Sekiro: Shadows Die Twice, بازی دارک سولز (Dark Souls), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت فرام سافتور (From Software), کنسول Xbox One

تماشا کنید: تریلر جدید عنوان Sekiro: Shadows Die Twice روی بخش داستانی آن تمرکز می‌کند

توسط سجاد عرفانی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ , ۲۱:۱۵

جدیدترین تریلر عنوان Sekiro: Shadows Die Twice به نمایش درآمد و این‌بار به‌جای تمرکز بر بخش مبارزات و گیم‌پلی بازی شاهد ویدئویی متمرکز بر بخش داستانی بازی هستیم. در ادامه با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی باشید.

اخیرا شرکت اکتیویژن و From Software تریلر جدیدی را برای عنوان Sekiro: Shadows Die Twice به نمایش گذاشته‌اند که این بار روی بخش داستانی بازی تمرکز کرده است.

مدت زمان ویدئوی جدید به نمایش درآمده حدود شصت ثانیه است و شاهد به نمایش گذاشتن کات سین‌هایی از بخش داستان بازی هستیم که به احتمال زیاد در بازی شاهد آن ها خواهیم بود. در ابتدای این تریلر کودکی کاراکتر اصلی داستان که یک شینوبی با نام Sekiro است را شاهد هستیم و او را با نام مستعار Starving Wolf خطاب می‌کنند. سپس با گذشت زمان می‌بینیم که او با کمک استادی به نام Owl تبدیل به مبارزی قهار می‌شود.

From Software اعلام کرد که بازی جدید آن ها داستانی خطی و واضح خواهد داشت و همانند عنوان‌های قبلی این شرکت مانند Dark Souls و Bloodborne نخواهد بود، داستان بازی در دنیایی کامل و با جزئیات جریان خواهد داشت که پیدا کردن ماموریت‌ها و رمز و رازهای نهفته در آن بر عهده‌ی خود بازیکن خواهد بود.

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین سال ۱۳۹۸ برای رایانه های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر مذکور را تماشا کنید:

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: