریح این است که ما همین حالا نیز چندین پروژه در دست ساخت داریم و تا ده سال آینده سه آی‌پی جدید که روند ساخت آن‌ها آغاز شده، زمان ما را درگیر خواهد کرد. با تمام این اوصاف اینجور پروژه‌ها من را حقیقتا مجذوب خود می‌کند. دوست دارم با همکاری مارول یک بازی ددپول با چاشنی Grasshopper بسازم.

نظر شما چیست؟ آیا با ساخته شدن یک بازی در جهان مارول به کارگردانی Suda 51 موافقید؟ در بخش نظرات با دنیای بازی همراه باشید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: