Nintendo Direct, شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول Nintendo 3DS, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Sushi Striker: The Way of Sushido برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد

توسط میلاد شجری در ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ , ۰۹:۰۰

شرکت نینتندو ساعاتی پیش از بازی Sushi Striker: The Way of Sushido برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت Nintendo در جدیدترین اخبار بازی و در جریان لایو استریم Direct، از بازی Sushi Striker: The Way of Sushido برای کنسول نینتندو Switch رونمایی کرد. این بازی در تاریخ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) ۸ ژوئن ۲۰۱۸ برای کنسول‌های Nintendo Switch و Nintendo 3DS عرضه خواهد شد.

بازی Sushi Striker: The Way of Sushido در یک دنیای جریان دارد که سوشی غیرقانونی می‌باشد. البته این موضوع، باعث نمی‌شود که پروتاگونیست ما به نام موساشی تا جلوی خود را بگیرد. گیم‌پلی بازی شامل این می‌شود که بازیکنان باید به سرعت پشت هم بشقاب‌های سوشی را در بازی خالی کرده و به سمت دشمنان خود پرتاب کنند. بازیکنان همچنین از قابلیت Sushi Sprites برای کمک در مبارزه می‌توانند استفاده کنند. در جریان نینتندو دایرکت همچنین گفته شد که نسخه Switch شامل قسمت آنلاین چند نفره می‌شود. هنوز از موجود بودن این قسمت برای کنسول نینتندو ۳DS خبری نیست.

بازی Sushi Striker: The Way of Sushido در تاریخ ۱۸ خردادماه ۱۳۹۷ (۸ ژوئن ۲۰۱۸) برای کنسول‌های نینتندو Switch و ۳DS عرضه خواهد شد. در انتها می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده نمایید:

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: