پی سی گیمینگ (PC Gaming)

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی Ready or Not منتشر شد

توسط سجاد عرفانی در ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ , ۲۱:۴۶

بازی Ready or Not بازی است در سبک اول شخص تاکتیکی که توسط استودیو Void Interactive در حال ساخت است. به تازگی تریلری از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.بازی Ready or Not در سبک اول شخص تاکتیکی است و گیم‌پلی آن مشابه بازی کلاسیک SWAT 4 خواهد بود. اکنون، طبق آخرین اخبار بازی، اطلاعاتی از بازی Ready or Not به همراه تریلری از گیم‌پلی آن منتشر شده است. این بازی در دو نسخه ی Standard Edition و Supporter Edition عرضه خواهد شد که به ترتیب قیمتهایی معادل ۳۶ و ۱۰۶ یورو خواهند داشت. نسخه‌ی Standard بازی به شما اجازه دسترسی به نسخه‌ی بتا (Beta) بازی را در تاریخ ۲۰۲۰ میلادی خواهد داد، در حالی که نسخه‌ی Supporter بازی دارای دسترسی آلفا (Alpha) در تاریخ آگوئست ۲۰۱۹ و محتویات دیگری از جمله کوله پشتی مخصوص FBI، تخفیف ۲۵ درصدی برای گسترش دهنده‌های این بازی و اگر خوش شانس باشید موس‌پد مخصوص بازی را به همراه خواهد داشت.

استودیو Void Interactive جزئیاتی را طی تریلر از بازی به اشتراک گذاشت که می‌توانید بخشی از آن را در پایین مطالعه کنید.

ویژگی‌های اصلی بازی:

واقع گرایانه بودن بازی: اعضای این استودیو با نیروهای پلیس در سرتاسر دنیا مشورت کرده‌‌اند تا بتوانند قوانین حاکم در دنیای واقعی را در بازی خود جای دهند. سیستم درگیری بازی به صورت واقع گرایانه‌ در بازی شبیه سازی شده است. تمامی مدل‌های درون بازی به صورت واقعی ساخته شده اند. گلوله‌ها بستگی به جنس سطوح در آن‌ها، نفوذ و یا کمانه می‌کنند.

کنترل طبیعی: حمل کردن سلاح‌های بازی و آیتم‌ها در بازی کاملا واقعی طراحی شده است. به عنوان مثال اگر وزن سلاحی که حمل می‌کنید سنگین باشد کنترل آن دشوارتر است و حمل آن سخت تر خواهد بود. اما سازنده‌های بازی قول داده‌اند که کنترل بازی روان خواهد بود تا کاربران با مشکل سردرگمی در دکمه‌ها مواجه نشوند.

سیستم نقشه کشی در بازی: در این بازی شما برای نفوذ به دشمن و انجام عملیات می‌توانید از استراتژی‌های متعددی استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از ابزارآلاتی مانند سپر، نردبان تاکتیکی و … کار را برای خود آسان‌تر کنید یا حتی می‌توانید با تیم مذاکره کننده و تیم تک تیراندازی که در اختیارتان قرار گرفته، از درگیری مستفیم اجتناب کنید و با روش‌هایی بجز تیراندازی به مشکلات خاتمه دهید.

در نهایت می‌توانید با استفاده از ۶۰ نوع ابزار متفاوتی که در بازی قرار گرفته، سلاح‌های خود را شخصی سازی و روش های پیشبرد خود را مشخص کنید و در بخش چند نفره‌ی بازی و یا بخش داستانی غنی بازی، پیروز میدان باشید.

بازی Ready or Not در تاریخ نامعلوم (احتمالا سال ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرم‌های نامعلوم عرضه خواهد شد. تاکنون فقط نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی تایید شده است. درنهایت می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در زیر تماشا کنید:

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: