قیمت بازی Red Dead Redemption برای PS4

مدیرعامل تیک تو قیمت بازی Red Dead Redemption برای PS4 را منطقی می‌داند

توسط محسن شجاعی در ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ , ۰۹:۵۶

آقای استراس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک تو در مصاحبه‌ای با رسانه IGN اعلام کرد که قیمت بازی Red Dead Redemption برای PS4 “از نظر تجاری” کامل منطقی است زیرا که این بازی در قالب یک باندل و به همراه بسته الحاقی «Undead Nightmare» برای اولین بار روی این پلتفرم منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مدتی پیش و پس از مدت‌ها شایعه و گمانه زنی، بالاخره شرکت راک استار از بازی Red Dead Redemption برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ رونمایی کرد. بر اساس شایعات قرار بود این نسخه‌ها یک ریمستر کامل از بازی باشند که نرخ فریم بالاتر، صفحات بارگذاری کوتاه‌تر و بافت‌ها و تسکچرهای باکیفیت‌تر را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد اما، پس از معرفی متوجه شدیم که این نسخه تفاوت چندانی با نسخه‌های نسل هفتمی ندارد و شاید بزرگ‌ترین ویژگی ان اضافه شدن پشتیبانی از چندین زبان جدید باشد. نکته بعدی منتشر نشدن نسخه رایانه‌های شخصی است که به دلیل دیگری برای نارضایتی مخاطبان تبدیل شده است. البته شاید تمامی این موارد تا این اندازه باعث خشم هواداران نمی‌شد اگر برچسب قیمت ۵۰ دلاری بازی کمی پایین‌تر بود.

در همین راستا، استراس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک تو موضع خود را نسبت به این تصمیم مشخص کرد. وی پس از آخرین کنفرانس مالی شرکت که با حضور سهامداران برگزار شد، در مصاحبه‌ای با رسانه IGN اعلام کرد که به نظر وی با توجه به اینکه این بازی به تنهایی عنوان بسیار ارزشمندی است و قرار است به همراه بسته الحاقی «Undead Nightmare» در قالب یک باندل و برای اولین بار راهی پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ شود، قیمت بازی Red Dead Redemption “از نظر تجاری” کامل منطقی است. زمانی که از ایشان علت عرضه نشدن نسخه PC پرسیده شد، آقای زلنیک پاسخ داد که این تصمیم مربوط به تیم سازنده است و آن‌ها دخالتی نداشته‌اند.

تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی بیست و ششم مرداد ماه (هفدهم) آگوست است. نسخه فیزیکی نیز در تاریخ بیست و یکم مهر (سیزدهم اکتبر) منتشر می‌شود.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: