بازی بلادبورن (Bloodborne), بازی دارک سولز (Dark Souls), شرکت فرام سافتور (From Software)

استودیو FromSoftware علاقه دارد تا بازی‌های سبک بتل رویال بسازد

توسط سجاد عرفانی در ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ , ۱۴:۳۰

استودیو FromSoftware سازنده عناوینی مانند Bloodborne ،Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Twice به تازگی علاقه‌‎ی خود را برای ساخت عناوینی در سبک بتل رویال و عنوان های تحت سرویس پشتیبانی نشان داده است. برای ادامه‌ی خبر با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.

با افزایش سطح محبوبیت عنوان‌های سبک بتل رویال و بازی‌های سرویس محور، استودیو FromSoftware به تازگی طی مصاحبه‌ای با نشریه انگلیسی Telegraph علاقه‌ی خود را برای ساخت عناوینی در سبک بتل رویال و عنوان‌های سرویس محور اعلام کرده است. این استودیو در گذشته تنها روی ساخت عناوین تک نفره تمرکز داشته است. در حالی که امروزه اکثر استودیوهای بازی‌سازی سعی می‌کنند تا با انتشار بهینه‌ساز و سبک‌های متفاوت در بخش چندنفره بازی خود را زنده نگه دارند. اما مشکلی که در این بین وجود دارد، این است که بعضی استودیوها بازی های خود را به صورت ناقص عرضه می‌کنند تا بتوانند در آینده با کمک این سرویس بازی خود را بهبود ببخشند و ضعف‌های آن را برطرف کنند.

حال طی این مصاحبه رئیس استودیو FromSoftware آقای Hidetaka Miyazaki از علاقه‌ی خود برای ساخت بازی‌های بتل رویال و تحت سرویس‌های پشتیبانی خبر داده است.

همیشه این احتمال وجود دارد. این سبک بازی‌ها به شدت سرگرم کننده هستند و ما به روشی که استودیوها این سبک بازی‌ها را تهیه می‌کنند علاقه داریم. البته، اگر ما قصد داشتیم تا بازی‌های خود را در این سبک تولید کنیم قطعا تفاوت آشکاری با بازی‌هایی که هم اکنون در این سبک وجود دارند خواهد داشت. اما ما قطعا علاقه داریم تا در آینده نگاهی عمیق‌تر داشته باشیم و روی عناوینی در این سبک کار کنیم.

او در ادامه این مصاحبه گفت:

صنعت بازی‌سازی نیاز به تنوع دارد. ما نیاز به شرکت‌هایی داریم که روی بازی‌هایی در سبک بتل رویال کار کنند و در عین حال به استودیو‌هایی که روی عنوان‌های تک‌نفره با بخش داستانی غنی کار کنند نیاز داریم. این تنوع باعث می‌شود تا این صنعت رو به جلو حرکت کند.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه دارید تا شاهد این باشید که این استودیو عنوانی در سبک بتل رویال تولید کند؟

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: