کنسول Nintendo Wii

Wii Shop یا فروشگاه دیجیتالی نینتندو Wii در هفته آینده برای همیشه بسته خواهد شد

توسط مهدی صبح در ۶ بهمن ۱۳۹۷ , ۱۴:۴۷

آیا هنوز هم خودتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان یک نینتندو وی (Nintendo Wii) دارید که گوشه‌ای در حال خاک خوردن است؟ خب، یکی از بزرگ‌ترین امکانات این کنسول هفته آینده برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه باشید.

نینتندو (Nintendo) اخیرا اعلام کرده است که کانال فروشگاهی کنسول نینتندو وی (Nintendo Wii)، فروشگاه دیجیتالی آن بالاخره هفته آینده در روز ۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ از دسترس خارج می‌شود. این یعنی کم‌تر از یک هفته از زمانی که این مطلب را مطالعه می‌کنید. اگر هنوز‌ هم بر روی حساب کاربری کنسول وی (Wii) خود امتیاز و پول دارید، بهتر است تا هفته دیگر آن‌ها را خرج کنید یا برای همیشه آن‌ها را از دست بدهید. البته باید بگوییم که نزدیک به یک سال پیش، دیگر قابلیت اضافه کردن امتیاز به حساب کاربری خود نداشتید؛ بنابراین اگر در این مدت‌زمان امتیازی اضافه نکرده‌اید، مشکلی ندارید.

علاوه بر این‌ّ، نینتندو (Nintendo) اعلام کرده که سرویس استریم ویدیو، مرتبط با کنسول وی (Wii) همراه با فروشگاه آن، قطع خواهد شد. بنابراین اگر نتفلیکس (Netflix) را از روی کنسول نینتندو وی (Nintendo Wii)‌ دنبال می‌کنید، بهتر است که کنسول خود را ارتقا دهید. از دسترس خارج شدن این کنسول کمی غم‌انگیز است اما گاها این بخش‌ها برای شرکت‌ها هزینه اضافی در بر دارد.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: