خانه » اخبار بازی اطلاعات و تصاویری تازه از Bloodborne × توسط John Doe در 4125 روز قبل 27 امروز سونی وبسایت رسمی بازی انحصاری Bloodborne را با تصاویر و اطلاعاتی جدید بروز کرد. برای دیدن این اطلاعات با دنیای بازی همراه باشید. بخش co-op بازی تقریباً همان چیزی است که در تستهای آلفا نظارهگر بودیم. این بخش 3 بازیکن (یک میزبان دو مهمان) را پشتیبانی میکند. شخص میزبان باید از آیتم “Lulling Bell” و مهمان باید از آیتم “Small Resonant Bell” استفاده کند تا co-op آغاز شود. زمانی که «باسفایت» یک منطقه را نابود کردید، co-op تا اینجا به اتمام میرسد. مهمانها به دنیای خودشان همراه با تعدادی جایزه باز میگردند. اگر در co-op، میزبان یا مهمان کشته شود شما به دنیای خودتان بدون هیچ جایزهای برمیگردید. همچنین استفاده از “Parting Shot” موجب باختتان خواهد شد. یکی از ویژگیهای جالب بازی «شعار» است. این بخش در PvP جایی ندارد و تنها در بخش co-op میتوانید استفاده کنید. همچنین حالت PvP نیز در بازی وجود خواهد داشت؛ در این قسمت بهترین بازیکن میزبان است که میتواند به دو مهمان دیگر حمله کند. اگر مهمانان میزبان را شکست دهند، همراه با جوایز و آیتمهایی به دنیای خودشان برمیگردند. PvP نیز با استفاده از Parting Shot و رفتن میزبان به منطقهی باسفایت پایان مییابد و مهمانان بدون هیچ آیتم و جایزهای به دنیای خودشان بازمیگردند. گاهی اوقات با رسیدن به منطقهای جدید یا آغاز co-op شخصی به نام Bell Maiden مزاحم شما میشود که برای شکست دادناش باید از آیتم “Ominous Resonant Bell” استفاده کنید. بازیکنان میتوانند پیامهایی با عنوان «خاطرات» بنویسند که برای دیگر بازیکنان در کنار صفحه قابل مشاهده میشود. هنگامی که بازیکن بمیرد، یک سنگقبر از خود ه جای میگذارد. در این زمان، افرادی که آنلاین هستند میتوانند با لمس آن مرگ آن شخص را مشاهده کنند. در قسمتهایی به نام Chalice Dungeons شما میتواند ارواح دیگر بازیکنانی که نجا هستند را مشاهده کنید. این میتواند یک نوع ترفند و راهنمایی برای پیشروی در آن قسمت محسوب شود. دو نوع Chalice Dungeons وجود دارد؛ سیاهچالههای معمولی و سیاهچالههای تولیدی. هر دوی آنها در چه افلاین و چه آنلاین قابل بازی خواهند بود اما برای ساخت یک سیاهچاله باید آنلاین باشید. به نظر میرسد سیاهچالههایی را که ساختهاید با دیگران به اشتراک بگذارید تا لذتت ببرند. همچنین این بازی دارای پچ روز اول خواهد بود که عملکرد و گیمپلی بخش آنلاین را بهینهسازی میکند. در پایان، باید گفت برای استفاده از بخشهای آنلاین نظیر co-op و PvP باید از اشتراک PS Plus استفاده کنید. البته در انجام آپدیت یا پچ نیازی به آن نیست. نویسنده John Doe اخبار بازی 27 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای ارسال دیدگاه باید وارد شوید اینا که میگفتن کوآپش 5 نفره است و میتونین داستان رو با رفقاتون برین تنهایی تو این دنیای تاریک چه کار کنیم ضدحال عجیبی بود چون با کاظم و رضا و علی برنامه های زیادی واسه کوآپش ریخته بودیم بعد از آنچارتد و اوردر و بتمن مورد انتظار ترین بازیمه :15: :15: :15: ۸۲ پاسخ من رو متاش حساب نکردم ولی از سبکش خوشم میاد ۴۶ پاسخ :25: :25: :25: “من رو متاش حساب نکردم” ۱۰۵ منم رو نوب بودنت حساب نکردم ولی از نوب بودنت خوشم میاد ۴۱۵ فقط امیدوارم اگر اینم اومدش مثل اردر صداتون در نیاد متا برا ما مهم نیست ۳۸ تا نوب هایی مثل ما هم نباشند که افراد پرویی مثل شما ناشناخته باقی می مونند گولاختون هم دیدیم قبل انتشار می گفتین متاش بالا 80 میشه بالا 90 میشه بعد انتشار چی شد؟ متا اصلا مهم نیست منتقد کچل هم برا خودش نقد می نویسه بزاره در کوزه آبش رو بخوره راند جدید:Bloodboorn متاش بالا 90 میشه منتظر انتشار بازی و مرور خاطرات هستیم…… گذشته تکرار میشه همیشه :25: :25: ۴۶ همایون قاسمی چی می گی دوست من؟ می خوای خودنمایی کنی؟ باشه خودنمایی بکن ولی نه با نشون دادن نادانیت، نادانی از این بالاتر نیست که اومدی این بازی و تیمی که پشتش هستن رو ترول کنی؟!! 1- هر گیمر تازه متولد شده ای می دونه این عنوان موفقیتش تضمین شدست. 2- بدبختی ما اینه که همه یاد گرفتن ادای فهم و شعور زیاد و روشن فکری رو در بیارن ولی بدون این ها زندگی کنن. 3- شما بشین با متا خوش باش عزیزم، متا برای گیمرهای نسل جدید ظاهرا سرگرمی و اسباب بازی خوبی هست. البته در سینما هم این فهم و شعور بسیار زیاد رو شاهد هستم که یک عده چه جوری افتادن روی متا و دریغ از یک درصد توانایی تجربه و درک و تحلیل و نقد. ( خدا رو شکر که تاریخ از یک زمانی در metacritic ثبت شده و میتونی ببینی در گیم و سینما چه عناوینی با چه بازخوردی از سمت منتقدین چه جایگاهی پیدا کردن. شما و امثال شما منتقد پرستین، پس بپرستین، ولی ما سعی می کنیم حتی بر نقد منتقد هم نقد بنویسیم البته با آگاهی و مطالعه و نه خشم و کج فهمی یا کم فهمی. ) 4- حماقت شما در قضاوت این بازی برابری می کنه با حماقت شخصی که در هیلو رو ترول کنه یا در :pc: مثلا توتال وار رو. 5- من نمی دونم چرا به شما و امثال شما بازی مثل رایز این قدر فشار اورده که دنبال مشابه سازی در کنسول رقیب هستین تا کمی آرام بشین. ( بگذریم از این که این بازی ما با این که ضعیف ظاهر شد، نشد که بشه با رایز در افتضاح بودن برابری کنه و آب سردی بر آتش خشم شما بریزه، و برای من خنده دار این هست شما خودتون هم این قدر با رایز داغون شدین که چپ و راست، چشم بسته به همه چیز حمله می کنین، ولی ما هنوز که هنوزه عنوان انحصاری نداشتیم که روی اعصابمون به این میزان پیاده روی کنه که بخوایم بی منطق و افسار گسیخته همه چیز رو ترول کنیم. 6- شما هم یک :ps: بگیر بشین بازی کن، یه خورده آرام بشی، به اعصابت مسلط باش، کامنت نامربوط نده. با سپاس. ( دوستان محترم فن مخاطب من یک شخص بود نه یک گروه. ) ۵۰ کدوم قسمت من حاکی از ترول کردن این بازی بود نشون بدید منم پاسخ بدم!؟>!؟!؟ ۱۲ همایون قاسمی :*: من رو متاش حساب نکردم :*: :*: امیدوارم اگر اینم اومدش مثل اردر صداتون در نیاد :*: :*: راند جدید:Bloodboorn متاش بالا 90 میشه منتظر انتشار بازی و مرور خاطرات هستیم…… گذشته تکرار میشه همیشه :25: :25: :*: همه این جمله ها یعنی ادعای این که این بازی هم شکست خواهد خورد، برداشت دیگه ای از حرف های شما میشه کرد دوست عزیز؟؟؟!!!! ۲۱ در مورد قسمت اول حرفتون گفتید میخوام خود نمایی کنم!؟!؟!؟ مگه اینجا الان کجاست که من بخوام خود نمایی کنم؟! یه عده دوست و گیمر دور هم جمع شدیم سعی می کنیم فضای خوبی داشته باشیم و نظرات خودمون رو با هم در میان بگذاریم که اگر در میان گذاشتن نظرات یک نوع خودنمایی محسوب میشه با اقای فخار صحبت می کنم قسمت خودنمایی ( کامنت گذاشتن ) رو ببندند دیگه کسی نیاد خودنمایی کنه قسمت شماره 1 جوابتون: اینکه استودیو سازنده چقدر معروف هست و چی تو چنته داره دلیل این نمیشه که بازی که می سازه بخواد خیلی خوب از کار در بیاد قسمت شماره 2 شماره من کلا درک نکردم شاید همونطور که میگین درک و شعور من پایینه بالاخره باید امثال ما که درک و شعورشون پایین هست باشن که شمایی که درک و شعورتون بالاست فرقتون با من مشخص بشه 3- قسمت متا دیگه من هیچ صحبتی ندارم در این مورد بعد از The order 65 کاملا موضع گیری دوستان سونی فن ( قصد توهین ندارم ) مشخص شد در مورد مسئله ی متا که البته دوستانی هم بودن که فن بویی را کنار گذاشتن پذیرفتن فیلم سینمایی 65 جاش تو هالییوده نه تو PS4 4- باز دوباره بحث اول پیش اومد من بازی رو ترول نکردم جمله من رو بخونید نوشتم از نظر من متاش بالا نمیشه فهوای کلام من اینه باز شما حماقت می دونید شاید شما بیشتر از من می دونیم نظر شخی از این به بعد در واژگان فارسی باید با عنوان ” حماقت ” ازش یاد بشه برم با روح دهخدا یه صحبتی بکنم عوضش کنیم 5- بازی Ryse یک بازی بود همانند اردر با این تفاوت که ما شکست رو پذیرفتیم اما باز هم رایز بهتر از اردر بود حد اقل گیمپلی داشتش و یه بخش مالتی پلیر بسیار زیبا که اردر هیچ کدومو نداشت 6-کامنتی که بنده می دم بر اساس نظریات شخصی خودم هستش در آینده هم قصد خرید PS4 رو هم دارم از بازیاش خوشم میاد مخصوصا آنچارتد کبیر ولی همیشه فن مایکرو خواهم موند ممنون از کامنتی که گذاشتید در کل کامنت مفیدی نبود هیچ یک از صحبت هایی که کردید از سر منطق نبود متاسفانه :23: :23: ۳۲ من تو کامنت اولم یه حرفی زدم بعد دوستان یه سری حرفا زدن که تو جوابش یه سری جواب ها در یافت شد مشاهده کنید معلومه که شروع کرد اما من قصد ترول کردن بازی رو نداشتم گرچه اگرم کرده باشم دیگه فکر کنم سایت بازی جای همین کاراست دیگه جای بحث و مجادله بین فن ها البته نه با توهین من هم توهین به کار نبردم اما قبلا هم من از یه سری افراد دیدم جنبه بحث نداریم نیاین تو بحث دوستان اگر قرار بودش بحث نشه چرا اومدیم تو سایتو کامنت میزاریم؟برگردیم سر همون مجله کلا اصل این که میایم اینجا اینه که یکم از بحث کردن لذت ببریم البته اگر به حاشیه نره همین الان کامنتتون رو با نفر بالایی مقایسه کنید به نظرتون اون نفر بالایی هم نمیتونستن اینجوری کامنت بدن و یه بحث جالب رو داشته باشیم خیلی وقت هم هست دوستان دیگه مثل قبل نمیان بحث کنند با هم دیگه جای اینجور بحث ها خالیه ۱۱ همایون قاسمی می دونم دوست من ، احساس من این بود که شما قصد دارین با یک سری تیکه انداختن ها دوباره پستی رو بی مورد شلوغ کنین و باز هم شاهد بحث های بی سر و ته باشیم. ( منظور از خودنمایی، متوجه شدین؟ ) 1- نه لزوما ولی اگر مسیری که یک استودیو طی می کنه صعودی باشه و مدام افت و خیز نداشته باشه می توان نتیجه کار رو حدس زد، از طرفی با این همه اطلاعات و تصاویر و گیم پلی که از بازی نمایش داده شده می توان محصول نهایی رو پیش بینی کرد. 2- من اگه از درک و شعور گفتم، برای این بود که سه کامنت شما رو دیدم و متعجب شدم چرا اصرار دارین این بازی رو هم شکست خورده تلقی کنین. ( اگه فقط بحث شوخی و خنده باشه که خودم هم پایه هستم، میام وسط ) وگرنه که اصلا من کم شعورتر از همه دوست من. 3- من نمی گم متا بی ارزش هست ولی این اندازه ای که بین عده ای جا افتاده هم ارزش نداره و مهر تایید قطعی بر بی ارزش بودن یک اثر نیست همیشه. 4- حماقت رو استفاده کردم چون با اردر به شوخی و خنده مقایسه کردی این عنوان رو، وگرنه که نظر شخصی هر کس محترمه. 5- این رو قبول ندارم، رایز چه قدر گیم پلی داشت؟!!! اردر به مراتب بیشتر داشت، من رایز رو شاید فقط یک مرحلش رو نشد ببینم و به جرات می تونم بگم اردر گیم پلی متنوع تری داشت کما این که در نقدها هم حتما دلیلی وجود داشته که رایز 8 نقد مثبت و اردر 29 نقد مثبت گرفته، بخش مالتی پلیر هم یک بخش جانبی هست و بودن یا نبودنش دلیلی بر ارزش داشتن یا نداشتن یک عنوان نیست. 6- قسمت آخر کامنت هم یک شوخی با شما بود که با عنوان مورد انتظار من شوخی کردید. ۰۰ 1-بعضی از استودیو ها هم هستن که یه سیر صعودی رو طی می کردند ولی یک دفعه ترکیدن نمونه بارزش یوبیسافت درسته ضعف هایی در بازی هاش بود اما 3-4 سال کاملا خوب جلو می رفت که یک دفعه واچ باگز و یونیتی اومدش 2- من اصرار ندارم بازی رو بکوبم ولی به نظر موفق نخواهد بودش باید صبر کنیم تا لحظه انتشار 3- کل جو دوستان سونی بعد از انتشار اردر به هم خورده دیگه خودتون هم باید بدونیم همه متا رو زیر سوال می برن در حالی که همونا میگفتن The last of us متاش 97 شده و بار ها و بارها تو هر بحثی این کلمه تکرار شده 4- ……… 5- رایز تقریبا گیمپلی خوبی داشت ولی برای 2 ساعت اول ولی بعدش کاملا خسته کننده می شد ولی اردر متاسفانه کلا 2 ساعت گیمپلی داشتش ۰۰ همایون قاسمی دوست عزیز: 1- آخه با یوبی سافت مقایسه می کنی، من نمی دونم به کامنتت بخندم یا به حالت گریه کنم. :23: 2- خوب برای نظرت دلیل بیار ، هیچ دلیلی نداری، همه چیز درخشان به نظر میرسه و یک تجربه منحصر به فرد. 3- عزیز من، من اصلا از کل بحث متا حالم به هم می خوره، ولی برای کل کل نیاز هست. 5- دوست من شما بازی کردی می گی دو ساعت؟!!! :23: من پیشنهاد می کنم همه کسانی که بازی نکردن بازی کنن، احتمالا به قضاوت های خودشون خواهند خندید. ۰۰ بله با همون یوبیسافتی که شما الان کمپانی به حسابش نمیارین و کل گیمر های دنیا به تمسخر میگیرینش یه زمانی هر کی اساسینش رو بازی میکرد میگفت Wow یوبیسافت کم کمپانی نیستش همه کمپانی ها هم جای اشتباه دارند در اون مورد هم بله بنده اردر رو بازی کرد خونه دوستم ۱۱ The Blood Makes Us Human The Blood Makes Us More Than Human The Blood Makes Us Human No More شاهکار دیگری از استاد میازاکی :15: :15: :15: ۹۰ پاسخ اوففففففففف چه طراحی بصری فوق العاده ایی تشنه تر شدیم :15: ۶۰ پاسخ عجب طراحی هنری ای ! منتظر متا و نمرات درخشانی از این عنوان باشید ۶۰ پاسخ منم میخواااااااااااام! کاش منم ps4 داشتم. ۶۰ پاسخ چقدر جالبه این بازی :15: :15: :15: :15: :15: ۴۰ پاسخ اگر یک روزی بخوام PS4 بگیرم دلیلش این بازی و آنچارتد هستش :15: ۸۵ پاسخ ممنون بابت خبر باتوجه به اطلاعات بخش انلاین فوق العاده جذاب خواهد بود ۹۰ پاسخ طراحی محیط و اتمسفر بازی در یک کلام بینظیر است :15: ۹۳ پاسخ نمایش بیشتر
اینا که میگفتن کوآپش 5 نفره است و میتونین داستان رو با رفقاتون برین تنهایی تو این دنیای تاریک چه کار کنیم ضدحال عجیبی بود چون با کاظم و رضا و علی برنامه های زیادی واسه کوآپش ریخته بودیم بعد از آنچارتد و اوردر و بتمن مورد انتظار ترین بازیمه :15: :15: :15: ۸۲ پاسخ
تا نوب هایی مثل ما هم نباشند که افراد پرویی مثل شما ناشناخته باقی می مونند گولاختون هم دیدیم قبل انتشار می گفتین متاش بالا 80 میشه بالا 90 میشه بعد انتشار چی شد؟ متا اصلا مهم نیست منتقد کچل هم برا خودش نقد می نویسه بزاره در کوزه آبش رو بخوره راند جدید:Bloodboorn متاش بالا 90 میشه منتظر انتشار بازی و مرور خاطرات هستیم…… گذشته تکرار میشه همیشه :25: :25: ۴۶
همایون قاسمی چی می گی دوست من؟ می خوای خودنمایی کنی؟ باشه خودنمایی بکن ولی نه با نشون دادن نادانیت، نادانی از این بالاتر نیست که اومدی این بازی و تیمی که پشتش هستن رو ترول کنی؟!! 1- هر گیمر تازه متولد شده ای می دونه این عنوان موفقیتش تضمین شدست. 2- بدبختی ما اینه که همه یاد گرفتن ادای فهم و شعور زیاد و روشن فکری رو در بیارن ولی بدون این ها زندگی کنن. 3- شما بشین با متا خوش باش عزیزم، متا برای گیمرهای نسل جدید ظاهرا سرگرمی و اسباب بازی خوبی هست. البته در سینما هم این فهم و شعور بسیار زیاد رو شاهد هستم که یک عده چه جوری افتادن روی متا و دریغ از یک درصد توانایی تجربه و درک و تحلیل و نقد. ( خدا رو شکر که تاریخ از یک زمانی در metacritic ثبت شده و میتونی ببینی در گیم و سینما چه عناوینی با چه بازخوردی از سمت منتقدین چه جایگاهی پیدا کردن. شما و امثال شما منتقد پرستین، پس بپرستین، ولی ما سعی می کنیم حتی بر نقد منتقد هم نقد بنویسیم البته با آگاهی و مطالعه و نه خشم و کج فهمی یا کم فهمی. ) 4- حماقت شما در قضاوت این بازی برابری می کنه با حماقت شخصی که در هیلو رو ترول کنه یا در :pc: مثلا توتال وار رو. 5- من نمی دونم چرا به شما و امثال شما بازی مثل رایز این قدر فشار اورده که دنبال مشابه سازی در کنسول رقیب هستین تا کمی آرام بشین. ( بگذریم از این که این بازی ما با این که ضعیف ظاهر شد، نشد که بشه با رایز در افتضاح بودن برابری کنه و آب سردی بر آتش خشم شما بریزه، و برای من خنده دار این هست شما خودتون هم این قدر با رایز داغون شدین که چپ و راست، چشم بسته به همه چیز حمله می کنین، ولی ما هنوز که هنوزه عنوان انحصاری نداشتیم که روی اعصابمون به این میزان پیاده روی کنه که بخوایم بی منطق و افسار گسیخته همه چیز رو ترول کنیم. 6- شما هم یک :ps: بگیر بشین بازی کن، یه خورده آرام بشی، به اعصابت مسلط باش، کامنت نامربوط نده. با سپاس. ( دوستان محترم فن مخاطب من یک شخص بود نه یک گروه. ) ۵۰
همایون قاسمی :*: من رو متاش حساب نکردم :*: :*: امیدوارم اگر اینم اومدش مثل اردر صداتون در نیاد :*: :*: راند جدید:Bloodboorn متاش بالا 90 میشه منتظر انتشار بازی و مرور خاطرات هستیم…… گذشته تکرار میشه همیشه :25: :25: :*: همه این جمله ها یعنی ادعای این که این بازی هم شکست خواهد خورد، برداشت دیگه ای از حرف های شما میشه کرد دوست عزیز؟؟؟!!!! ۲۱
در مورد قسمت اول حرفتون گفتید میخوام خود نمایی کنم!؟!؟!؟ مگه اینجا الان کجاست که من بخوام خود نمایی کنم؟! یه عده دوست و گیمر دور هم جمع شدیم سعی می کنیم فضای خوبی داشته باشیم و نظرات خودمون رو با هم در میان بگذاریم که اگر در میان گذاشتن نظرات یک نوع خودنمایی محسوب میشه با اقای فخار صحبت می کنم قسمت خودنمایی ( کامنت گذاشتن ) رو ببندند دیگه کسی نیاد خودنمایی کنه قسمت شماره 1 جوابتون: اینکه استودیو سازنده چقدر معروف هست و چی تو چنته داره دلیل این نمیشه که بازی که می سازه بخواد خیلی خوب از کار در بیاد قسمت شماره 2 شماره من کلا درک نکردم شاید همونطور که میگین درک و شعور من پایینه بالاخره باید امثال ما که درک و شعورشون پایین هست باشن که شمایی که درک و شعورتون بالاست فرقتون با من مشخص بشه 3- قسمت متا دیگه من هیچ صحبتی ندارم در این مورد بعد از The order 65 کاملا موضع گیری دوستان سونی فن ( قصد توهین ندارم ) مشخص شد در مورد مسئله ی متا که البته دوستانی هم بودن که فن بویی را کنار گذاشتن پذیرفتن فیلم سینمایی 65 جاش تو هالییوده نه تو PS4 4- باز دوباره بحث اول پیش اومد من بازی رو ترول نکردم جمله من رو بخونید نوشتم از نظر من متاش بالا نمیشه فهوای کلام من اینه باز شما حماقت می دونید شاید شما بیشتر از من می دونیم نظر شخی از این به بعد در واژگان فارسی باید با عنوان ” حماقت ” ازش یاد بشه برم با روح دهخدا یه صحبتی بکنم عوضش کنیم 5- بازی Ryse یک بازی بود همانند اردر با این تفاوت که ما شکست رو پذیرفتیم اما باز هم رایز بهتر از اردر بود حد اقل گیمپلی داشتش و یه بخش مالتی پلیر بسیار زیبا که اردر هیچ کدومو نداشت 6-کامنتی که بنده می دم بر اساس نظریات شخصی خودم هستش در آینده هم قصد خرید PS4 رو هم دارم از بازیاش خوشم میاد مخصوصا آنچارتد کبیر ولی همیشه فن مایکرو خواهم موند ممنون از کامنتی که گذاشتید در کل کامنت مفیدی نبود هیچ یک از صحبت هایی که کردید از سر منطق نبود متاسفانه :23: :23: ۳۲
من تو کامنت اولم یه حرفی زدم بعد دوستان یه سری حرفا زدن که تو جوابش یه سری جواب ها در یافت شد مشاهده کنید معلومه که شروع کرد اما من قصد ترول کردن بازی رو نداشتم گرچه اگرم کرده باشم دیگه فکر کنم سایت بازی جای همین کاراست دیگه جای بحث و مجادله بین فن ها البته نه با توهین من هم توهین به کار نبردم اما قبلا هم من از یه سری افراد دیدم جنبه بحث نداریم نیاین تو بحث دوستان اگر قرار بودش بحث نشه چرا اومدیم تو سایتو کامنت میزاریم؟برگردیم سر همون مجله کلا اصل این که میایم اینجا اینه که یکم از بحث کردن لذت ببریم البته اگر به حاشیه نره همین الان کامنتتون رو با نفر بالایی مقایسه کنید به نظرتون اون نفر بالایی هم نمیتونستن اینجوری کامنت بدن و یه بحث جالب رو داشته باشیم خیلی وقت هم هست دوستان دیگه مثل قبل نمیان بحث کنند با هم دیگه جای اینجور بحث ها خالیه ۱۱
همایون قاسمی می دونم دوست من ، احساس من این بود که شما قصد دارین با یک سری تیکه انداختن ها دوباره پستی رو بی مورد شلوغ کنین و باز هم شاهد بحث های بی سر و ته باشیم. ( منظور از خودنمایی، متوجه شدین؟ ) 1- نه لزوما ولی اگر مسیری که یک استودیو طی می کنه صعودی باشه و مدام افت و خیز نداشته باشه می توان نتیجه کار رو حدس زد، از طرفی با این همه اطلاعات و تصاویر و گیم پلی که از بازی نمایش داده شده می توان محصول نهایی رو پیش بینی کرد. 2- من اگه از درک و شعور گفتم، برای این بود که سه کامنت شما رو دیدم و متعجب شدم چرا اصرار دارین این بازی رو هم شکست خورده تلقی کنین. ( اگه فقط بحث شوخی و خنده باشه که خودم هم پایه هستم، میام وسط ) وگرنه که اصلا من کم شعورتر از همه دوست من. 3- من نمی گم متا بی ارزش هست ولی این اندازه ای که بین عده ای جا افتاده هم ارزش نداره و مهر تایید قطعی بر بی ارزش بودن یک اثر نیست همیشه. 4- حماقت رو استفاده کردم چون با اردر به شوخی و خنده مقایسه کردی این عنوان رو، وگرنه که نظر شخصی هر کس محترمه. 5- این رو قبول ندارم، رایز چه قدر گیم پلی داشت؟!!! اردر به مراتب بیشتر داشت، من رایز رو شاید فقط یک مرحلش رو نشد ببینم و به جرات می تونم بگم اردر گیم پلی متنوع تری داشت کما این که در نقدها هم حتما دلیلی وجود داشته که رایز 8 نقد مثبت و اردر 29 نقد مثبت گرفته، بخش مالتی پلیر هم یک بخش جانبی هست و بودن یا نبودنش دلیلی بر ارزش داشتن یا نداشتن یک عنوان نیست. 6- قسمت آخر کامنت هم یک شوخی با شما بود که با عنوان مورد انتظار من شوخی کردید. ۰۰
1-بعضی از استودیو ها هم هستن که یه سیر صعودی رو طی می کردند ولی یک دفعه ترکیدن نمونه بارزش یوبیسافت درسته ضعف هایی در بازی هاش بود اما 3-4 سال کاملا خوب جلو می رفت که یک دفعه واچ باگز و یونیتی اومدش 2- من اصرار ندارم بازی رو بکوبم ولی به نظر موفق نخواهد بودش باید صبر کنیم تا لحظه انتشار 3- کل جو دوستان سونی بعد از انتشار اردر به هم خورده دیگه خودتون هم باید بدونیم همه متا رو زیر سوال می برن در حالی که همونا میگفتن The last of us متاش 97 شده و بار ها و بارها تو هر بحثی این کلمه تکرار شده 4- ……… 5- رایز تقریبا گیمپلی خوبی داشت ولی برای 2 ساعت اول ولی بعدش کاملا خسته کننده می شد ولی اردر متاسفانه کلا 2 ساعت گیمپلی داشتش ۰۰
همایون قاسمی دوست عزیز: 1- آخه با یوبی سافت مقایسه می کنی، من نمی دونم به کامنتت بخندم یا به حالت گریه کنم. :23: 2- خوب برای نظرت دلیل بیار ، هیچ دلیلی نداری، همه چیز درخشان به نظر میرسه و یک تجربه منحصر به فرد. 3- عزیز من، من اصلا از کل بحث متا حالم به هم می خوره، ولی برای کل کل نیاز هست. 5- دوست من شما بازی کردی می گی دو ساعت؟!!! :23: من پیشنهاد می کنم همه کسانی که بازی نکردن بازی کنن، احتمالا به قضاوت های خودشون خواهند خندید. ۰۰
بله با همون یوبیسافتی که شما الان کمپانی به حسابش نمیارین و کل گیمر های دنیا به تمسخر میگیرینش یه زمانی هر کی اساسینش رو بازی میکرد میگفت Wow یوبیسافت کم کمپانی نیستش همه کمپانی ها هم جای اشتباه دارند در اون مورد هم بله بنده اردر رو بازی کرد خونه دوستم ۱۱
The Blood Makes Us Human The Blood Makes Us More Than Human The Blood Makes Us Human No More شاهکار دیگری از استاد میازاکی :15: :15: :15: ۹۰ پاسخ