Yakuza 5, پلی‌استیشن ۴

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Yakuza 5 Remaster برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

توسط سجاد عرفانی در ۳ فروردین ۱۳۹۸ , ۰۹:۳۰

عنوان Yakuza 5 Remaster در حال حاضر توسط شرکت سگا در حال ساخت است و تا چند ماه دیگر شاهد انتشار این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در ژاپن خواهیم بود. برای ادامه‌ی خبر همراه دنیای بازی شوید.

با توجه به آخرین اخبار بازی، ناشر سری Yakuza به تازگی اعلام کرده است که در تاریخ ۳۰ خرداد شاهد عرضه‌ی عنوان Yakuza 5 Remaster بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهیم بود. سگا قبل تر نیز اعلام کرده بود که نسخه‌ی HD remaster سری Yakuza بر روی پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد اما تاریخی را برای انتشار آن مشخص نکرده بود.

Yakuza 5 ابتدا در سال ۲۰۱۲ میلادی در ژاپن و ۳ سال بعد در غرب بر روی کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شده بود. Yakuza 5 پر محتوا ترین قسمت از این سری بود که شامل پنج شخصیت اصلی با داستان‌های مجزا در شهرهای مختلف ژاپن بود که طی یک سری اتفاقات، داستان این پنج شخصیت به یکدیگر مرتبط می‌شد.

با عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده Yakuza 5 بر روی پلی‌استیشن ۴ می‌توان گفت که تمامی قسمت‌های این مجموعه تاکنون بر روی این کنسول عرضه شده اند. نسخه‌های بازسازی شده از سری های Yakuza به صورت آهسته اما پیوسته در حال عرضه شدن در غرب هستند و به احتمال زیاد به زودی شاهد عرضه‌ی این نسخه در غرب نیز خواهیم بود. همچنین به تازگی سری Yakuza در حال عرضه شدن بر روی رایانه‌های شخصی هستند که خبر خوشحال کننده ای برای طرفداران این مجموعه به حساب می‌‍آید.

در نهایت می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از عنوان Yakuza 5 Remaster را در پایین تماشا کنید:

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: