آمار فروش کنسول Wii در آمریکا

نینتندو سوییچ رکورد آمار فروش کنسول Wii در آمریکا را شکست

توسط محسن شجاعی در ۷ شهریور ۱۴۰۲ , ۱۲:۳۵

به گزارش موسسه Circana، اخیرا کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ موفق به ثبت یک رکورد دیگر شده است. این کنسول از آمار فروش کنسول Wii در آمریکا عبور کرد تا بدین ترتیب تبدیل به موفق‌ترین محصول سخت افزاری نینتندو در این منطق بدل شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ وارد هفت سالگی شده است و مدت‌ها است از دورانی که برخی نسبت به موفقیت آن شک داشتند، عبور کرده‌ایم. کنسول شرکت نینتندو با قدرت به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و مشغول ثبت کردن رکوردها و آمارهای خارق العاده است. به عنوان مثال تبدیل شدن به فروش‌ترین کنسول سال ۲۰۲۲ در جهان آن هم در حالی که سن پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس به مراتب کم‌تر است. شایعات زیادی درباره عرضه کنسول جدید نینتندو وجود دارد. کنسولی که ظاهرا قرار است نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود و مانند نینتندو سوییچ هیبریدی است و دارای دو حالت دستی و خانگی است. فعلا این اخبار در حال شایعه هستند و نینتندو مشغول یکه‌تازی با کنسول فعلی است.

اخیرا کنسول هیبریدی موفق شده یک آمار خارق العاده دیگر را ثبت کند. به گزارش موسسه Circana که در رسانه GamesIndustry منتشر شده است، نینتندو سوییچ توانسته با عبور از آمار فروش کنسول Wii در آمریکا، تبدیل به پرفروش‌ترین محصول سخت افزاری نینتندو در این منطقه بدل شود و کنسول Wii را کنار بزند. این کنسول کم‌تر از یک میلیون دستگاه با شکستن رکورد فروش کنسول Xbox 360 و کم‌تر از ۵ میلیون دستگاه با شکستن رکورد پلی استیشن ۲ فاصله دارد. با توجه به عمر کنسول و در صورت معرفی کنسول نسل جدید، باید دید که می‌تواند این رقیب سرسخت را نیز شکست دهد یا خیر.

مطابق آخرین آمار (پایان ماه ژوئن سال میلادی جاری)، نیتندو سوییچ با ثبت آمار ۱۲۹.۵۳ میلیون دستگاه فروش، به سومین کنسول پرفروش تاریخ بدل شده است.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: