خانه » اخبار بازی کوجیما و دلتورو در نشست DICE Summit حضور پیدا خواهند کرد × توسط بهزاد ناصرفلاح در 3792 روز قبل 1 کوجیما و دلتورو در نشست DICE Summit حضور پیدا خواهند کرد. در این نشست قرار است هر یک از آنها در مورد تجربیات و خاطرات خود و اتفاقات مخصوص به شغلهایشان صحبت کنند. همچنین لیست سؤالاتی که از طرف کاربران جمع آوری شده نیز قرار است از این دو شخص پرسیده شود. این برنامه توسط «جاف کیلی» (Geoff Keighley) اجرا خواهد شد. کوجیما همچنین در تالار مشاهیر AIAS نام خود را جاودانه خواهد کرد. DICE Summit نشستی مختص بازیهای ویدیویی است که از سال ۲۰۰۲ در شهر لاسوگاس انجام میشود. نشست کوجیما و دل تورو، عصر روز پنجشنبه انجام خواهد گرفت. کوجیما از بازی سازان بسیار موفق و دل تورو نیز از کارگردانان بسیار مشهور است که در زمینه بازیهای رایانهای ایدههای بسیاری را عملی ساخته. نویسنده بهزاد ناصرفلاح زندگی دنیایی از بازی هاست و دنیا، از بازی های زندگی لینک منبع اخبار بازی 1 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای ارسال دیدگاه باید وارد شوید امیدوارم این دو بزرگ باری دگر سر یه پروژه مشترک با هم همکاری بکنند. البته با توجه به سابقه ضد حال وار دل تورو در دنیای بازی ها،یا خودش دیگه هیچ علاقه ای نشون نخواهد داد،یا میزنه باز یه شرکت و استودیو دیگه رو با شانس بدش بدبخت میکنه رفت thq،یمدت بعد ورشکست شد!!رفت پیش کوجیما و کونامی،بینشون دعوا شد و کوجیما پروداکشنز سابق به تلی از خاکستر تبدیل شد!!العان هم گویا کمر همت بسته اقای نایتلی و کوجیما پروداکشنز از خاک برامده رو به خاک سیاه بنشونه امیدورام این طالع نحس و شوم از روی شانه های اقای دل تورو رخت بکنه… ۰۰ پاسخ
امیدوارم این دو بزرگ باری دگر سر یه پروژه مشترک با هم همکاری بکنند. البته با توجه به سابقه ضد حال وار دل تورو در دنیای بازی ها،یا خودش دیگه هیچ علاقه ای نشون نخواهد داد،یا میزنه باز یه شرکت و استودیو دیگه رو با شانس بدش بدبخت میکنه رفت thq،یمدت بعد ورشکست شد!!رفت پیش کوجیما و کونامی،بینشون دعوا شد و کوجیما پروداکشنز سابق به تلی از خاکستر تبدیل شد!!العان هم گویا کمر همت بسته اقای نایتلی و کوجیما پروداکشنز از خاک برامده رو به خاک سیاه بنشونه امیدورام این طالع نحس و شوم از روی شانه های اقای دل تورو رخت بکنه… ۰۰ پاسخ