قیمت نینتندو سوئیچ 2

(شایعه) قیمت و تاریخ عرضه دو کنسول جانشین نینتندو سوئیچ مشخص شد

توسط اشکان ادیبی در ۱۷ مهر ۱۴۰۲ , ۰۹:۲۰

طبق گزارش جدید، شرکت نینتندو قصد دارد برای نسل بعد مانند رقیبان خود، دو کنسول را عرضه کند. در ادامه این گزارش اعداد ۴۴۹ و ۳۹۹ دلار به ترتیب به عنوان قیمت نینتندو سوئیچ ۲ و نینتندو سوئیچ ۲ دیجیتال معرفی شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با ما در دنیای بازی همراه باشید.

در چند هفته اخیر اطلاعات زیادی از کنسول نسل بعد نینتندو فاش شدند. به لطف کاربری با نام SoldierDelta هم‌اکنون اطلاعات بیشتری نسبت به جانشین نینتندو سوئیچ در اختیار داریم. در کارنامه این کاربر، فاش کردن بازی اکشن نقش آفرینی استودیو Team Ninja یعنی Rise of the Ronin نیز دیده می‌شود.

این کاربر در سایت ردیت می‌گوید که نینتندو سوئیچ ۲ (یا هر نام دیگری که نینتندو تصمیم بگیرد) با دو نسخه عادی و دیجیتال عرضه خواهد شد. SoldierDelta در ادامه، قیمت هر دو نسخه نینتندو سوئیچ ۲ را نیز فاش کرد.

پرفروش‌ ترین کنسول ماه می

این کاربر ادعا می‌کند که در حال حاضر تاریخ ۳ مهر (۲۴ سپتامبر) سال آینده به عنوان تاریخ عرضه این کنسول‌ها هدف‌گزاری شده است. اگر نینتندو نتواند کنسول‌های جدید خود را در آن تاریخ آماده کند، ظاهرا تاریخ ۱۳ آبان (۳ نوامبر) به عنوان هدف دوم انتخاب شده است. پیش از این اطلاعات مختلفی بر عرضه این کنسول‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ نیز در اختیار داشتیم.

با این حال بهتر است این اطلاعات جدید را تنها به عنوان “شایعه” در ذهن داشته باشیم، مخصوصا با توجه به این که این شایعه‌ها مربوط به شرکت نینتندو است. شرکت نینتندو به صورت داخلی، تصمیمات بسیاری را تغییر می‌دهد که باعث بی‌اعتبار شدن اطلاعات فاش شده، می‌شود.

اگر این تاریخ درست باشد و نینتندو واقعا قصد دارد که در ۱۲ ماه آینده کنسول‌های جدیدی عرضه کند، احتمالا در چند هفته آینده شاهد اخبار رسمی آن خواهیم بود. البته احتمال دارد که نینتندو این کار را بعد از تعطیلات میلادی آغاز کند تا آسیبی به آمار فروش نینتندو سوئیچ فعلی وارد نشود.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: