جدول بازی های پرفروش انگلیس

جدول بازی های پرفروش انگلیس | انحصاری نینتندو مرد عنکبوتی را کنار زد

توسط محسن شجاعی در ۸ آبان ۱۴۰۲ , ۲۰:۱۸

موسسه Gfk مطابق رسم همیشگی خود اقدام به انتشار جدول بازی های پرفروش انگلیس طی هفته گذشته کرد. بازی Super Mario Bros. Wonder پس از صدرنشینی در سرزمین آفتاب تابان، با کنار زدن Marvel’s Spider-Man 2 در انگلستان نیز صدرنشین شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

اگر پیگیر اخبار صنعت بازی‌های ویدیویی باشید، به خوبی می‌دانید که فصل پاییز امسال، بازه پرباری برای مخاطبان محسوب می‌شود و بازی‌های بزرگ یکی پس از دیگری روانه بازار می‌شوند. هنوز خیلی‌ها از هایپ و هیجان عرضه بازی استارفیلد به درست خارج نشده‌اند که بازی‌هایی هچون Lies of P ،Lords of The Fallen و EA Sports FC 24 روانه بازار شدند. در چنین شرایطی رقابت برای کسب رتبه اول جدول پرفروش‌ترین‌های در همه نقاط جهان از جمله انگلستان کار بسیار دشواری است. هفته گذشته بازی Marvel’s Spider-Man 2 روانه بازار شد که توانست با استقبال کم‌نظیر مخاطبان و منتقدان مواجه شود و لقب برترین بازی استودیو اینسامنیاک گیمز از دیدگاه منتقدان را تصاحب کند.

در کمال تعجب باید گفت صدرنشینی محصول جدید اینسامنیاک گیمز طولانی نبود و بازی Super Mario Bros. Wonder که طی هفته گذشته به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شده بود، توانست Marvel’s Spider-Man 2 را کنار بزند و صدرنشین جدول بازی های پرفروش انگلیس شود. پیشتر Super Mario Bros. Wonder در ژاپن نیز گوی سبقت را از رقبا ربوده بود. به گزارش موسسه Gfk محصول جدید اینسامنیاک گیمز با افت فروش ۶۹ درصدی مواجه شده است. بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 دیگر عنوانی است که طی هفته گذشته روانه بازار شد و توانست خود را تا جایگاه چهارم بالا بکشد.

هنوز موسسه Gfk آمار کامل ده بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را منتشر نکرده است.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: