Overkill’s The Walking Dead, Skybound Games, کنسول Xbox One

نسخه‌های کنسولی Overkill’s The Walking Dead لغو شدند

توسط سجاد عرفانی در ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ , ۱۶:۰۰

هنوز چند ماهی از انتشار عنوان Overkill’s The Walking Dead نگذشته است که به تازگی مالک این IP اعلام کرده است که ساخت نسخه‌ی کنسولی این عنوان متوقف شده است. همچنین تمامی محتویاتی که قرار بود در آینده برای نسخه ی رایانه های شخصی این عنوان عرضه شوند نیز لغو شدند. برای ادامه‌ی خبر با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.

چندین سال متوالی بود که استودیو Overkill Software و شرکت Starbreeze درحال کار روی Overkill’s The Walking Dead بودند؛ تا این‌که سرانجام در آذر ماه این عنوان به طور هم‌زمان برای منتقدان و پلیرها روی رایانه‌های شخصی عرضه شد. به نظر می‌رسید که نسخه‌های کنسولی این عنوان نیز در دست ساخت باشند، تا این‌که صاحب رسمی این IP شرکت Skybound Entertainment خبر از توقف تولید نسخه‌های کنسولی این بازی داد.

طی بیانه‌ای که امروز از شرکت Skybound Entertainmen منتشر شد، مشخص شد که قرارداد این شرکت با استودیو Starbreeze به پایان رسیده است و در ادامه معلوم شد که نسخه‌های کنسولی این عنوان نیز لغو شده‌اند و پشتیبانی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان نیز متوقف شده است.

شرکت Skybound نظر خود را در این باره این‌گونه بیان کرد:

ما تمامی تلاش خود را انجام دادیم تا با کمک Starbreeze تمامی مشکلات این عنوان را برطرف کنیم. اما درنهایت این عنوان انتظارات مارا از لحاظ کیفیت و فروش برآورده نکرد.

در حالی که قرار است تا درآینده‌ای نزدیک تمامی پشتیبانی‌های ممکن از این بازی متوقف شوند، شرکت Skybound اعلام کرد که ما تمام سعی خود را می‌کنیم که از این به بعد بازی‌هایی با کیفیت بالا برای طرفداران خود تهیه کنیم و کار ما هنوز با فرنچایز The Walking Dead به پایان نرسیده است.

جدا از تمام مشکلات و تاخیراتی که طی سال اخیر پیرامون انتشار این بازی اتفاق افتاد. مشخص بود که ناشر این عنوان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. هفته پیش بود که Starbreeze اعلام کرده بود که آن ها در حال کار روی نسخه کنسولی این عنوان هستند و بزودی بازی را آماده خواهند کرد؛ درحالی که طی گزارشاتی که از فروشگاه سونی منتشر می‌شد، به نظر می‌رسید که این استودیو قادر نبوده است تا پول کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند را پس دهد.

متاسفانه Starbreeze طی سال گذشته از مشکلات زیادی رنج برده، مخصوصا زمانی که یکی از اعضای شرکت سعی داشت تا اسناد محرمانه این شرکت را به فروش بگذارد که در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: