آخرین اخطار در رابطه با دیدگاه های توهین آمیز و بی محتوا

آواتار سعید زعفرانی توسط سعید زعفرانی در ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ , ۱۲:۰۰

با توجه به تشدید درگیری های لفظی ناپسند بین برخی از کاربران که هر روز شاهد ازدیاد آن هستیم و با عنایت به این نکته که این جا محیطی فرهنگی است و این گونه رفتار ها که متاسفانه شاهدش هستیم اصلا در شان سایت نیست، مناسب دانستیم تا با کاربرانی که عمدا یا سهوا، در شرایط عادی یا غیر عادی، شروع کننده یا ادامه دهنده ی درگیری های لفظی بوده اند اتمام حجت کنیم. البته که سوابق همه ی کاربران نزد ما محفوظ است، اما هرگونه رفتار و گفتار قبلی را نادیده می گیریم و از این پس با متخلفان برخورد می کنیم. توجه داشته باشید که هدف از گرد آمدن تیم دنیای بازی و کاربران تنها یک چیز است: کسب اطلاعات و تقسیم آنها با دیگران در رابطه با صنعت/هنری که همه ی ما دوستش داریم، یعنی بازی های رایانه ای.

زین پس، به این نکته توجه داشته باشید که بحث کردن در مورد مسائل مختلف پیرامون ما، یک کار مفید تلقی می شود و دنیای بازی هم از آن حمایت می کند تا وقتی:

  • از هر گونه توهین لفظی پرهیز شود.
  • مباحث در کمال ادب و در چارچوب اخلاقیات باشند.
  • بحث ها منطقی و ادعا ها اثبات پذیر باشند، چرا که یک ادعای خلاف باعث ایجاد تنش می شود و آغاز کننده ی مشکلات است.

همچنین نیاز است تا یاران همیشگی ما در هنگام بروز تخلف تنها نظاره گر نباشند و آن رفتار را گزارش دهند. که این نکته مهم، تاثیر گذار و اساسی است، چرا که از طرفی، با توجه به تعداد بالای خبر ها در روز و در پی آن تعداد بالای دیدگاه ها و بحث ها، مدیران نمی توانند به تنهایی همه ی سایت را رصد کنند، از طرف دیگر، کاربری که خود را در قبال این گونه رفتار ها مسئول بداند، خود مرتکب چنین اشتباهاتی نخواهد شد.

چنانچه، بعد از این رفتارهای مشابه قبل دیده شود، ابتدا تذکر داده شده، در صورت تکرار، دیدگاه فرد خاطی حذف خواهد شد و در صورت تکرار مجدد دسترسی آن کاربر برای مدت نامعلومی از ثبت آنی دیدگاه گرفته می شود. در صورتی که مدیران باز هم از آن کاربر رفتار مشابهی مشاهده نمودند، دسترسی ایشان از سایت برای همیشه قطع خواهد شد. و البته راه برگشتی هم نیست، چرا که ما مصرانه بر رعایت ادب متقابل تاکید داریم و فضای سالم سایت شرط اول برای شکل گیری بحث های سازنده است.

ضمن این که با کاربرانی که پست های بی محتوا یا به قولی “اسپم” می دهند، نیز برخورد خواهد شد. از این جهت در دیدگاه گذاری وسواس بیشتری به خرج دهید. کاربرانی که به طور مکرر اسپم دهند حتما با مشکلاتی در ادامه مواجه خواهند شد که در مرحله ی آخر “قطع دسترسی از بخش دیدگاه های سایت” خواهد بود.

کاربران عزیز دقت کنند که هر دیدگاهی اسپم محسوب نمی شود، یک دیدگاه ممکن است ۱۰ خط یا بیشتر باشد اما هیچ مفهوم و مقصود خاصی در رابطه با موضوع را نرساند، که خب طبیعتا به این گونه دیدگاه ها “بی محتوا”، “هرز نامه” یا “اسپم” گویند. از طرفی یک دیدگاه ممکن است تنها یک کلمه باشد، اما همان یک کلمه منظور نویسنده را برساند، یا حداقل پاسخی یک کلمه ای به پرسشی باشد که “در رابطه با موضوع بوده است”. پس ملاک اسپم بودن یا نبودن یک دیدگاه، هرگز مقدار آن نیست، بلکه مهم محتوا است. سلام و احوال پرسی و خوش آمد گویی و … نیز اگرچه به صمیمیت اعضای سایت که تک تکشان برای ما محترم اند کمک به سزایی می کند، اما خواهشمندیم تا حد امکان از اینگونه دیدگاه گذاری ها خودداری کنید و همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که این جا “دنیای بازی” است، نه یاهو مسنجر و فضاهای مشابه.

نکته ی آخر در مورد دیدگاه ها، پرهیز از شروع بحث های خارج از موضوع اصلی یعنی بازی است. با توجه به این که قبلا این مورد را آزمایش کرده ایم و نتیجه چندان خوشایند نبوده است، خواهشمندیم از هرگونه بحث “ورزشی”، “سینمایی”، “اجتماعی” و … که به انحراف موضوع می انجامند و تنش ایجاد می کنند خودداری کنید. نتیجه ی ارسال چنین دیدگاه هایی فقط و فقط “حذف” دیدگاه است. پس در تمرکز بر روی موضوع اصلی سایت، کوشا باشید.

از همکاری پیشاپیش شما با ما برای ایجاد محیطی سالم و صمیمی و به دور از هرگونه ناهنجاری های خواسته با ناخواسته سپاسگزاریم.

همواره با پیشنهاد ها و انتقادات خود ما را در اداره ی امور یاری کنید.

دیدگاه
۲۰۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

204 Replies to “آخرین اخطار در رابطه با دیدگاه های توهین آمیز و بی محتوا”

  1. آواتار SUR Paramour SUR Paramour گفت:

    حالا کسی از چهارتا اسپم اضافی نمرده که … یه کاری واسه وضعیت اسفبار انتشار نشریات و کتابای دنیای بازی بکنید . یا قیمت بازی و کنسول و قطعات که روز به روز بالاتر میره .

    اگر هم واقعاً این اسپم ها آزار دهندن یا خیلی ایجاد مشکل میکنن ، اول سعی کنین اخبار بی ربطی مثلِ نسل بعدی آیفون یا اسکار جدایی نادرازسیمین یا ایتالیا۴-اسپانیا۲ یا فتوای فیسبوک رو تو سایت قرار ندین بعد به کاربرای بیچاره گیر بدین .

    ۰ ۰
    1. آواتار SUR Paramour SUR Paramour گفت:

      وضعیت سایت رو هم درست کنین پیاما یا نمیاد یا ۴تا۴تا میاد ، پیغام خصوصی هم که کلاً نابوده …

      ۰ ۰
  2. آواتار SUR Paramour SUR Paramour گفت:

    حالا کسی از چهارتا اسپم اضافی نمرده که … یه کاری واسه وضعیت اسفبار انتشار نشریات و کتابای دنیای بازی بکنید .

    ۰ ۰
  3. آواتار SUR Paramour SUR Paramour گفت:

    اوکی ، ولی لطفاً همین اول کاری این ترانه ی بی محتوای About خودتون رو حذف کنید واقعاً رو اعصابه .

    ۰ ۰
  4. آواتار god of gamers god of gamers گفت:

    امیدوارم فضا همیشه دوستانه باشه .

    ۰ ۰
  5. آواتار xneon 360 xneon 360 گفت:

    دوستان عزیز با وجود اینکه بیش تر از یک روز از قول و قرارهای ما با مدیران و اعضای سایت نمیگذره، و با وجود نادیده گرفتن همه تخلفات و سابقه کاربران متخلف،امروز باز شاهد نظرات تنش آمیزی از کاربر خاصی بودیم که همیشه یک پای درگیری هاست و مطئنا این دفعه با جد باهاش برخورد میشه که یاد بگیره چطور باید در یک سایت این چنینی رفتار کنه.

    ۰ ۰
    1. آواتار Nightmare Nightmare گفت:

      موافقم شدید :wink:

      ۰ ۰
    2. آواتار Jake muller Jake muller گفت:

      چرا داری شلوغش میکنی روزبه…مگه چی گفت!!!!!!!!!!!!!…نه به من بگو چی گفت..فقط حرف حق رو زد که به مزاق شما خوش نیومد…گفت تو مجله این بازیها برترینهای e3 بودن و تمام…خوب این چه حرفیه که باید باهاش برخورد شه…چطور شما به بازیه محبوب کال میگی فیلم هندی جو رو متشنج نمیکنه ولی این نظرات متشنج میکنه :-| :-| …واقعا که…ادم یکم هم انصاف داشته باشه خوب چیزیه واقعا :-|

      ۰ ۰
  6. آواتار titus titus گفت:

    سلام علیکم آقای وسکر…….

    بنده می خوام یک اعترافی بکنم بنده با نام کاربری برادرم اینجا نظر می دهم اون بنده خدا الان لبنانه و من دارم وجه اش رو خراب می کنم
    البته خوش حال نشین بنده هستم با همین نام کاربری نه که نیستم و نخواهم بود

    ۰ ۰
  7. آواتار Sir.Ahrimad Sir.Ahrimad گفت:

    جناب مدیر سایت، بهترین راه اینه که کلا بخش کامنت رو منهدم کنی. تا جایی که من یادمه از روزی که سایت افتاده دست کاربراش همین آشه و همین کاسه. تا حالا شده یه روز تو این سایت درگیری لفظی نباشه؟؟؟؟ خیر سرمون میاییم دو تا خبر بخونیم، به جاش چشمون یا به فحش و فحش کشی میخوره یا بحثای بی سر و ته کاربرا… آخه مگه اینجا جت رومه که بعضیا در مورد مهمونی دیشبشون با هم حرف میزنن؟

    ۰ ۰
    1. شما که چرا صورت مسئله رو پاک میکنی؟ یه دیبازیه و یه کاربراش….به جرئت میتونم بگم صمیمی ترین کاربرا تو کل سایتای بازی همین بچه های خودمونن…به اون چارتا نخاله ای که میان و میرن نیگاه نکن برادر…

      ۰ ۰
  8. Behnam-IT گفت:

    سلام
    و تشکر از رفیق خودم سعید زعفرانی که با انتشار این بیانیه موج شادی و سرور رو بین رفقای دیبازی بوجود آورد! داش سعید از اون موقع که تازه شروع کرده بودی واقعاً پیشرفت چشمگیری داشتی!
    این مطلب برای اندک افرادی که البته با جوّ سایت و اهدافش آشنا نبودن لازم بود!
    و برای رفقای قدیمی و یاران غار دیبازی مایه دلگرمی و آرامش!
    بسیار امیدوارم که روزهای خوب و روشنی در راهه!
    راستی داش سعید تعداد نظرات من رو هم اگه بگی که دمت گرم
    برای همه رفقا از بازیباز و بازیساز و بازینگر آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

    ۰ ۰
  9. این بیانیه باید از اول صادر میشد…واقعا یه نفر میاد… :lol: والا دیروز بعد چند وقت رفتم تو اون تاپیک گاد آو وار….خوب شد بچه کنار دستم نبود!

    ۰ ۰
  10. آواتار V E R G I L V E R G I L گفت:

    واسه این معضل دیسلایک گذاری بیخودی هم یه فکری بکنین !

    ۰ ۰
  11. آواتار LUDA-CRIS LUDA-CRIS گفت:

    فرشید جون عاشقتم.هر لحظه میشه یه چیز جدید ازت یاد گرفت.علی از pc$

    ۰ ۰
  12. آواتار biosignal biosignal گفت:

    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا

    ۰ ۰
  13. آواتار reza sherek reza sherek گفت:

    ببین باید همه چیز مساوی باشه اگر شما از کاربر میخواهید که کامنت های توهین آمیز ندهند.. خب شما هم نباید نظرات ای که بد نیست رو پاک کنی!! مثلا من درباره مکس پین ۳ یه کامنت خیلی خوب داده بودم.. که تحلیل مکس از نظر خودم بود.. اما دیدم که پاک شده!! برای چی؟؟ خدا نمیدونه!! مسئولان محترم dbazi میدونند… در کل امیدوارم موفق باشید

    ۰ ۰
  14. آواتار reza sherek reza sherek گفت:

    ببین باید همه چیز مساوی باشه اگر شما از کاربر میخواهید که کامنت های توهین آمیز ندهند.. خب شما هم نباید نظرات ای که بد نیست رو پاک کنی!! مثلا من درباره مکس پین ۳ یه کامنت خیلی خوب داده بودم.. که تحلیل مکس از نظر خودم بود.. اما دیدم که پاک شده!! برای چی؟؟ خدا نمیدونه!! مسئولان محترم dbazi میدونند… در ک

    ۰ ۰
  15. آواتار Sari gamer Sari gamer گفت:

    خوبیش اینه که من که دو سه روزه عضو سایت شدم یا امثال من هنوز انقدر تو بحث ها وارد نمیشیم که تبدیل به اسپم بشه و باهاش برخورد بشه فعلا در حد دیس لایکه در مورد بیانه هم خیلی عالی بود بالاخره باید عظمت سایت معلوم بشه که عده به خودشون جرئت پرت و پلا گفتن ندن :idea:

    ۰ ۰
  16. آواتار sand man sand man گفت:

    خوشحالم که تغیرات کوچیکی داد سعید جان
    در هر حال ممنونم و ما هم رعایت میکنیم!
    ولی سعید جان فک نمیکنی اون جو دوستانه ی سایت که در سایت حاکم است)که تو هیچ سایتی نیست(نسبت به قبل کمتر بشه؟

    ۰ ۰
    1. به نظر من الان بیشتر دشمنی تو ساشت زیاد هست تا دوستی :wink:

      ۰ ۰
  17. آواتار hamid khani hamid khani گفت:

    به نظر من بازم با این کاری که مدیران سایت پیشرو گرفتن ،فکر کنم جواب بده،
    به نظر من به کسانی برخورد بشه که هر چی دوست دارن اینجا میگن،مثل دعوای دیروزه چند
    نفر که اسم نمیبرم چون همه میدونن،با این آدم ها برخورد بشه خیلی بهتره تا با کسی که نظر بی محتوا میده،
    قبول دارم که من نظرهای بی محتوا زیاد دادم،ولی احساس میکنم از چرت و پرت به کسه دیگه بهتر باشه.

    ______________________________________
    Ps3 is god :-o :lol: :mrgreen: :mrgreen:

    ۰ ۰
  18. آواتار fisher fisher گفت:

    مرگ بر ضد دی بازی،مرگ بر اسپمر!

    ۰ ۰
  19. آواتار Jake muller Jake muller گفت:

    اره چه جالب پس ما داشتیم در گذشته با دوستان حرف میزدیم..انگار یه سفر به زمان کردیم خداییش..هی میگفتیم جواب نمیدادن :lol: :lol:

    ۰ ۰
  20. آواتار diamond diamond گفت:

    یه سوال ، اینحا محلیه که گیمرها توش فعالیت دارن درسته؟
    اگه به فرض در مورد گیم خاصی ، شخصی بخواد سوالی مطرح کنه ، چی کار باید بکنه؟ راهی جز اسپم هست؟

    _________________________________________________
    یادش بخیر PES Killers :arrow:

    ۰ ۰
  21. آواتار amir47 amir47 گفت:

    تا وقتی خودمون نخوایم….. هیچی عوض نمیشه….

    ۰ ۰
    1. آواتار hamid khani hamid khani گفت:

      دقیقا باهات موافقم ۴۷

      ۰ ۰
    2. خوب اگه موافقی از پس چرا بازم اسپم ؟؟؟؟
      حمید جان یه وقت فکر نکنی من با شما مشکلی دارم :oops: . ولی خداییش خیلی اسپم می دی :cry:

      ۰ ۰
  22. آواتار iran iran گفت:

    ببخشید بابت اسپم.اما لازم است بدانید من بابت نوشتن این خبر ها ۱ ساعت و نیم وقت گذاشتم دیشب و منتظر تاییده خواهشا تایید کنید.

    ۰ ۰
    1. آواتار Vahid Vahid گفت:

      ۸-O 8-O

      ۰ ۰
    2. آواتار iran iran گفت:

      جان؟

      ۰ ۰
    3. آواتار Chrome Chrome گفت:

      واقعا ۸-O !
      فکر کنم شما تو ۱۵۰ کامنت این حرف رو زدی!

      ۰ ۰
  23. آواتار xneon 360 xneon 360 گفت:

    این پاد زهر شاید تا مدتی دوام داشته باشه ولی بعد از مدتی،در صورت عدم بررسی و نظارت کافی و سخت نگرفتن بی اثر میشه و عفونت و ویروس باز اود میکنه….

    ۰ ۰
  24. آواتار M@x p@yne M@x p@yne گفت:

    خوب شد اومدی اقا سعید من در پست قبلی جرات نکردم کامنت بدم ترسیدم فحش و بد و بیرا بشنوم :-|
    اما امیدوارم کاربرهای با فهم و شعور دنیای بازی از این به بعد رعایت کنن.

    ۰ ۰
  25. آواتار iran iran گفت:

    اخرین اسپم از طرف من:خبر جدید لطفا! :lol:

    ۰ ۰
    1. آواتار iran iran گفت:

      بچه ها راست میگن دیگه.دیگه همه جا داشتین به هم دیگه فحش میداداین.جناب ne….2

      ۰ ۰
  26. آواتار general amin general amin گفت:

    خیلی خوبه . متاسفانه توی این چند وقت اخیر رفتارهایی رو می بینیم که اصلا در شان سایت نیست
    ——————–
    پایان یک کابوس

    ۰ ۰
  27. آواتار twentythree twentythree گفت:

    امیدوارم علاوه بر این نکات با افرادی که عکس Profile آن ها با عقاید و دین ما مغایرت دارد برخورد شود. :arrow:

    ۰ ۰
  28. آواتار Albert Wesker Albert Wesker گفت:

    این پست رو کی آپ کرد؟ :-x

    ۰ ۰
    1. آواتار iran iran گفت:

      سعید ناراحت نشو!همون اول که این پست اومد ۱۰۱ دیدگاه توش بود.حالا شده ۱۵۰ تا!خیلی جالبه.این واسه یه سال پیشه.اما چون بازم این اتفاقا رخ داده اقا وحید باز دوباره اپ کرده.

      ۰ ۰
  29. آواتار LUDA-CRIS LUDA-CRIS گفت:

    البته فک کنم اینو حدود یه سال پیشم گفته بودید.جملاتش خیلی اشناست.علی از pc$

    ۰ ۰
  30. آواتار MahanGM MahanGM گفت:

    والا من یه چیزی بگم ولی کسی ناراحت نشه. مثلا من خیلی از خبر ها رو دیدم که یارو اومده توش کامنت داده که مثلا تو فلان بازی گیر کردم حالا باید چیکار کنم بعد کاربران صلح جوی دیگه هم میان ۱۰ تا براش پاسخ مینویسن و کلا کش پیدا میکنه، خوب این کاملا یه حجم وسیع از اسپم رو تولید میکنه. یه طرف دیگه هم اینه که من دیدم یارو یه کامنت داده برا خبر که کاملا هم مرتبط با خبر هست ولی یکی اومده براش down vote زده. اصلا این like ها و dislike ها شده مثل مسخره بازی های فیسبوق. کلا کاربر ها یکسری شون جنبه ندارن.

    ۰ ۰
  31. آواتار bm.ps bm.ps گفت:

    امیدوارم حرف خالی نباشه و واقعا برخورد شه

    ۰ ۰
  32. آواتار Dragonslayer11 Dragonslayer11 گفت:

    فعلا جدای از بر خورد با با نظرات بد که کاملا بدیهیست باید انجام بشه (فقط موندم چرا اینقدر دیر…)، پیشنهاد می کنم با این اسپم ها به شدت بر خورد کنید!! البته خود دی بازی هم کم مقصر نبودی ها! مثلا این ستاره ها چه صیغه ای بود یک هو؟ غیر از این که باعث شد بچه ها برای این که تعداد کامنت هاشون بالا بره به اسپم دادن روی بیارن… البته من این جا بگم که واقعا نمیدونم این ستاره ها به چه دردی می خورن! ممکنه واقعا یک فایده ای هم داشته باشن که من ندونم… ولی خیلی سخته بدون اسپم دادن به ستاره رسید…

    یک چیز دیگه هم که هست اینه که اخلاق بچه ها توی سایت هنوز حرفه ای نشده، مثلا چند تا از بچه ها که همدیگر رو می شناسند یک اکیپ می شن از هم طرفداری الکی می کنن یا گاها بحث های بی فایده راه می ندازن… این جا یک محیط کاملا اجتماعی و فرهنگیه! یعنی بیایم تلاش کنیم چیز یاد بگیریم و یاد بدیم. نه این که من پشت رفیقم در بیام و رفیقم پشت من در بیاد و نظر مخالف خودم و رفیقام رو دیس لایک بزنم و این چیزا…

    بعد خواهشا بچه ها یک مسئله ی دیگر رو هم سعی کنیم همه با هم رعایت کنیم: الان از فردا اگر یکی اسپم داد یک هو همه نیاین فش رو بکشین بهش یا تهدیدش کنید یا با لحن بد حرف بزنید و … اگر می خوای چیزی بگی خیلی محترمانه بگو اگر هم که نمیخوای چیزی بگی گزارش تخلف فراموشت نشه!! این یکی رو حتما بزن! انشالله که مسئولین سایت هم رسیدگی میکنند…

    ببخشید که طولانی شد با تشکر از تمامی دوستان دی بازی…

    ۰ ۰
    1. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

      آفرین… :) ..آفرین.. :) ….آفرین… :)
      اونی رو که باید می گفتی گفتی !!!!! :-D

      ۰ ۰
    2. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

      ستاره هایه کزایی رو خوب اومدی!!!

      ۰ ۰
  33. آواتار LAPD LAPD گفت:

    واقعا تو این مدت سایت داغون شده بود هرکی به هرکی توهین میکرد احترام کوچیکتر بزرگتر هم سرش نمیشد
    ممنون از دیبازی بابت این کار زیباش :wink:

    ۰ ۰
  34. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

    بابا………ما ایرانی ها نمی تونیم همدیگر رو (( تحمل )) کنیم…..والسلام :( :-| :( :-|

    ۰ ۰
    1. آواتار Dragonslayer11 Dragonslayer11 گفت:

      آخه این چه حرفیه دوست عزیز!! بابا ما ایرانی ها خیلی آستانه ی تحملاتمون بالاست…
      حالا بیاین همه با هم تمرین کنیم که بالاترش هم ببریم… لفتن

      ۰ ۰
    2. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

      عزیز من…..اگه یه زره فقط از بالا نگاه کنی می بینی که این مشکل کل جامعه رو شامل می شه نه فقط دی بازی!!!!

      ۰ ۰
  35. آواتار Vahid Vahid گفت:

    این چند وقته سایت واقعاً افتضاح شده. بعضی ها ظاهراً فراموش کردن اینجا یه سایت رسمی خبری هست و الان وقتش بود که یه یاد آوری بشه و با این دوستان اتمام حجت بشه. حالا هر کس به این تذکرات توجه کرد که چه بهتر در غیر این صورت عواقبش پای خودشه.

    ۰ ۰
    1. آواتار DmC X360 DmC X360 گفت:

      شماها هم خیلی شل گرفتین.الان کلی مسئول هست بعد یهو میبینی همه غیب میشن.هرکاربری هم هرچی دلش میخواد میاد میگه.

      ۰ ۰
  36. آواتار john marston9 john marston9 گفت:

    دیبازی دمت گرم کارت…ایول!حال کردم! :-P

    ۰ ۰
  37. آواتار vaan vaan گفت:

    خب حالا که بحث اتمام حجته …. منم یه مسئله ای رو بیان … اول از همه گروه مدیریتی باید این مسائل رو رعایت کنه … و از زدن پست های تحریک امیز و حتی خبر های تحریک آمیز که هیچ سندیتی ندارن و فقط شایعه هستن خود داری کنن … ولی خداییش پست های تحریک امیز و ترول های خفن همیشه از طرف چندین ستاره های سایت بوده …

    مسئله دیگه حضور ترولر ها در خبر های گروه مقابله …. اگه سریع به این کامنت ها رسیدگی بشه … دیگه دنباله بحثی هم پیش نمیاد …

    اسپم هم پیش میاد … یعنی واقعا نمیشه …. اسپم تو فروم های سفت و سخت هم غیر قابل پیشگیریه ….

    ۰ ۰
  38. آواتار gow gow گفت:

    به نظر من{نظر شخصیمه} باید یه بلاگ یه فرومی چیزی بزارید تا اگه یه کاربر سوالی داشت نیاد اون بحث رو هم منحرف کنه مثلا یه کاربر جدید میاد میپرسه x360 بخرم یا ps3 اونوقت کل کلا شروع میشه که ای انحصاری های ps3 بیشتره وکار میکشه به توهین

    ۰ ۰
    1. آواتار آرویــن آرویــن گفت:

      خدایی راست میگه . اگه یک فرمی مثل بحث بازی درست کنید تا این سوالات در آنجا پرسیده شود :
      دوهفته نامه کی میاد :lol:
      چرا مطلب جدید نمیاد :lol:
      چرا پست های من نمیره تو سایت :lol:
      چرا نظر من میره واسه تایید مدیر :lol:
      گیم لند جدید کی میاد :lol:
      چرا بنر سایت را عوض نمی کنید :lol:
      کسی (فلانی) را دیده :lol:
      چه جوری میشه تو انجمن ها عضو شد :mrgreen:
      ایکس باکس بهتره یا پی اس ۳ :lol:
      توی این مرحله از بازیه ( … ) گیر کردم :lol:
      از اواتارت خوشم نمیاد و …….. :lol:

      ۰ ۰
  39. آواتار snkinect snkinect گفت:

    بالاخره باید استارت این کار می خورد.

    ۰ ۰
    1. آواتار Chrome Chrome گفت:

      یک ساله مدیران سایت دارن تلاش میکنند به نتیجه رسیدن
      چه استارتی!

      ۰ ۰
  40. آواتار AmirSalar.PS360 AmirSalar.PS360 گفت:

    بالاخره یه حرکت دیدیم
    من که دیگه تحملم تموم شده بود

    ۰ ۰
    1. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      بعضی از کاربرها جدید امدن نمیدونند.
      این تذکر واسه خیلی وقت پیش هست،الان دوباره آپ شده.

      ۰ ۰
    2. آواتار AmirSalar.PS360 AmirSalar.PS360 گفت:

      اگه منظرورت از کاربر های جدید من هستم باید بدونی که من از همون اول ها تو سایت بودم فقط چون به دلیل مشغله نمیتونستم نظر بدم الان مثل شما ستاره ندارم

      ۰ ۰
  41. آواتار novagamer novagamer گفت:

    واقعا از این کارتون ممنونم.بعضیا این جارو با گیم نت اشتباه گرفتن وفکر میکنن ای جاهم مثل بعضی(تاکید)گیم نت ها بی سرو صاحبه :-| :-|

    ۰ ۰
  42. آواتار @Shim @Shim گفت:

    بابا این درگیری ها خوبن که :lol:
    من وقتی خسته میشم میام یه چهار تا از این شاخ و شونه کشیدنا رو میبینم حالم جا میاد و یک هفته همینجوری می خندم :mrgreen:
    حالا بحثاتون هم سر یه چیز درست و حسابی باشه به جهنم سر چر.ت و پر.ت ترین بحث ها تو بازی ها دعوا می کنید الان برید مثلاً سایت گیم اسپات ببینید درباره ی چی ها بجث می کنن عموماً بحثاشون درباره ی ویژگی های بازی ها، قیمتاش ارزش خریدش، اطلاعاتی پیرامون سازنده ی بازی های، تاریخش کنسول ها و تمام بحثای مفید اینجا چی
    ایکس باکس بهتر است یا پی اس ث
    آنچارتد بهترین بازی سال است یا گیرز
    من اورجینال میخرم شما کپی خر
    ناصر حجازی امروز اومده یا نه :mrgreen:
    کلاً اینجور هجویات!

    ۰ ۰
    1. آواتار john marston9 john marston9 گفت:

      خانوم شیما خانوم کاملا با شما موافقم!سایت همش شده بچه بازی… :-x

      ۰ ۰
  43. آواتار @Shim @Shim گفت:

    بابا این درگیری ها خوبن که :lol:
    من وقتی خسته میشم میام یه چهار تا از این شاخ و شونه کشیدنا رو میبینم حالم جا میاد و یک هفته همینجوری می خندم :mrgreen:
    حالا بحثاتون هم سر یه چیز درست و حسابی باشه به جهنم سر چر.ت و پر.ت ترین بحث ها تو بازی ها دعوا می کنید الان برید مثلاً سایت گیم اسپات ببینید درباره ی چی ها بجث می کنن عموماً بحثاشون درباره ی ویژگی های بازی ها، قیمتاش ارزش خریدش، اطلاعاتی پیرامون سازنده ی بازی های، تاریخش کنسول ها و تمام بحثای مفید اینجا چی
    ایکس باکس بهتر است یا پی اس ث
    آنچارتد بهترین بازی سال است یا گیرز
    من اورجینال میخرم شما کپی خر
    ناصر حجازی امروز اومده یا نه :mrgreen:
    کلاً اینجور هجویات!

    ۰ ۰
  44. آواتار LUDA-CRIS LUDA-CRIS گفت:

    سعید و سایر مدیران سایت از شما سپاس گزارم.واقعا تو این چند وقته جو سایت مزخرف شده بود.خواهشا همون طور که گفتین شدیدا برخورد کنید.ممنون.علی از pc$

    ۰ ۰
  45. سعید زعفرانی عزیز لطفا یه نگاهی به خبر یورو گیمر به خلیج عدن می گوید کال آف دیوتی ایرانی بنداز
    deniro عزیز (اسمش فرشید هست دیگه؟) اومده یه حدیث از پیامبر نقل کرده به مضمون زیر :

    درود بر ایران و ایرانی.اگر علم در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس آن را بدست میاروند.(محمدمصطفی(ص))
    بعد یه کاربر به نام کاربری fisher اومده زیرش یه کامنت تو.هین آمیز داده و مس.خ.ره کرده! :
    ولی قبلش مردانی از ژاپن و آلمان و آمریکا به آن دست می یابند! :wink: :lol:

    لطفا کامنتش رو پاک کنید و همچنین اون ۲ تا کامنت من که در جواب این کارببرر دادم و در انتظار تایید مدیریت هست.

    ۰ ۰
  46. آواتار Chrome Chrome گفت:

    آقا یک خورده این کامنت ها رو کنترل کنید
    هرکی برای خودش یک نام کاربری میسازه .بهدیگران توهین میکنه
    کل نظرات سایت تشکیل شده از اسپم و درگیری بین دو کاربر و مباحث بی ربط به گیم!
    یکی از راه های کنترل کامنت های بی مورد تذکر کاربران با سابقه ی بیشتر است که آن ها نیز خود با هم درگیر اند !
    واقعا نمی دانم چی بگم ولی انگار اون موقعی که کامنت ها می رفت تاییدی بهتر بو د
    مثلا این که ما نمی تونیم خودمون رو کنترل کنیم
    البته این خصوصیت تمام ما ایرانی هاست !
    چاره ای جز افسوس ندارم

    ۰ ۰
  47. آواتار آرویــن آرویــن گفت:

    آقا من که چیزی نگفتم ، فحش هم ندادم پس چرا نظر من میره واسه تایید مدیریت :cry:

    ۰ ۰
    1. آواتار iran iran گفت:

      پس چرا این یکی اومد؟! :lol:

      ۰ ۰
  48. آواتار kaveh kaveh گفت:

    با توجه به بیانیه بالا………میگه نظرات خود رو در چارچوبی دوستانه بدور از خشونت و در کل آخرش هم تشکر فراموش نشه…………تشکر میکنم از جمع حاضر :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ۰ ۰
  49. سلامی به گرمی توم رایدر دوست عزیز
    نوشته هایت را با جون و دل خوندم…هرجایی در این دنیای خاکی خوب و بد وجود داره و این سایت هم از این قاعده مثتثنا نیست…اگه به این راحتی میشد با بدیها مبارزه کرد که الان دیگه بدی وجود نداشت
    به هر حال خودم شخصا سعی میکنم به کسی توهین نکنم
    شما همیشه نصف شب میای به این سایت واسم خیلی جالبه :!:

    ۰ ۰
    1. Behnam-IT گفت:

      سلام من به تو دوست خوبم احمد
      صبح و شب و ظهر و عصر زیاد فرقی نداره رفیق!
      اصلش اینه که با هم باشیم و از نظرات هم بهره مند بشیم
      موفق و پیروز باشی و البته :
      همیشه شاد و همیشه خوش باشید

      ۰ ۰
  50. Behnam-IT گفت:

    سلام من به همه رفقا
    اگه ما اصل قضیه رو فراموش کنیم میرسیم به همین مسیری که در پیش گرفتیم
    عصبیت و عدم تحمل، کم صبری و حالت تهاجمی، نگاه از بالا و متکلم وحده بودن!
    دوستان، عزیزان، همقطاران، اینجا فقط یه سایت برای کنسول و پی سی و غیره نیست، اینجا باید محفل انس و محل مرافقت باشه! باید همه ما دست به دست هم بدیم برای ارتقای هرچه بیشتر سایت دیبازی.
    باید نظرات همدیگه رو تحمل کنیم، هنر اینه که قدرت تجزیه و تحلیلمون رو بالا ببریم. اندیشه خودمون رو عمق ببخشیم، نه اینکه من بیام بگم این، شما بیای بگی اون!
    با این تفکر خودمحور، با نگاههای بغض آلود به ناکجا آباد میرسیم.
    نباید هر روز و هفته هی با پیغام آقا مراقب باشید، آقا رعایت کنید مواجه باشیم!
    ما خودمون میتونیم پلیس و ناظم و مدیر خودمون باشیم، بذاریم که بچه های سایت با مراعات ما به مسائل ریشه ای و مهمتر بپردازند، نه اینکه مثل داور کشتی کچ همش وسط میدون نظرات از اینور به اونور برن!
    من یقین دارم که درصد بالایی از رفقای کاربر سایت از غنای فرهنگی مناسبی برخوردارن، اون قلیل افرادی هم که همیشه سازشون ناکوک و طبعشون ناجوره اگه رفاقت و عمق دوستی ما رو ببینن خودشون رو اصلاح میکنن. دوستان این دستهای ماست که پل موفقیت رو میسازه
    خواسته من و همه کابرای قدیمی تر سایت اینه که سعه صدر و ژرفای فرهنگ و ادبتون رو توی سایت به نمایش بذارید. دست به دست هم بدیم و سایت و بروبچه های گرداننده رو برای هرچه بهتر شدن یاری کنیم.
    خورشید می زمشرق ساغر طلوع کرد / برخیز و عزم جزم کار ثواب کن!
    همیشه و شاد و همیشه خوش باشید

    ۰ ۰
    1. آواتار Hamedgh Hamedgh گفت:

      با سلام!

      همیشه و شاد و همیشه خوش باشی!

      با تشکر!

      ۰ ۰
  51. آواتار cole phelps cole phelps گفت:

    اینجوری که سایت گفته رعایت کنید فقط باید احوال پرسی کنیم چون به هر حال هرچی هم که بگیم یه سری مخالف که موجب کل کل میشه

    ۰ ۰
  52. آواتار cole phelps cole phelps گفت:

    اینجوری که شما میگین فقط باید احوال پرسی کنیم چون به هر حال هرچی هم که بگیم یه سری مخالف که موجب کل کل میشه

    ۰ ۰
    1. آواتار Chrome Chrome گفت:

      کل کل میشه ک ه نباید به یکدیگر توهین کرد!
      تو اینجا هر کی با اون یکی مخالفه به مخالفش توهین میکنه !

      ۰ ۰
  53. آواتار Hamedgh Hamedgh گفت:

    با سلام!

    دیدگاه گذاری یعنی شخص و خود فرهنگ شخص بهمراه دانش و تجربه در هر زمینه ای!
    بنابراین آزادی در گذاشتن دیدگاه به منزله آزادی شخصیت حقوقی و اجتماعی هر فرد است. با توجه به تعدد شخصیت ها در سایت می توان انتظار تعدد دیدگاهها و تنوع در آن را شاهد بود. فلذا ممکن است دیدگاههای نامطبوع و ناپسندی نیز در این بین در اثر فشارهای مختلف به دیدگاه گذار وارد شده و به اشتباه و انحراف کشیده شود.
    حال چه باید کرد؟ باید سایت به سیاست های گذشته وارد شده و عوارض و سو تفاهمات دیگری بوجود آید؟…
    این دیدگاه من بوده و آقای حکیمی عزیز و آقای بابک نمازیان بخوبی می توانند تصمیم گیریهای نهایی را اتخاذ نمایند.
    سایت باید به روال امروزی خودش ادامه دهد. اما گوش به زنگ بوده و گزارشات تخلف را رسیدگی کرده و آنها را حذف نماید. سیستم فعلی نیاز به گذر زمان و جا افتادن دارد. نباید با چند تخلف واکنش نشان داده و با شدت با آنها برخورد کرد چرا که بازخورد شدیدی نیز بدنبال دارد. بنابراین با حذف دیدگاههای بد ظاهر و بد باطن می توان به تمامی خواسته ها رسید. لیکن در این راستا باید کاربران دیگر همانند دنیرو و Xneon360 و Makarov و Chrome و MG96 و Gin و Wasker و Adel97 و Generel Amin و Baker و Behnam IT و Naser J و میرابی و سایر دوستان عزیزم که موج سوار خوبی هستند، دست به دست هم داده و این امواج طوفانی و گاه بی گاه را در هم شکسته و آرامش را برقرار نماییم. با گزارش تخلف و دیدگاههای مناسب!
    در همه سایتها رو در رویی طرفداران کنسولها و بازیها وجود داشته و لذتهای خاص خودش را دارد. جذاب است چه می شود کرد. اما… یک اما دارد. می توان سمت و سویی بهتر را بدان داده و آنرا براحتی کنترل کرد. همانطور که بعضی از دوستان عزیزم نیز اشاره داشتند می توان در صورت بحرانی شدن به دیدگاه گذاری ادامه نداده و یا اینکه اگر دیدگاهی ارزش ادامه ندارد، ادامه نداده و به دیدگاههای بهتر و مفیدتر چسبیده و آنرا به سرانجام رساند.
    به یاد دارم در خبری که درباره کنسول های جدید سونی و مایکروسافت برای سایت ارسال داشتم، در جاهایی دیدگاه گذاری به سمت و سوی بهتری کشیده شده و این حقیر با دادن چند آمار و نکات دیگر از طرف دوستان دیگر همراهی شده بار فنی بیشتری حاصل شد….
    بنابراین با کمی درایت و صبر از طرف سایت و کاربران می توان به هدف مطلوب رسید. خودتان و دیگران را با این مسائل نرنجانده و فقط لحظات خوبی را همانند زمان بازی با ماریو تجربه کنید. خود را در موقعیت بازی مورتال کامبت قرار نداده و با دیدگاههای آتشین خود، یاد آور ضربه تمام کننده اسکورپیون نشوید.

    با تشکر از همه دوستان عزیزم!
    ** “… اما پهلوان نیک می دانست که نبرد نور و ظلمت همچنان ادامه خواهد داشت.” — راوی(قصه گو) در بازی گرشاسپ **

    ۰ ۰
    1. Behnam-IT گفت:

      سلام من به تو یار قدیمی
      قبلاً کم پیدا بودی و حالا باید بگم که بسیار ناپیدایی رفیق!
      بسیار خوشحال شدم که باز نظرت رو توی سایت دیدم!
      امیدوارم در کنار همه رفقای قدیم و جدید هر روز پرچم سایت رو بالاتر ببریم.
      همیشه شاد و همیشه خوش باشید

      ۰ ۰
  54. آواتار AhN AhN گفت:

    بحث برانگیز هست

    ۰ ۰
  55. آواتار mostafa133 mostafa133 گفت:

    چشم دیبازی عزیز.به روی چشم.اما شما هم سریعا رسیدگی کنین تا خدای نکرده شخصیته کسی پایمال نشه.بار ها دیده شده بعضی کلمات زشت رد و بدل شده ولی انگار نه انگار.به امید بهبود و پیشرفت سایت. :wink:

    ۰ ۰
  56. آواتار jim-raynor jim-raynor گفت:

    من موافقم …. ولی خب باید رسیدگی بشه . یکی دو روز پیش یکی فحش داده بود شاد بالای سه ساعت روی سایت بود . و اصلا هم رسیدگی نمیشد.

    ۰ ۰
  57. آواتار billgates billgates گفت:

    آلبرت وسکر جیگری
    بنده کجا اسپم دادم هر چی بوده در چهارچوب و بالابردن علم و اگاهی دوستان بوده که از حالت تعطیلی به حالت نیمه تعتطیل دربیان
    دوستان کلا تعطیلا
    الان من چاقش کردم
    این اطلاعیه شامل بنده نمی شه
    چون کلا حق آب و گل رد کردم ،حق اب و سیمان دارم
    بنده رو مستنثا بشید و بیخال بنده
    هر کامنتی می زارم سریع پاکش می کنی هر چی می کشم از تو می کشم البرت وسکر
    با احترام
    دوستدار شما نوک بیل گیتس و جیره خوار مایکروسافت

    ۰ ۰
  58. آواتار Natan drake Natan drake گفت:

    با تشکر از مدیرات سایت بیانیه خوبی بود.در ضمن تو رو خدا Background سایتو عوض کنین.

    ۰ ۰
  59. این که اسپم نباشه خیلی خوبه ولی این تهش بزارین زندگی کنیم این جا دیگه ازادی رو نگیرین ۸)

    ۰ ۰
  60. :wink: بابا مقررات! من خودم به شخصه تو این چند وقته زیادی اسپم دادم که سعی میکنم دیگه ندم ولی در کل فکر نکنم بشه اسپم رو را به طور کلی از سایت ریشه کن کرد همین کمتر بشه ازاینی که هست خوبه

    ۰ ۰
  61. آواتار NeXus NeXus گفت:

    البته مشکلات از اونجایی شروع میشه که من نوعی میبنم هیچ برخورد قاطعی با متخلافان صورت نمیگیره و به خودم اجازه میدم مشکلات شخصیم با دیگرانو اینجا حل کنم…
    وقتی دیشب ۱فرد معلوم الحالی حرف خیلی زشتی به emma میزنه و در کمال تعجب امروز راس راس توی سایت میچرخه و اسپم میده یا اینکه ۱دوست دیگری که سر جمع ۹۰% نظراتش اسپمه میاید به عنوان جایزه بهش ۱ستاره میدید دیگه خیلی از بقیه انتظار نداشته باشید

    ۰ ۰
    1. آواتار Albert Wesker Albert Wesker گفت:

      کی کجا حرف بد زده؟

      ۰ ۰
    2. بگم؟بگم؟

      ۰ ۰
    3. آواتار sand man sand man گفت:

      سعید فک کنم داره راجب داریوش میگه
      و اون ستاره هم داره به حمید خانی میگه البته فکر کنم

      ۰ ۰
    4. آواتار Showstopper Showstopper گفت:

      شما نمیخواد انقدر حرص بخورید… اون دکمه ی گزارش تخلف رو بزنید، رسیدگی میشه…

      ۰ ۰
  62. آواتار simon riley simon riley گفت:

    پاچه خواری رو هم ممنوع می کردید خیلی زیاد شده
    —————————
    COD Team.

    ۰ ۰
  63. آواتار BIGBAT BIGBAT گفت:

    خیلی خیلی باهاتون موافقم
    خوشحالم که درد دل من روی مسئولان سایت هم اثر کرد و تلنگری شد برای شروع یک حرکت خوب.
    ناراحت این نباشید که شاید با یک کمی سخت گیری تعدادی از کاربران سایت کم شوند، چون هیچ وقت نباید کیفیت را فدای کمیت کرد، و قطعا سایت دی بازی یک سایت اجتماعی یا تفریحی نیست که افتخارش به تعداد کاربرانش باشد .داشتن کاربران مثبت به هر لحاظ به نفع سایت و البته در وحله اول خود ماست.
    ممنون از همه که کمک می کنند و می دونم که خیلی بهتر از اینها می شیم،چون همه می تونیم بهترین باشیم.
    پیروز باشید.

    ۰ ۰
  64. آواتار NooBuGaMeR NooBuGaMeR گفت:

    دی بازی ۳ چراغه شد … ولی خوبه از این کارها بکنید تا با احترام نظر بدیم نه با تعصب

    ۰ ۰
  65. آواتار emma emma گفت:

    چطوری رفیق ( الان من یه مشت مهیب به علامت رفاقت زدم تو بازوت ) ؟؟؟ :wink:

    ۰ ۰
  66. می دونین مشکل اینجاس که ما فکر می کنیم با هم دشمن هستیم و در جبهه مخالف همش با هم می جنگیم.بار ها بار ها شده که بین دوست هامون در زندگی حقیقی گفت و گو کنیم و بحث کنیم و دعوا کنیم و… اما حتما دوباره مثل یه دوست با هم میگیم و می خندیم شادی می کنیم و توی بازوی هم دیگه می کوبیم اما این حالت رو هرگز در فضای این سایت درک نمی کنیم که اینجا هم میشه دقیقا مثل دنیای حقیقی با هم دوست بود.
    چه اشکالی داره اگر کسی به شما توهین کرد یا حرفی زد که منظور دار بود شما مثل یک دوست با اون برخورد کنید و در جوابش بخندین و دقیقا عین همون دوست های حقیقی توی زندگی تون باهش خوش باشید و لذت ببرید.
    اخه مگه اینجا ما دشمن هم هستیم؟! حتما باید تا لحظه اخر به هم بدو بیرا بگین که کم نیارین یا اینکه حرفتون رو به کرسی بشونین یا اینکه ثابت بشین؟!
    در کلام اخر بگم که دوست های من لطفا از دماغ فیل نیفتید!!!

    ۰ ۰
    1. آواتار Adios Adios گفت:

      حرف حق جواب نداره . ما همه میایم به هم گیر میدیم که اول فلانی شروع کرد من دفاع کردم و از این حرفا خوب اگر خود ما دنباله ی بحث نگیریم که دیگه به جاهای باریک نمی کشه . تو رفاقت همیشه یه جایی ادم باید کنار بیاد و کسی که اول بیخیال موضوع بشه کار درست رو کرده نه کسی که همش می خواد بحث ادامه پیدا کنه

      ۰ ۰
  67. آواتار Makarov Makarov گفت:

    سعید بحث های سینمایی دیگه بی انصافیه! مدتی یه بار یه بحث سینمایی خوبی راه می افته حیفه ادامه ش نداد! اینو تبصره بگیر!
    —————————
    CoD Team

    ۰ ۰
    1. آواتار NeXus NeXus گفت:

      Makarov جان باید برای بحث های اسکار پیش رو و… فکر ۱وبلاگ باشیم

      ۰ ۰
    2. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      فیلم هیوگو( اینو با لهجه غلیظ انگلیسی نوشتم) در ۱۱ بخش از جوایز اسکار کاندید شده !!! :-D

      ۰ ۰
  68. آواتار general amin general amin گفت:

    امیدوارم واقعا به این حرفتون عمل کنین . معمولا قضیه از این گوشت بشنو از اون یکی بیرون کن پیش میاد. الان همه موافق و چند روز دیگه روز از نو . ببینیم و تعریف کنیم

    ۰ ۰
  69. آواتار BloodGodGuy BloodGodGuy گفت:

    آتش به هیزم تر اثر نداره دی بازی جون، یه نگاه به اون بالا بنداز نتیجه اطلاع رسانی تو ببین

    ۰ ۰
    1. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      فکرکنم بالاییه حل شد.

      ۰ ۰
  70. آواتار hellboy_gamer hellboy_gamer گفت:

    حق دارن والا ما که از قدیمی هاشیم فقط میایم خبر میخونیمو میریم بعضی وقتام یه چیزی میگیم اصلا چه ضرورتی داره اینقدر الکی لوس بازی و سبک سری ببینیم یکم ………

    ۰ ۰
    1. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

      با این که گفته چیزی نگین احوال پرسی نکنید ولی من خیلی دنبال این یارو بودم….
      به پسر چطوری خوبی؟
      منم تو نمایشگاه مطبوعات تو غرفه دی بازی بهت گفتم شبیه متیم ۲ حنجره شدی…بیا تو یاهو…
      arashtopgamer@yahoo.com

      ۰ ۰
  71. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

    کاش یه تذکری هم راجع به ترول های الکی میگفتین! مثلا اونجایی که یه دفعه ده بیست نفر میفتن به هم درمورد بوق زدن حرف میزنن! یا یدونه دیگه اینکه یکی میاد یه دفعه از خز بودن بازی های ps3 میگه! خوب درمورد این کامنت ها باید حق داد که یه جواب ترول وار تر بهش داد!
    -______________-
    COD Team

    ۰ ۰
    1. آواتار Nightmare Nightmare گفت:

      دوست عزیز گاهی اوقات بهتره جوابی ندید . :wink: اگه میبینید که اونایی که از اینجور چیزا میگن جنبه ندارن ، چون اصولا کسایی هستند که فکر میکنن باید همه چیز رو شوخی گرفت یا همه چیزو میدونن با اینکه نمی دونند هم یک چیزی میگن و کلا مدام چرند میگن . :-x
      اما به نظر من اگه شما مثلا در جواب مثالی که خودتون آورید جواب محکم و قانع کننده و علمی دارید بگید تا دهنشون بسته شه . و اگه هم جواب دادن دیگران میبینند که چه کسی عاقل هست و کی نادان .
      آیا حرف منو قبول ندارید ؟
      ———————————
      جواب ابل…… خاموشیست و باور کنید وقتی ببینن کسی به حرف بیربطشون اهمیت نمیده آنچنان میسوزند که دماشون از CPU بی خنک کننده هم بالا تره میره :wink: )
      —————————————————–
      وقت بیداریست . نزدیک است خیلی نزدیک . آماده باشید . همه چی فاش خواهد شد و آنها دستشان رو میشود :wink:

      ۰ ۰
    2. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      چی؟؟اون بندآخر رو یه ترجمه بزن
      درضمنLeon S.K عزیز(که فکرکنم اسم کاربریت رو عوض کردی یا با یکی دیگه اشتباه گرفتمت)وقتی گزارش تخلف بدی وکامنتشون پاک شه خودش ته حال گیریه.وقتی بیان و بخان نظرات بقیه رو درباره ی کامنتشون ببینن اگه مفقود شدن کامنتشون رو ببینن خودش ته ضایع کردنه

      ۰ ۰
    3. آواتار Nightmare Nightmare گفت:

      CPU بدون خنک کننده = بووووم
      واحد پردازش مرکزی (Central process unit) گرما زیادی تولید میکنه (مغز کامپیوتر یا کنسول ها) و اگه خنک کننده نداشته باشه میسوزه (البته اگه شانس بیاری و گرنه میترکه)
      گرفتی :wink:

      ۰ ۰
    4. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      هان؟؟ :?:
      نه اون بیداری اینارو منظورمه.

      ۰ ۰
    5. آواتار Nightmare Nightmare گفت:

      دیگه
      وقت بیداریست . نزدیک است خیلی نزدیک . آماده باشید . همه چی فاش خواهد شد و آنها دستشان رو میشود :wink:
      که ترجمه نمی خواد :?: :!: :!: :!:
      اینجا جاش نیست در موردش بگم دوست عزیز . فقط بدون مربوط به دنیایی هستش که توش زندگ میکنی همین . (نه اینجا ، همه جا)
      خیلی چیز ها هم فاش شده اگه دقت کنی و ببینی . و خیلی اشتباه ها هم صورت گرفته مثل SOPA
      دیگه نمگم چون نمیشه گفت :wink:

      ۰ ۰
    6. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      آهان .حاجی زودتر میگفتی.قربان شما :wink:

      ۰ ۰
    7. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

      نه خودمم اشتب نگرفتی!
      -___________-
      COD Team

      ۰ ۰
    8. نه دیگه اون ترول رو بچه ها تازه یاد گرفتن بذار یه مدت ازش استفاده کنن بعد جلو گیری می کنیم :lol:

      ۰ ۰
  72. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

    الان فکر کنم من تو صدر جدول تارگت ها هستم! همین فردا پس فرداس که بیان سراغم!(درمورد اون خبر prototype و عکس مرموز والو که من و ناصر و علی غوغا کردیم! :-| )
    -______________-
    COD Team

    ۰ ۰
  73. آواتار mohammad.m mohammad.m گفت:

    اوه دی بازی دیگه خشن شد :wink: (بچه ها خواهشن جنبه یه کوچولو ازادی رو داشته باشید یه وقت دیدین مثل قبلا نظرا بعد نیم ساعت ثبت شه از ما گفتن)

    ۰ ۰
  74. آواتار darkness night darkness night گفت:

    سایت داره یه ریکاوری کامل میشه!پاکسازی به سبک دیبازی

    ۰ ۰
  75. آواتار ahmadpop4 ahmadpop4 گفت:

    آقا چشم. ما تموم سعیمونو میکنیم. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ۰ ۰
  76. آواتار JeNeRaL ShAwN JeNeRaL ShAwN گفت:

    بیانیه ی خیلی خوشمل و درستی بود و من خیلی خوشم اومد.. اوهوم این خیلی خوبه که سعی کنیم بحثامون رو راجع به بازی و همون مطلب خاص بنویسیم و گفتگوهامون هم قطار بازی باشه البته با چاشنیه کل کل که هم کل کل از مزه نیوفته هم ارزش مطلب.. :wink:
    .
    وایییی خدا کجا رو می خوایم بهتر از دیبازی پیدا کنیم آخه عسلیا.. قلبونه همتون بلم من.. :wink:

    ۰ ۰
    1. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

      تا حالا کجا بودی شاهین پ تو؟

      ۰ ۰
    2. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      لابد دنبال الی

      ۰ ۰
    3. آواتار emma emma گفت:

      شما دیگه الی رو زخم کردین

      ۰ ۰
    4. آواتار Adios Adios گفت:

      اصلا همش تقصیر شماست :-D
      ببخشید این اسپم بود :oops:

      ۰ ۰
    5. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      ببخشیدحاجی.این کامنت برای دوران جاهلیته.

      ۰ ۰
    6. آواتار Adios Adios گفت:

      نه داداش من با شما نبودم با جنابه جنرال بودم
      حالا میاد کتشو در میاره :-D

      ۰ ۰
  77. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

    این است اقتدار…..

    ۰ ۰
  78. آواتار Nightmare Nightmare گفت:

    **** نظر اولم نیومد برا همون دوباره نوشتم **********
    ——————————————————–
    امیدوارم برخورد شدیدی بشه با متخلفین . :-x
    چند روزی هستش که از بیشتر کامنتها بیشتر چرندیات (بابت لفظ تندم عضر خواهی میکنم ولی لازم بود) دیدم تا موضوعی مرتبط . :-|
    من به این سایت اومدم تا نظرات گیمر های کشور خودم رو در مورد اخبار و یا مطالب بدونم نه اینکه ببینم یکی دیگه داری بازی یا کنسول می سازه و سود میکنه و حتی خودشونم دعوا با هم ندارن اونوقت شما ها به سر و کله هم می پرید . :-|
    حتی گاهی اوقات خیلی عصبانی میشدم چون میدیدم مدام نظر های بیربط ادامه داره و مجبور بودم همشونو رد کنم تا به یک نظر مرتبط برسم حالا ممکنه یک نظر این وسط جا بمونه که خیلی خوب باشه . :evil:
    حیف که ما ها قسم خوردیم وگرنه اینجا و سایتهای دیگرو از کاربر های ، کاربر نما پاک میکردیم . :wink:
    بعضی ها در اینجا خیلی شانس آوردن که هنوز زنده هستن (البته سیستمشون) :-x
    ———————————————————————————-
    تو نظرم به شخص خاصی اشاره نکردم ولی اشخاصی هستند که میدونن که با کیا هستم . امیدوارم از نظر تندم کسی ناراحت نشه :roll:
    حتی اگه من یکروزی تخلفی داشتم و مدیر این سایت به من بگه که برم بدون هیچ مشکلی خواهم رفت و دیگه نظر نخواهم داد :arrow:
    انسان باید یاد بگیره که چجوری نظرشو به دیگران بگه اونم بدون توهین کردن و یا گردو خاک کردن (این عمل (گردو خاک) بیشتر تو حیونا هستش تا آدما) چون فرق اصلی ما این هستش که ما ها عقل و شعور داریم :wink:
    اگر تونستی تو اوج قدرت (و زیر فشار بودن) متواضع باشی و به دیگران احترام گذاشتی اونوقت مردی . :-|
    با تشکر از دوستان که نظر تند منو تحمل کردن :arrow:
    —————————————————————————————————–
    وقت بیداریست . نزدیک است خیلی نزدیک . آماده باشید . همه چی فاش خواهد شد و آنها دستشان رو میشود :wink:

    ۰ ۰
    1. آواتار Chrome Chrome گفت:

      تو این دو سه روزی که بعد از امتحانات برگشتم به سایت کامنت های بسیار مفید و هدفمندی در موضوع
      توهین به یکدیگر!_شرایط دوست یابی_ترول های به جا و به حق!-عشق و محبت ! و بسیاری از مسائل دیگه دیدم
      البته معدودی از کامنت ها هم در ارتباط با موضوع بود !

      ۰ ۰
  79. آواتار Xecuter Xecuter گفت:

    من اگه مدیر نظرات بودم کاری میکرم که کسی جرات اسپم دادن رو نداشته باشه

    ۰ ۰
    1. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      یکیش خود شما.ته اسپم باز ها و فنای عالمی.حالا میخوای امر به معروف کنی

      ۰ ۰
    2. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      مهربان تورو جان من بیخیال شو.الآن یه چی جوابتو میده دوباره شروع میشه..

      ۰ ۰
    3. آواتار dmc-X360 dmc-X360 گفت:

      آقای عزیز شما اصلا میفهمی چی داری میگی؟من فقط گفتم خانوما خوشگلن؟من دو خط برای سوال یکی جواب ننوشتم؟
      میخوای نمونه یکی از اسپم های خودت رو بگم؟اون موقع تیوخبر مربوط به the last of us وقتی آقای طه رسولی اومد یه حرفی زد شما یادته چی گفتی؟گفتی ایجانم طه رسولی.خودتی؟حالا میخوای بازم نام ببرم.میگی من همه جا میرم میگم اسپم نده!میتونی برای من سند بیاری؟بجر همون یه باری که به خودت گفتم؟

      ۰ ۰
    4. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      این قبول با اینکه اسپم بود.
      اینا رو چی میگی؟
      “آواتارت چی بود”
      “جونم آواتار”
      “رمز موفقیت چیه”

      ۰ ۰
    5. آواتار iran iran گفت:

      Marlon اصلا فکر کنید اسپمی وجود نداشته و از الان به بعد به وجود امده.با هم دعوا نکنید.

      ۰ ۰
    6. آواتار Alcatraz Alcatraz گفت:

      iran این خبر مال ۴ ماه پیشه! به تاریخ این کامنتایی که جواب میدی نگاه کن….۵ یا ۶ بهمن!

      ۰ ۰
    7. آواتار iran iran گفت:

      داری راست میگی.دقت نکرده بودم.مرسی.من اسمم علی هستش.به من بگو علی. :wink:

      ۰ ۰
    8. آواتار deniro deniro گفت:

      اگر زمانی پیش خودشون قبل اینکه بخوان توهین کنن فکر کنن که اینجا یه سایت رسمی و خبری و برای بازیهای رایانه ایه اون موقع اینم بدونن که ادب مرد به زدولتشه بعدم اینکه توان پذیرش نظرات مخالف و انتقاد رو داشته باشن هیچ وقت شاهد دیدن اینگونه نظرات پوچ و توخالی و شرم گین نخواهیم بود. هروقت یاد گرفتیم برای نظرات دیگران چه خوب چه بد و چه درست و چه نادرست و چه موافق نظرما و چه مخالف نظر ما احترام قائل باشیم اونوقت به بلوغ اجتماعی نزدیک شدیم. با همه چیز نباید شوخی کرد به خصوص با شخصیت یک فرد و آبروی اون,آبروی هر فرد مثال جان اوست خیلی مراقب باشیم!!!رابرت ماریو جونیور دنیرو از انجمن pc$

      ۰ ۰
    9. آواتار Nightmare Nightmare گفت:

      از این بهتر نمیشد بگی دنیرو جان . مرسی :wink:
      دقیقا دوستان ، کمی مراعات کنید !!

      ۰ ۰
    10. آواتار Alcatraz Alcatraz گفت:

      دوست من…جنابعالی خودت خدای اسپم هستی بعد میای اینجوری به بقیه گیر میدی؟
      هی میری این خبر و اون خبر گیر میدی انگار هر کامنت شما یه نقد کامله!
      من نمیگم اسپم نمیدم و… ولی حداقل همش اینور و اونور گیر نمیدم…اینجوری که شما میگی
      مگر اینکه دیگه واقعا شورش رو دربیارن دوستان

      ۰ ۰
    11. آواتار dmc-X360 dmc-X360 گفت:

      تو بیشتر از این نمیتونی پیدا کنی.ولی من برای تو توی هر خبر میتونم ۵ تا حد اقل مثال بزنم.

      ۰ ۰
    12. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      عزیزم من نمیگم اسپم نمیدم،دارم میگم کسی که میاد تذکر میده میگه اسپم ندین،اول از همه باید خودش رعایت کنه یا اصلا تذکر نده.

      ۰ ۰
    13. آواتار king ps3 king ps3 گفت:

      واقعا جای بسی تاسفه.

      مدیریت محترم سایت چند خط بالاتر دارن در مورد اسپم و کامنت بی محتوا تذکر میدن شما این پایین به جون هم افتادید .

      ۰ ۰
    14. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

      شما که میشین اسپم های دیگران رو حفظ میکنی! بیا اینم اسپم تو!
      سوال:بهترین بازی تاریخ چیست؟
      ۱آنچارتد ۳
      ۲ آنچارتد ۳
      ۳آنچارتد ۳
      ۴آنچارتد ۳
      جواب:آنچارتد ۳
      -____________-
      COD Team

      ۰ ۰
    15. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      عزیزم من نمیگم اسپم نمیدم،دارم میگم کسی که میاد تذکر میده میگه اسپم ندین،اول از همه باید خودش رعایت کنه یا اصلا تذکر نده.
      اینم اسپم تو:
      ها ها ها ها ها ها هوهوهوهو

      ۰ ۰
    16. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

      ((کسی که میاد تذکر میده میگه اسپم ندین،اول از همه باید خودش رعایت کنه یا اصلا تذکر نده.))
      پس تو هم بشین سر جات!
      -_____________-
      COD Team

      ۰ ۰
    17. آواتار dmc-X360 dmc-X360 گفت:

      خوبه آدم خطا های خودش رو هم ببینه.باور کن توی زندگیم هیچ وقت از دست کسی مثل تو اینقدر عصبی نشده بودم.تو میگی من اسپم میدم ولی تا به حال به نظرای خودت نگاه کردی؟

      ۰ ۰
    18. آواتار emma emma گفت:

      حال چیه هی اسپم های هم رو میشمارین از این به بعد دیگه اسپم ندید

      ۰ ۰
    19. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      چرا حرف منو متوجه نمیشی.دارم میگم من اصلا خدای اسپم بازهای دنیا ولی نمیام به کسی هم بگم اسپم بده،زشته،نکنین از این کارا ولی خودم برم اسپم بدم.رطب خورده منع رطب میشه،شنیدی،قضیه شماست

      ۰ ۰
    20. آواتار JeNeRaL ShAwN JeNeRaL ShAwN گفت:

      خب حالا بیخیال شین دیگه بچه ها.. ناسلامتی اومدیم بهترش کنیما..! حالا هر کی هر چی نوشته دیگه تموم شده دیگه نه..؟ خیال که ندارین تا صبح اسپم های هم رو به رخ بکشیم..؟ مرررسی عسلیا.. :wink:

      ۰ ۰
    21. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      آقا همش تقصیر منه.توروخدا بی خیال شین.ولش کنین.اون کسی که میدونه مقصر نیست مقصررو ببخشه.د بسه دیگه.به خدا تا فردا صبحم دعوا کنین هیچ کدومتون کنار نمیاین.

      ۰ ۰
    22. The End Of Ps گفت:

      بابا بی خیال شیم دیگه … تو این چند وقته همه اسپم دادند . بیایید بیخیال شیم و ببینیم کی دوباره اسپم میده و کی شروع میکنه .

      ۰ ۰
    23. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      الآن۱۰دقیقس که کسی کامنت نداده.این یعنی اینکه لطفا بیخیال شین.یا بهتره بگم بیخیال شیم

      ۰ ۰
    24. مثه اینکه فایده نداره. مسئولین سایت که سعی کنن به جای رعایت ادب یکم دفاع شخصی یاد بدن بیشتر به درد می خوره!

      ۰ ۰
    25. آواتار dmc-X360 dmc-X360 گفت:

      حداقل به اندازه تو اسپم نمیدم.توی دنیا آدم پاک نداریم.ولی بعضیها کهکمتر خطا میکنن رو همه قبول دارن.درسته من اسپم میدم.ولی تو خودت به حرف من اون موقع دقت نکردی؟من گفتم اگه بجای گفتن کلمه “موافقم”فقط یه لایک میزدی اینو میگن جلو گیری از اسپم.منم بجر تو به هیچ کس دیگه نگفتم اسپم نده(اگه غیر اینه سند بیار)فقط به تو گفتم چون دیگه شورش رو در آورده بودی.حالا تو هی بگو رطب خورده کی منع رطب کند واز این حرفا.

      ۰ ۰
    26. اسپم رو همه میدن همه و همه ولی وقتی یکی میاد غیر مستقیم میگه که ۹۰ درصد کامنتات اسپم هست اینجاست که ادم سوزش میگیره

      ۰ ۰
    27. آواتار jim-raynor jim-raynor گفت:

      سعید خان ببین الان شروع کننده کی بوده … ولش کنید این مارلون رو هی هر کی هر چی میگه واسش اسپم هاشو ردیف میکنه . عزیزه من به یه جک یه بار میخندن دو بار میخندن دفعه سوم خودتو مسخره میکنند . واقعا که ……
      هی میری اسپم اینو اونو ردیف میکنی بحث راه میندازی . ترول میکنی . آف تاپیک میدی . مگه فقط و فقط اسپم بده ؟

      ۰ ۰
    28. آواتار Jake muller Jake muller گفت:

      اقا چرا جوش میارین هممون اسپم میدیم دیگه :mrgreen: ….ولکنین این کارارو حداقل تو این پست که موضوعش راجبه این کاراست…دوستان هم به صورت خودجوش عمل میکنن

      ۰ ۰
    29. آواتار DmC X360 DmC X360 گفت:

      king ps3@
      Jake muller@
      آقایون این بحث برای بهمن ماه پارسال بود.لازم نیست برای ما نقش قاضی رو بازی کنین و بحثی که چند ماه ازش میگذره رو دوباره شروع کنین :-x

      ۰ ۰
    30. آواتار Jake muller Jake muller گفت:

      اتفاقا میثم به کسی بگو که بهش بخوره…من از هرچی نصیحت و امربه معروف و….متنفرم

      ۰ ۰
    31. آواتار king ps3 king ps3 گفت:

      شما تذکرات مدیر رو خوندی یا فقط اومدی اسپم بدی؟
      “مثل ادم بشینی سر جات” دیگه چیه.همین جملات نا مناسب و بی ادبانه هست که جر و بحث های الکی رو شروع میکنه.یه کم محترمانه هم میتونستی بگی.

      ۰ ۰
    32. پیام…حالا شاه بخشیده وزیر نمیبخشه!(شوخی)

      ۰ ۰
  80. آواتار Gordon Gordon گفت:

    این درسته…به خدا بعضی مواقعا نظرهای ما بین ده ها اسپم گم میشه…(البته با خودم هم هستم…از این به بعد خیلی کمتر اسپم میدم)
    امیدوارم این مشکلات کوچک خیلی زودتر حل بشه…چون واقعا بعضی مواقع خیلی رو مخه…. :wink:

    ۰ ۰
  81. آواتار metal milita metal milita گفت:

    حرکت پسندیده ایه اما یه جور نباشه که احساس کنیم حکومت نظامیه.

    ۰ ۰
  82. آواتار kritoos kritoos گفت:

    آفرین یه حرکت خوب و عالی از دنیای بازی اگه زودتر این کار رو میکردین بهتر بود

    ۰ ۰
  83. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

    حاجی قصد پیچش قضیه رو ندارم ولی این یعنی که از پلتفرم هامون دفاع نکنیم؟؟!آخه اینکه نمیشه.بحث گیمرا در مورد پلتفرم یکی از ابعاد این صنعته.

    ۰ ۰
    1. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      البته اگه شما میگی چشم

      ۰ ۰
    2. آواتار Albert Wesker Albert Wesker گفت:

      من ارجاعتون میدم به کامنت spart اون بالا ها در جواب به victor hogo
      توی بند اول متن هم کاملا توضیح داده شده در این رابطه

      ۰ ۰
    3. آواتار Hunt gray Hunt gray گفت:

      قربان شما.دست کند بنده به Click to Editدیر رسید.

      ۰ ۰
  84. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

    البته بگم،اگه یکی اول شروع کرد(بعضی ها)نباید ساکت نشست،باید جواب ترور شخصیت رو داد.

    ۰ ۰
    1. آواتار Albert Wesker Albert Wesker گفت:

      البته امیدواریم که کسی شروع نکنه، ولی الزاما نباید بدی رو با بدی پاسخ بدید. گزارش بدید، رسیدگی میشه، برخورد میشه … در بعضی مواقع این حق رو به شما میدیم که از خودتون دفاع کنید، ولی همیشه راه اول بسیار بهتره
      باز هم امیدواریم که این اتفاقات نیفته و کسی چنین تخلفاتی نکنه …

      ۰ ۰
    2. آواتار iran iran گفت:

      سعید.افرین.باد این بیانیه رو میدادی تا دیگه از این اتفاقات تکرار نشه.احسنت.

      ۰ ۰
    3. آواتار hamid khani hamid khani گفت:

      دمدگرم آقا سعید.

      ۰ ۰
    4. آواتار Adios Adios گفت:

      دوست عزیز خود شما بعضی وقتا ناخواسته یک جرقه کوچیک می زنید مثل اون کامنتتون توی پست سوال هفته که گفته بودید بهترین بازیه تاریخ آنچارتد . در خوب بودن بازیه مذکور شکی نیست ولی وقتی شما از جمله بهترین بازیه تاریخ استفاده می کنید این امکان وجود داره که باعث به وجود اومدن درگیریه لفظی بشه . من شک ندارم که شما قصدی ندارید ولی سعی کنید به افرادی که قصدی دارند سوژه ندید تا فضای سایت گرم و صمیمی باقی بمونه

      ۰ ۰
    5. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

      دوست عزیز…اینجا دیبازیه….هر گیمری می تونه آزادانه نظرش رو بده…اگه نظرش توهین به حساب نیاد چرا نده!!!

      ۰ ۰
  85. آواتار MacTavish MacTavish گفت:

    چِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــــــــی میــــــــــــــــــــــگی :!:

    COD Team

    ۰ ۰
  86. آواتار spart spart گفت:

    ایول ادبیات
    اول فک کردم فردوسی نوشته این متنو اینه که یه سری به نویسندش زدم دیدم سعید خودمونه
    خوب راس میگه دیگه یکم ادم شین خوبه که یه مدت نبودم وگرنه همه تغصیر ها رو مینداختن گردن من

    ۰ ۰
  87. آواتار lich king lich king گفت:

    آفرین فقط یکم دیر به این قضیه رسیدگی کردید . باید از خیلی وقت پیش به فکر این اقدامات می افدادین ولی از قدیم گفتن هر وقت جلوی ضرر رو بگیری منفعته . راجع به بحث های منحرف هم کاملا موافقم مخصوصا “سینما”.

    ۰ ۰
    1. آواتار mostafa133 mostafa133 گفت:

      و همچنین ورزشی… :wink:

      ۰ ۰
    2. آواتار @Shim @Shim گفت:

      با این ورزشیش کاملاً موافقم
      :wink:

      ۰ ۰
    3. آواتار آرویــن آرویــن گفت:

      آقا تو را خدا قسمت ورزشیه را بیخیال شید .
      فرضا اگه اسپانیا قهرمان شد هیچی کامنتی نذاریم :mrgreen:

      ۰ ۰
    4. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

      مخالفم اساسی!!! هم سینما وهم گیم دو بخش جدا نشدنی از یکدیگرند :-|

      ۰ ۰
    5. آواتار lich king lich king گفت:

      دوست عزیز نمی دونم کی هستی ولی البته میدونم داریوشی دیگه ولی چرا اینطوری میکنی؟
      این کاربر من نیستم . داری همون کاری رو میکنی که با احمد تامبرایدر کردی . از مدیران می خواهم رسیدگی کنند . این رو سریع بنش کنین . به خدا من حدود دو هفته ای هست کامنت ندادم . :-|

      ۰ ۰
    6. آواتار lich king lich king گفت:

      اینم بگم تورو خدا اگه فردا کسی رو دیدین با این اسم اومد تنش ایجاد کرد یا بحث راه انداخت بدونین که اون داریوشه

      ۰ ۰
    7. آواتار Dorian Gray Dorian Gray گفت:

      منظورت منم؟؟؟؟؟؟

      ۰ ۰
    8. آواتار DmC X360 DmC X360 گفت:

      lich king@
      کاربر مظلوم تر از ایشون نبود بهش اینو بگی؟ :-?

      ۰ ۰
    9. آواتار Dragonslayer11 Dragonslayer11 گفت:

      الان یعنی یکی داره با نام کاربری تو کامنت میذاره؟؟؟
      یا همین dorian gray منظورته؟ ایشون که میزنه کاربر خوبی باشه بنده ی خدا… :-|

      ۰ ۰
    10. آواتار lich king lich king گفت:

      بله
      یکی داره با اسم کاربری من کامنت میده :(
      منظورم همون کامنت اوله . تورو خدا از دست من دلخور نشین :cry:

      ۰ ۰
    11. برادر من هر شیش ماه یه دونه از این بیانیه ها و تذکرات اتمام حجتها میاد روی سایت؛شاید شما نبودی خبر نداشتی.ولی خب کو گوش شنوا؟

      ۰ ۰
  88. آواتار victor hogo victor hogo گفت:

    یعنی دیگه کل کل نکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰ ۰
    1. آواتار spart spart گفت:

      بیچاره گفت که
      کل کل کنینی ولی به روش انسانی

      ۰ ۰
    2. آواتار NIKOLA TESLA NIKOLA TESLA گفت:

      کل کل کردن از لحاظ لفظی برای گوزن است نه انسان .
      محاوره و بحث برا انسان

      ۰ ۰
  89. آواتار aliviros 3000 aliviros 3000 گفت:

    اژدها وارد میشود !!! :mrgreen:

    ۰ ۰
  90. آواتار Alcatraz Alcatraz گفت:

    عالیه.کاش کمی زودتر این رو میگفتین.امیدوارم از این به بعد فضای سایت در جهتی که باید حرکت بکنه :wink:

    ۰ ۰
  91. دیبازی داغ میکند :oops:
    بالاخره داره یه اتفاق های مفیدی میفته…احسنت

    ۰ ۰
    1. آواتار vampire vampire گفت:

      دیبازی دمت گرم یه بیانیه ی اینجوری لازم بود امیدوارم دوستان همکاری کنن

      ۰ ۰
    2. آواتار Gabriel Gabriel گفت:

      ماشاالله به این جذبه :lol:

      ۰ ۰
    3. آواتار de_mh de_mh گفت:

      صاحبش اومد.فررررررررررررراااااااااااااااارررررررررر

      ۰ ۰
    4. آواتار de_mh de_mh گفت:

      کی بجای من حرف زده؟
      اکانت من هک شده؟
      :evil: :evil: :evil:

      ۰ ۰
    5. آواتار billgates billgates گفت:

      هشدار برای بچه های شرور!
      آلبرت جون ،بحث شیرین ازدواج و … که مشکلی نداره
      یعنی شوخی کنیم قاط میزنی؟
      ای قربونت برم البرت
      حرص نخوریا پیر میشی!
      خفنی میخوامد

      ۰ ۰
    6. آواتار Max Payne Max Payne گفت:

      بالاخره باید برخورد میشد!

      ۰ ۰
    7. آواتار hamid hamid گفت:

      دوباره بعضی از کاربران دی بازی چه دسته گلی به آب دادند,الله اعلم…

      ۰ ۰
    8. خب که چی کسی که بن بشه میتونه دوباره وارد سایت شده و عضو بشه با یه آی دی دیگه پس بن کردن تاثیری نداره من خودم چند تا آی دی مختلف تو سایت دارم

      ۰ ۰