بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water

تماشا کنید: بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water معرفی شد [E3 2021]

توسط محسن شجاعی در ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ , ۰۰:۳۶

امشب و در جریان کنفرانس نینتندو دایرکت در رویداد E3 2021، از بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار PC رونمایی شد. این عنوان جدیدترین بازی Wii U است که برای کنسول‌های دیگر ریمستر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت Koei Tecmo امشب و در جریان کنفران نینتندو دایرکت در رویداد E3 2021، از نسخه ریمستر Fatal Frame: Maiden of Black Water رونمایی کرد. این بازی در سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای دیگر کنسول نینندو، Wii U منتشر شده و توانسته بود تا حدی زیادی رضایت مخاطبان این کنسول و ژانر وحشت-بقا را جلب کند. داستان بازی در مورد سفر بازیکن به کوهستان Hikami و به سنت تمامی نسخه‌های این مجموعه، مواجه با ارواح خبیثه هسته اصلی گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهد.

بازی محاطب را در نقش سه پروتاگونیست مختلف قرار می‌دهد که در تلاش هستند پرده از راز معبد maiden Ose Kurosawa بردارند یا در این مسیر کشته خواهند شد. در بازی یک دوربین در اختیار مخاطب قرار دارد که می‌توانند ارواح را از او دور نگه دارد. در مسیر یافتن گذشته تاریکی بر ارواح ساکن در منطقه گذشته، المان دیگری در گیم‌پلی بازی به نام خیسی (wetness) وجود دارد که هر چه بیشتر شود، احتمال خرابی دوربین را بالا می‌برد اما، از سوی دیگر میزان آسیبی که بازیکن نیز می‌تواند متحمل شود را نیز افزایش می‌دهد.

از ویژگی‌های جدید نسخه ریمستر بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water می‌توان به لباس‌های جدید و اضافه شدن حالت Photo Mode اشاره نمود. این بازی اواخر سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS4 ،PS5 نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در پایان شما را به تماشای تریلر معرفی بازی دعوت می‌کنیم:

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: