خیلی یهویی اومدم سر بزنم و دیدم عه مجلات رو اینجا گذاشتن … چه خاطراتی … چه دوران نوجوانی … چه رفقایی … ممد دانته و یاماتو …. یادش بخیر رفتیم یه روز نمایشگاه کتاب … چه بحثایی تو فروم ها … هی … ۰۰ پاسخ
لطفا این کارو بکنید تا بشه مجله هارو خوند سایتتون مشکل کش داره، کش رو توی سرور فعال نکردین، هر دفعه باید مرورگر کش رو خالی کرد تا شاید بیاد بالا. تو سرورتون قسمت دیلیت باید تیک کش و کوکی بخوره ۰۰ پاسخ
سلام دوست من، متاسفانه به دلیل حمایت از حقوق مولفین دنیای بازی، امکان دانلود آفلاین مجلهها وجود ندارد؛ هروقت که بخواید میتونید اونها رو روی سایت مطالعه کنید؛ جایی نمیرن ۱۰
من از سال 85 مجله هاتونو می خریدم و الانم خیلیاشو نگه داشتم و بعضی وقتا میرم سراغشون و تجدید خاطره میکنم.هر هفته مجلتونو می خریدم و تک تک صفحاتشونو با عشق می خوندم.حتی دلم نمیومد پوسترشو جدا کنم چون میگفتم مجله رو خراب نکنم.چه دورانی بود.از سال 87 اینا به اینور هم هر روز و هر ساعت سایتتونو چک می کردم.اون موقع هم سایتتون خیلی فعال و به روز بود و میشه گفت بهترین سایت اخبار گیم.خلاصه با شما.مجلتون و سایتتون یه دنیا خاطره دارم ۴۰ پاسخ
دقیقا چیزهایی که گفتی رو عینا از جلوی چشم هام رد شد …اصلا رفتم به دوران دهه ۸۰ و دبیرستان و ایکس باکس ۳۶۰ و … چه دورانی بود که تکرار نمیشه حتی برای یک ثانیه … تنها نگرانیمون درس بود بقیه دنیا برامون مهم نبود … یادمه هم دنیای بازی هم بازی رایانه رو میخریدم با سی دی های داخلش و تریلرهاش چه کیفی میکردیم … مجله رو میگرفتیم از مدرسه میومدیم شروع میکردیم به ورق زدن و … چه بازی هایی که اون زمان میومد ولی از 100 تا بازی که الان میاد بهتر و جذاب تر بود . بچه های آخر دهه 60 با اوایل دهه70 بهترین دوران رو تو دهه 80 تجربه کردن ۳۰
خاطراتی که این مجله و بعد از اون، سایت دیبازی برام رقم زد رو هرگز فراموش نمیکنم، هنوز باورش برام سخته که اون دیبازی سابق دیگه نیست…اون یه دنیای دیگه بود چه دوستایی اینجا پیدا کردم چه بحث هایی میکردیم تا همین چند روز پیش با دونفر که سال 2014 اینجا پیداشون کردم در ارتباط بودم مجله دیبازی و گروه های داخل سایت یچیز تکرار نشدنی بودن امشبم بعد از مدت ها یاد اینجا کردم و اومدم ببینم هنوزم هست یا نه ۱۰ پاسخ
سلام من از شهریور سال 93 داشتم به عنوان یه دختر 14 ساله داشتم فک میکردم که الان دنیای بازی چی میشه؟ یعنی دیگه نمیتونم اسم بازی های خوب رو پیدا کنم؟ پس کی قراره بهم بگه که تجربه هر بازی چجوری میتونه باشه… الان سال 1401 عه و من برای دانلود بازی برای بهتر کردن حس و حالم اتفاقی اسمتون رو سرچ زدم پیداتون کردم شاید باورتون نشه ولی به قدری خوشحال شدم که اشک تو چشمام حلقه زد :) خوشحالم که هنوز هستید ، امیدوارم همونجوری که دل خیلی از ماها رو از نوجوونی و جوونی شاد کردید شما هم دل شاد باشید ۱۰ پاسخ
بعد از تموم شدن انتشار مجله چند وقتی سایت رو دنبال میکردم اون وقتا یکم بعدش دیگه سربازی و کار و شروع زندگی متاهلی کلا از گیم فاصله گرفتم . الان بعد نمیدونم چند سال امدم و اولین کار دنبال آرشیو مجله گشتم واقعا یادش بخیر دیگه یه پا نوستالژی شده امیدوارم هرجا هستین همه تون خوش و سلامت باشین مخصوصا استاد متین ایزدی Viva D bazi ۱۰ پاسخ