خانه » اخبار بازی مایکروسافت خبر مسدود کردن سرورهای اکس باکس 360 را تکذیب کرد × توسط بهزاد ناصرفلاح در 3810 روز قبل 5 چندی پیش شایعهای در مورد اینکه مایکروسافت، سرورهایی که بازیهای اکس باکس روی آنها اجرا میشود را مسدود خواهد کرد. «فیل اسپنسر» در این رابطه گفت، این خبر صحت ندارد. مایکروسافت شبکه Xbox Live 1.0 که برای نسخه اصلی اکس باکس بود را در آوریل ۲۰۱۰ مسدود نمود که شامل بازیهایی که با اکس باکس ۳۶۰ نیز قابلاجرا بودند، میشد. اکس باکس ۳۶۰ در نوامبر سال ۲۰۰۵ عرضه شد بود و از تاریخ دهمین سالگرد عرضه خود را عبور کرده است. «یوسف مهدی»، مسئول بخش بازاریابی مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ طی مصاحبهای اعلام کرده بود، کنسول اکس باکس ۳۶۰ بسیار سود ده است و حداقل تا سه سال دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد. این دو دلیلی بود که برخی با اتکا به آنها خبر پایان پشتیبانی مایکروسافت از کنسول اکس باکس ۳۶۰ را در فضای مجازی منتشر کردند. بههرحال روزی خواهد رسید که سرورهای اکس باکس ۳۶۰ نیز از رده خارج شوند اما آن روز چندان نزدیک نیست. نظر شما چیست؟ آیا شما هم به فکر مهاجرت به کنسول نسل جدید مایکروسافت هستید؟ نویسنده بهزاد ناصرفلاح زندگی دنیایی از بازی هاست و دنیا، از بازی های زندگی لینک منبع اخبار بازی 5 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای ارسال دیدگاه باید وارد شوید کسی از دوستان خبر تایید نسخه سوم half life رو شنیده؟ دتیای بازی لطفا پدشش بدن :18: ۰۰ پاسخ پدشش بدین؟؟؟؟اره خوب راس میگه دیگه دتتتتیایه بازی پدششششششش بدین ۰۰ اگه شما هم با گوشی میومدی میدیدی چقدر بیشتر از تایپ با کیبرد غلط نوشته میشه (البته دیگه از چهارتا تازه وارد انتظار بیشتر از این هم نیست تو عمرت دو دقیقه half life بازی نکردی) :25: ۰۰ برادر محترم من قصد بی احترامی نداشتم فقط میخاستم یکمی فانش کنم در ضمن باید بگم من نسخه اول و دومو بازی کردم و برای اطمینان شما بگم اونقدی تو گیم و دنیای اون تجربه دارم که خیالم ازین راحت باشه که وقتی یه بازیو میخام بازی کنم فقط به چشم یه سرگرمی وقت پر کن نبینم و سعی کنم با هر بازی زندگی کنم به هر حال من قصد ناراحت کردنی نداشتم اما لطفا زود قضاوت نکنین و سعی کنین به این توجه داشته باشین که صعنت گیم مختص یه نفر نیست و هر کسی میتونه تو قسمتیش حرفه ای ترین باشه اما تو قسمتی به قول شما تازه وارد و ضعیف اما بهتر اینه که همه به هم احترام بزاریم بازم عذرخواهی میکنم ۰۰ به صورت غیرمستقیم چندجا دیده شده! تو بازی های مختلف مثل فال اوت! اخیرا هم یه ویدیویی دیدم،از ایستر اگ بازی مدمکس،که جنازه ی دکتر گوردون فریمن رو توی یه غار پیدا کرد،که کنارش عدد 3 نوشته بود! البته اینا در حد فرضیه ن-_- نمیدونم میسازن یا نه-_- ۰۰
اگه شما هم با گوشی میومدی میدیدی چقدر بیشتر از تایپ با کیبرد غلط نوشته میشه (البته دیگه از چهارتا تازه وارد انتظار بیشتر از این هم نیست تو عمرت دو دقیقه half life بازی نکردی) :25: ۰۰
برادر محترم من قصد بی احترامی نداشتم فقط میخاستم یکمی فانش کنم در ضمن باید بگم من نسخه اول و دومو بازی کردم و برای اطمینان شما بگم اونقدی تو گیم و دنیای اون تجربه دارم که خیالم ازین راحت باشه که وقتی یه بازیو میخام بازی کنم فقط به چشم یه سرگرمی وقت پر کن نبینم و سعی کنم با هر بازی زندگی کنم به هر حال من قصد ناراحت کردنی نداشتم اما لطفا زود قضاوت نکنین و سعی کنین به این توجه داشته باشین که صعنت گیم مختص یه نفر نیست و هر کسی میتونه تو قسمتیش حرفه ای ترین باشه اما تو قسمتی به قول شما تازه وارد و ضعیف اما بهتر اینه که همه به هم احترام بزاریم بازم عذرخواهی میکنم ۰۰
به صورت غیرمستقیم چندجا دیده شده! تو بازی های مختلف مثل فال اوت! اخیرا هم یه ویدیویی دیدم،از ایستر اگ بازی مدمکس،که جنازه ی دکتر گوردون فریمن رو توی یه غار پیدا کرد،که کنارش عدد 3 نوشته بود! البته اینا در حد فرضیه ن-_- نمیدونم میسازن یا نه-_- ۰۰