تریلر بازی Death’s Door

تریلر بازی Death’s Door: گیم‌پلی Hack and Slash و Boss‌ها

آواتار آشنا علی‌پور توسط آشنا علی‌پور در ۲۶ تیر ۱۴۰۰ , ۰۰:۴۵

تریلر جدید بازی Death’s Door نشان‌دهنده گرایش گیم پلی و Boss‌های بازی به سبک Hack and Slash است.

در تریلر بازی Death’s Door کلاغ جمع‌آوری‌کننده ارواح یک بار دیگر توانایی‌هایش در نبرد را به نمایش می‌گذارد. جست و جو در دنیای بازی و تعامل با شخصیت‌های مختلف نیز در این‌تریلر نشان داده شده است.

یک‌تریلر جدید از گیم پلی بازی Death’s Door ساخته Acid Nerve هم اکنون در دسترس قرار دارد. در این‌ تریلر رزمایش‌های بازی، شخصیت‌های رنگارنگ و Boss‌های بزرگ نشان داده شده‌اند.

اکشن Death’s Door از بازی محبوب The Legend of Zelda الهام گرفته است. در تریلر بازی Death’s Door، از یک نمای ایزومتریک شاهد اتفاقات هستیم. یک سری حرکات جاخالی دادن این بازی، شبیه به حرکات بازی Souls است.

داستان بازی Death’s Door

داستان بازی Death’s Door روی یک کلاغ تمرکز می‌کند. کلاغی که نوعی فرشته مرگ نیز محسوب می‌شود. زندگی روزانه کلاغ تقریباْ یکنواخت است… تا وقتی که یکی از روح‌های او گم می‌شود. از این جا به بعد بازیکن باید سعی کند دزد روح را پیدا کند. او باید در سرزمین ارواح به راهش ادامه دهد و با هیولا‌ها مبارزه کند. تصور این‌که یک کلاغ کوچک دوست‌داشتنی بتواند با هیولاهای بزرگ مبارزه کند سخت است. اما کلاغ سلاح‌های خوبی دارد.

داس مرگ (scythe) کمان و شمشیر و سلاح‌های دیگر. کمان سلاح بسیار خوبی است، اما تعداد تیرهای آن کم است. البته هر یک ضربه شمشیر می‌تواند یک تیر را برگرداند. پس می‌شود با  تغییر مدام سلاح با این دو کار کرد. سلاح اصلی کلاغ  داس مرگ است. البته، جدای از داس مرگ، قابلیت‌های دیگری هم دارد. برای مثال کلاغ می‌تواند از یک قلاب و زنجیر استفاده کند. با این سلاح می‌تواند فاصله خودش با دشمن را کم کند.

تاریخ عرضه بازی Death’s Door

بازی Death’s Door قرار است در ۲۰ جولای (۲۹ تیر ماه) برای Xbox One، Xbox Series X/S و PC عرضه شود. این بازی از سیستم ۴K/60 FPS روی Xbox سری X پیشتیبانی می‌کند. این بازی لودینگ سریعی دارد و زمان لود آن کوتاه‌تر است. در روز‌های آتی نکاتی بیشتری در مورد گیم‌پلی بازی اعلان خواهد شد. بای دریافت خبرهای بیشتر با  دنیای بازی همراه باشید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: