بازیگر Deadpool 2 به Godzilla vs. Kong پیوست

بازیگر Deadpool 2 به Godzilla vs. Kong پیوست

توسط کسری نیاول در ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ , ۰۹:۱۰

«جولیان دنیسن» بازیگر نقش مشت آتشی در فیلم Deadpool 2 به گروه بازیگران فیلم Godzilla vs. Kong کمپانی فیلم سازی Legendary ملحق شد. با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی‌های Warner Bros و Legendary Pictures که پیش از این در فیلم Godzilla با یکدیگر همکاری کرده بودند همچنان به دنبال ساخت فیلم‌هایی هیولا محور هستند. فیلم Kong: Skull یکی از موفق‌ترین این عناوین بوده است که در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد که خبر از حضور هیولاهای کلاسیک نظیر Ghidorah ،Mothra و Rodan می‌داد.

این سه هیولای خاطره انگیز برای اولین بار در فیلم Godzilla: King of the Monsters که قرار است در سال ۲۰۱۹ به نمایش در بیاید حضور خواهند داشت. این فیلم توسط «مایکل دوگرتی» کارگردانی می‌شود و بازیگرانی چون «میلی بابی برون»، « کایل چندلر» و « سالی هاکینز» در آن حضور دارند. پس از این فیلم، این تم هیولایی دوباره با فیلم Godzilla vs Kong در سال ۲۰۲۰ باز خواهد گشت. در حال حاضر جزئیات زیادی از این فیلم منتشر نشده است و فیلم در حال تکمیل گروه بازیگری است.

بنا به گزارش‌های منتشر شده «جولیان دنیسن» که در فیلم Deadpool 2 نقش مشت آتشی را ایفا کرده به این فیلم اضافه شده است. او در این فیلم نقش مکمل را بازی خواهد کرد. گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که کمپانی Legendary به بازیگر برنده دو جایزه اسکار «فرانسیس مک دورمند» پیشنهاد همکاری در این فیلم را داده است. البته این پیشنهاد چندان دور از انتظار نیست زیرا این بازیگر سابقه کار در پروژه‌های با بودجه بالا نظیر Transformers: Dark of the Moon را در کارنامه خود دارد.

«جولیان دنیسن» ممکن است مانند «مک دورمند» چندان تجربه بالایی نداشته باشد اما او در کارنامه محدود خود بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. پیش از فیلم Deadpool 2، این بازیگر بازی تاثیرگذاری در نقش ریکی در فیلم Hunt for the Wilderpeople از خود نشان داده است. بدون شک تماشاگران حضورش را در Deadpool 2 سال‌ها به یاد خواهند داشت. تا به اینجا این فیلم در آمریکا ۲۳۰ میلیون دلار و ۵۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. با توجه به اینکه گروه بازیگران فیلم Godzilla vs Kong در حال تکمیل شدن است به‌نظر می‌رسد که در همایش Comic-Con که ماه دیگر برگزار می‌شود از این فیلم اخباری منتشر شود.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: