«نید فور اسپید» گلد شد + لیست تروفی‌ها

John Doe توسط John Doe
در
«نید فور اسپید» گلد شد + لیست تروفی‌ها

جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های «نید فور اسپید» (Need For Speed) دیروز گلد شد؛ به‌ این معنی که کار ساخت به اتمام رسیده و بازی آماده‌ی انتشار است. در صفحه‌ی رسمی توئیتر این بازی آمده: «ما گلد شدیم. شما را در خیابان‌ها می‌بینیم.»

همچنین لیست تروفی‌های این بازی لیک شده که تنها شامل 31 تروفی بوده که به نطر می‌رسد به دست آوردن‌شان بسیار ساده است. شما می‌توانید این لیست را در زیر مشاهده کنید:

این بازی در تاریخ 3 نوامبر بری اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.


18 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ای خدا نمیشه یکی از این بازی های پاییزی تاخیر بخوره ؟ پول که هیچ اقا وقت نداریم :'(
    سریال ها :
    the knick , twd ,twdf,mothern family,hanibal,Downton Abbey, Narcos,, Power
    بازی ها :
    دارک سوالز ۲ ، دیس انرد ، دی ام سی ، انچارتد کالکشن ، ماریو کارت ۸ ، هارول واریولز ، سپلاتون ، کربی .
    کتاب ها :
    پتش خوارگر ، شکارچیان شبح ، بیراهه ، بازی تاج و تخت ، دث استارک
    مشغله های زندگی :
    خواب ، دیبازی ، دستشویی ،یخ شکن
    خدایا میشه هر روز من رو جای ۲۴ ساعت ۴۸ ساعت کنی ؟
    دوستان ترول نکنید که تازه معاف شدم . اخ اخ برنامه خارج هم دارم ولی بازم پول ندارم .

    ۰۰
    1. اوخــــــــــــــــی کمرت خم نشه زیر اینهمـــــــــــــــه فشار :lol:

      ۰۰
  2. عالیه مطمئن هستم بهترین بازی ریسینگ امسال میشه البته توی سبک خودش
    مطمئن هستم بازی موفقی میشه با برگشت به ریشه ها موفق میشه
    با تریلرهایی که از بازی دیدم خیلی بهش امیدوارم
    بی صبرانه منتظر منتشر شدن بازی هستم

    ۰۰
    1. داداش میشه بگی کدوم ریشه هارو میگی ؟
      اصلا کدوم یا کدام شماره ها ریشه ی اصلی این بازی حساب میشن ؟ چندوقتی بوده که از ریشه ها دور بوده رو هم بگی ممنون میشم یعنی کدوم نسخه ها از ریشه ها دور بوده ، در کل ریشه ی nfs چی هست ؟ :12:
      بازگشت به ریشه ها ، انگار بایوهازارده ! :11:

      ۰۰
    2. underground , most wanted , carbon
      این ها بهترین نسخه های نیدفوراسپید بود که توش از شخصی سازی ماشین ها و گیم پلی خوب بود از کربن به بعد کم کم کیفیت بازی ها امد پایین نسبت به بازی هایی که نام بردم
      ریشه نیدفوراسپید این هست که با سرعت رانندگی کنی و از دست پلیس فرار کنی این روند از اولین نسخه بود که بازی کردم و به مرور زمان شخصی سازی ماشین ها و گیم پلی و جهان باز بودن بهش اضافه شد تا به اوجش رسید که توی اون ۳ تا بازی که نام بردم رسید از اون به بعد اونجوری که توی اون ۳ تا بازی نام بردم نبود شخصی سازی ماشین و گیم پلی بازی به اون شکل نبود

      ۰۰
    3. این گفته من نیست خیلی ها میگن که موفقیتی و محبوبیتی که underground و most wanted و carbon کسب کرد هیچ کدوم از نسخه های دیگه نتونست کسب کنه بعد از این ۳ نسخه متای بیشتر کسب کرده ولی موفقیتی و محبوبیتی که این ۳ تا نسخه کسب کرد رو نتونستن کسب کنن
      من هنوز لذتی که با این ۳ نسخه بردم رو یادم هست و یاد خاطرات اون موقع میفتم برام لذت بخش هست

      ۰۰
    4. یعنی با mw با این سری اشنا شدی و از ریشه ها میگی ؟ ده پانزده شماره ی قبلیش رو بازی نکرده ریشه هارو مربوط به این قضایا میدونی ؟ البته فکر نکنم سن ۹۰ درصد بچه ها هم به اون نسخه های اولیه قد بده !
      قبول دارم که بهترین نسخه mw بوده و هنوز هم هست ولی نباید اسم ریشه ی این عنوان رو بر یک نسخه گزاشت ، چون در هیچ یک از نسخه ها از سبک شبیه سازی مسابقه ایی فاصله نگرفت ، تقییر کرد اما هنوز همون بود و ریشه ها فقدر فرار از دست پلیس نیست !
      منم عاشق mw و فکر کنم تنها کسی باشم که تمام نسخه های اولین mw را در ایران تمام کردم حتی نسخه ی gba را ! ولی باز هم نباید اسم ریشه هارو به این شماره و یا شماره های دیگه اختصاص داد .
      نکته ی بعدی هم اینکه یکی از نسخه های افتضاح از نظر استاندارد هایی که این عنوان از نظر گیم پلی داره با فاکتور گرفتن تعقیب و گریز یا رانندگی در پیست و در نظر گرفتن بیس کلی ریسینگ عنوان اندرگراند بود که واقعا داغون بود!

      ۰۰
    5. من از نسخه سوم این بازی رو دنبال میکردم نسخه سوم رو روی پلی استیشن تجربه کردم البته قبلش نسخه اول رو روی پی سی یک کم تجربه کردم خداروشکر که سن و سال کمی ندارم ۲۷ سال از خدا عمر گرفتم پس نگو شروع آشناییم با most wanted بوده
      من بیشتر نسخه های نیدفوراسپید رو تجربه کردم

      ۰۰
    6. برعکس گفتی آندرگراند اینقدر هم که میگی افتضاح نبوده و بازی عالی بود من هم روی پی سی تجربش کردم و هم روی پلی استیشن ۲
      متای آندرگراند ۸۲ گرفته بعدش میگی بازی داغونی بوده

      ۰۰
    1. به چی این بازی امیدی نداری
      همه دنیا دارن از بازی تعریف میکنن بعدش تو میگی بهش امیدی ندارم
      داداشی یک حرفی بزن که داستان نشه برات

      ۰۰
    2. نظر شخصیش رو گفت… نیومد بگه “بازیش چرته” یا مثلا ” قراره گند بزنه”… اومد گفت خودش بهش امید نداره و کاری هم به بقیه نداره…

      ۰۰
    3. آخه چرا یک بازی رو الکی میخواد بکوبه و الکی از ایراد بگیره
      این بازی از روی بهترین نسخه های نیدفوراسپید ساخته شده که کل دنیا باهاش خاطره خوب دارن بعدش یکی بیاد الکی بگه بهش امید ندارم

      ۰۰
    4. ایشون هیچ فکتی صادر نکردن و کاملا نظر شخصی شون رو گفتن که نه به من نه به شما و نه به هیچکس دیگه ای ربطی نداره. و اگر موافق نیستید میتونید “محترمانه ” مخالفت خودتونو اعلام کنید!
      نظر ایشونه و باتوجه به اطلاعات و نمایش های بازی این ذهنیت واسش پیش اومده که بازی موفقیتی کسب نمی کنه.
      فهمیدید؟
      فقط یک احتمال رو در نظر گرفته و در قالب “کامنت” که موضوع مورد بحثش “تبادل نظر شخصی دیگران و شنیدن اونها” و در وهله ی دوم “احترام به نظر مخاطب” هست، به اشتراک گذاشته.
      شما هیچ حقی ندارید که با چنین واکنش دور از ادب و “احترام” به ایشون خرده بگیرید!
      هیچ حقی ندارید!
      و درضمن شما انسان هستید و ایشون هم یک انسان.
      شما هیچ برتری نسبت به او ندارید که بخواید نظر شخصی خودتونو بهش تحمیل کنید!
      الان کامل متوجه شدید که باید به نظر هرکس احترام بذارید؟
      “مگر درصورت توهین به بازی نامبرده شده یا ارسال هرگونه فکت هرزگونه که اون هم با رعایت ادب نه با جنگ و دعوا و توهین!”
      P.S:هیچ توهینی در این متن نیست بلکه تنها به واقعیت رفتار شما اشاره شده.
      با تشکر از توجه شما…

      ۰۰
    5. من هیچ توهینی به کسی نکردم من هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم که به کسی توهین کنم و اجازه هم نمیدم بهم توهین بشه
      شما از کامنت من چی برداشت کردی من کجا گفتم برتر از کسی هستم
      شما یکجوری نوشتی که من با خوندنش تعجب کردم و رفتم کامنت خودم رو خوندم چیز هایی که شما گفتی اصلا نبوده منظورم همچین چیزهایی که ما گفتی نبود نه توهین بود و نه ادعای برتر بودن نسبت به کسی

      ۰۰

در شبکه‌های اجتماعی،
به خانواده دنیای بازی بپیوندید!

برای اطلاع از جدیدترین اخبار، نقد و بررسی‌ها و ویدیوهای اختصاصی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. همراه شما هستیم.

Dbazi Social Media

مقالات بازی

تاریخچه استودیو Giant Squid تاریخچه استودیو Giant Squid (+ویدیو)
توسط علی علی‌پور
0
داستان بازی Clair Obscur Expedition 33 داستان بازی Clair Obscur Expedition 33
توسط علی علی‌پور
0
داستان سری جنگ جهانی بازی Call of Duty داستان سری جنگ جهانی بازی Call of Duty
توسط حسین کریمی
0
تاریخچه شرکت راک استار گیمز تاریخچه شرکت راک استار گیمز
توسط سام حقیقی
0
سری بازی زلدا را چگونه بازی کنیم؟ سری بازی زلدا را چگونه بازی کنیم؟
توسط حسین کریمی
0
تاریخچه استودیو Team Cherry تاریخچه استودیو Team Cherry
توسط علی علی‌پور
0
تاریخچه استودیو Sandfall Interactive تاریخچه استودیو Sandfall Interactive
توسط میلاد طاهرنژاد
0
داستان کامل سری بازی اسپلینتر سل [پرونده] داستان کامل سری بازی اسپلینتر سل [پرونده]
توسط نریمان هروی
0
Mafia داستان سری بازی Mafia
توسط حسین کریمی
0
داستان سری بازی Halo داستان سری بازی Halo
توسط حسین کریمی
0
بیوگرافی وینس زامپلا
توسط سام حقیقی
0
بیوگرافی تام کلنسی بیوگرافی تام کلنسی
توسط حامد محمدپور
0
بیوگرافی فومیتو اوئدا بیوگرافی فومیتو اوئدا
توسط مهدی یوسفی
0
بیوگرافی سم لیک بیوگرافی سم لیک
توسط مهدی یوسفی
0
بیوگرافی جوزف فارس بیوگرافی جوزف فارس
توسط محمدصدرا باقری
0
بیوگرافی هیدئو‌ کوجیما بیوگرافی هیدئو‌ کوجیما
توسط محسن کشاورز
0
بیوگرافی جف کیلی بیوگرافی جف کیلی
توسط محمدصدرا باقری
0
زندگی‌نامه نیتن دریک پهلوانان نمی‌میرند | زندگی‌نامه نیتن دریک
توسط فرشید عبدالله پور
8
بیوگرافی ساتورو ایواتا (Satoru Iwata)؛ من یک گیمر هستم
توسط صادق شجاعی‌فرد
11
Neil Druckmann, The Last of Us, Uncharted بیوگرافی نیل دراکمن – جاه طلبی در پی کمال در هنر
توسط افراسیاب
1

چند رسانه ای

معرفی بازی Metro 2039 در جریان مراسم شوکیس ایکس‌باکس معرفی بازی Metro 2039 در جریان مراسم شوکیس ایکس‌باکس؛ تاریک‌ترین روایت مجموعه در سال ۲۰۲۷ از راه می‌رسد
توسط محمدصدرا باقری
0
بازگشت مستر چیف با بازی Halo: Campaign Evolved بازگشت مستر چیف با بازی Halo: Campaign Evolved؛ نمایش تریلر جدید از بازی
توسط محمدصدرا باقری
0
نمایش تریلر جدید بازی Fable در مراسم ایکس‌باکس نمایش تریلر جدید بازی Fable در مراسم ایکس‌باکس؛ عرضه همزمان برای کنوسل‌های PC، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس
توسط محمدصدرا باقری
0
نمایش اولین گیم‌پلی بازی Gears of War: E-Day نمایش اولین گیم‌پلی بازی Gears of War: E-Day در مراسم شوکیس ایکس‌باکس؛ انتشار بازی در ماه اکتبر 2026
توسط محمدصدرا باقری
0
رونمایی رسمی از بازی Rayman Legends: Retold رونمایی رسمی از بازی Rayman Legends: Retold در مراسم State of Play سونی
توسط پارسا بیراوند
0
تاریخ انتشار بازی Onimusha: Way of the Sword تاریخ انتشار بازی Onimusha: Way of the Sword اعلام شد
توسط پارسا بیراوند
0
رونمایی از تاریخ انتشار بازی Control Resonant رونمایی از تاریخ انتشار بازی Control Resonant در رویداد State of Play
توسط پارسا بیراوند
0
نمایش تازه بازی Marvel’s Wolverine نمایش تازه بازی Marvel’s Wolverine، گیم‌پلی خشن و خونین بازی را به نمایش گذاشت
توسط پارسا بیراوند
0
غافلگیری طرفداران با اعلام تاریخ انتشار Silent Hill: Townfall توسط شرکت کونامی غافلگیری طرفداران با اعلام تاریخ انتشار بازی Silent Hill: Townfall توسط شرکت کونامی [تماشا کنید]
توسط ایلیا حسامی
0
رونمایی رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 رونمایی رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 همراه با تاریخ عرضه
توسط پارسا بیراوند
0