اولین نگاه بر فرقه ی اساسین : افشاء

آواتار dasido توسط dasido در ۶ تیر ۱۳۹۰ , ۱۲:۱۰

پیش نمایش Assassin’s Creed Revelation
پلتفرم: PC ,Xbox 360, Ps3
ناشر: ubisoft
سازنده: ubisoft
تاریخ انتشار: ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱( ۲۴ آبان ۱۳۹۰)
زمانی که اولین بازی از سری بازیهای اساسین کرید منتشر شد، عملکرد زیاد خوبی نداشت و خیلی متزلزل ظاهر شده بود بود اما به مرور زمان قدرتمند ظاهر شد و توانست در صنعت بازیسازی حرفی برای گفتن داشته باشه. بی شک اساسین کرید ۲ و ۳(brotherhood) به عنوان دو بازی سرشار از خلاقیت، نوآوری و یکی از لذت بخش ترین بازی ها، در قلب گیمر ها و هچنین در تاریخ بازی ها جاودانه خواهند بود در تنیجه انتظاراتی که از این بازی یعنی assassins creed revelation می رود خیلی بالاست.
به نظر من تمام کسانی که بدنبال یک بازی کاملاً داستان محور هستند بی صبرانه منتظر این بازی هستند (اولین نفر خودم). همانطور که مطلع هستید این بازی هم دنباله روی شخصیت اتزیو هست و در همان دوره ی زمانی پیشین زندگی می کند که به گفته ی سازنده های این بازی هدفش این است که به داستان اتزیو آدیتوره دی فیرنزه (که در این بازی در ۵۰ سالگیش به سر می برد) و الطیر ابن العهد (اسطوره ی اولین نسخه از این بازی) پایان بده، ساخته می شود. خوشبختانه این بازی شامل سناریوهای جدید و مهیج است که بازی را خیلی زیبا و دلچسب می کند و بازی هم از ایتالیا به ترکیه تغییر مکان یافته جایی که امپراطوری آتومن به قدرت رسیده است. دزموند مایلز هم مثل همیشه در این بازی حضور دارد که به وسیله (animus) از زمان حال به زمان گذشته سفر می کند که کنترل اتزیو رو در دست بگیرد. با این تفاوت که این دفعه به کما رفته و همین باعث می شود که animus خوب کار نکند. بهر حال در طی بازی کردن بعضی مسائلی که در نسخه های قبل برای گیمر ها کنگ و مبهم بود در این نسخه کاملآً روشن و شفاف سازی می شود تاجایی که کارگردان پرآوازه ی این بازی یعنی الکساندره آمانیکو گفته که در این پرونده به تمام سؤالاتی که درباره ی شخصیت های اتزیو و الطیر وجود داشت پاسخ می دهیم و توضیح می دهیم که چرا اتزیو برای ما اینقدر مهم است؟ نقش واقعی اش در این قصه چیست؟ الطیر چه تأثیری بر سرنوشت اتزیو در این بازی دارد؟ و در نهایت دزموند چه نقشی را در کل این ماجرا بازی می کند؟
در این داستان اتزیو به دنبال رد پاهایی از الطائر است که وقتی آه را پیدا می کند صحنه هایی از الطیر برایش تداعی می شود که برای دزموند انگار دیدن خواب در خواب است.

از کاربر سایت: dasido

دیدگاه
۱۲۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

128 Replies to “اولین نگاه بر فرقه ی اساسین : افشاء”

  1. آواتار پارسا پارسا گفت:

    نقدت خیلی بد بود داداش یه کلاسی چیزی برو :۲۳:

    ۰ ۰
  2. مراقب دیدگاه های خود باشید.

    ۰ ۰
  3. آواتار CPT mc tavish CPT mc tavish گفت:

    بی نظیرترین سری بازی Assassin’s Creed تا به امروز بود شک نکنید هر کی تا به حال نگرفته زودتر بگیره بنده خودم ۱۲ ساعته تمومش کردم برای دوستان بازی خور تجویز می کنم اما اگه اچیمت می خواین اصلا نگیرید چون بیشتر از ۲۷۰ توی خط داستانی نمی ده. :-D

    ۰ ۰
  4. آواتار fisher fisher گفت:

    !”faghat”altair ibn la ahad

    ۰ ۰
  5. آواتار اتزیو اتزیو گفت:

    انشا الله دفعه ی بعد کوروش کبیره

    ۰ ۰
  6. آواتار ezioadditure ezioadditure گفت:

    تو یکی از تریلراش نشون داد که اتزیو کشته میشه :( باورش سخته :cry: یعنی می شه :?:

    ۰ ۰
    1. آواتار Lord Of Shadows Lord Of Shadows گفت:

      FAGHATTTTTTTTTTTTTTT

      XBOX360
      ۱۰۰ darsad behtare

      ۰ ۰
    2. آواتار infamous infamous گفت:

      نمیمیره طناب دار تو گردن اون یکی میندازه
      :)

      ۰ ۰
  7. آواتار ezioadditure ezioadditure گفت:

    سلام به همگی من تازه عضو شدم.می خواستم بدونم بهترین کنسول برای اساسینز چیه :?:

    ۰ ۰
    1. آواتار Vamp_hossein Vamp_hossein گفت:

      عزیزم این نصیحت رو به عنوان یه برادر کوچکتر ازم قبول کن فقط PC

      ۰ ۰
    2. افرین همه باید گوش کنن(البته اونایی که هنوز ایکس باکس نخریدن).

      ۰ ۰
  8. آواتار ezioadditure ezioadditure گفت:

    کی واسه ایکس باکس میاد :?:

    ۰ ۰
  9. آواتار 122-006458-0 122-006458-0 گفت:

    سلام دوستان.من تازه امروز به عضویت سایت درومدم.منمبازی اساسین کرید هر سه ورژنش کردم.همش خدا خدا می کنم زود تر ۴ رش بیاد.اگه بیاد چی میشه :-D :-D :-D :-D

    ۰ ۰
  10. آواتار twentythree twentythree گفت:

    این بد ترین پیش نمایش ممکن بود آقای dasido شما به شدت منتظر این بازی هستی هنوزم نمی دانی که” الطیر ابن العد “نام شخصیت شماره اول بازی نیست؟ درستش الطیر ابن لا احد است. سایت دنیای بازی خواهشمندست هر مقاله ای را در سایت در بازیدید عموم قرار ندهید.

    ۰ ۰
  11. آواتار LORDEBAD LORDEBAD گفت:

    اسساسینا همه صحنه دارند این اشکالشونه

    ۰ ۰
    1. آواتار Lord Of Shadows Lord Of Shadows گفت:

      azizam in ke khoobishoone:D

      ۰ ۰
  12. آواتار farzandnasir farzandnasir گفت:

    سلام!
    من تازه asassins creed:brotherhood رو گرفتم هرکاری می کنم نصب نمیشه!
    سریال نامبر میخواد چکار کنم؟

    ۰ ۰
    1. آواتار LORDEBAD LORDEBAD گفت:

      نصبش سخته
      روی بعضی از کامپیوتر کار نمی کنه

      ۰ ۰
  13. آواتار Vamp_hossein Vamp_hossein گفت:

    بچه من که بی صبرانه منتظر بازی ام ودلم می خواد برم یکی رو بکشم که اتزیو بگه(Requsca ti pache ) , ولی نسخه PC خیلی دیر میاد. :cry: :cry: :( :-?

    ۰ ۰
  14. آواتار kia gamer kia gamer گفت:

    ASSASSINS is king of games ::

    ۰ ۰
  15. آواتار amir7more amir7more گفت:

    عزیزان اصلا کلا اسم این گیم یعنی assassin مال تاریخ خودمونه!منظور همون حشیشیون هست که در واقع فدائیان حسن صباح در قلعه الموت بودن!واسه همین نسخه اول اسمی عرب شکل گذاشتن رو قهرمانش که کاملا اشتباه بود!حشیشیون قاتلهائی کاملا زبده بودن و فدائی و اخته شده!

    ۰ ۰
    1. آواتار twentythree twentythree گفت:

      واقعا؟
      جدی می گی ؟
      ما که نمی دونستیم!!!

      ۰ ۰
  16. آواتار Falconl3OY Falconl3OY گفت:

    واقعا اخرbrotherhood که BBB چی صحنه به یاد ماندنی والبته ناراحتکننده ای بود :cry: :-| :wink:

    ۰ ۰
  17. آواتار shade shade گفت:

    هیچوقت اون سقوط آزادهای الطائر رو یادم نمیره.

    ۰ ۰
  18. اصلا سبک این بازی با همه ی بازی ها یه جورایی متفاوته

    ۰ ۰
  19. آواتار maximous maximous گفت:

    من عاشق این بازیم هر ۳نسخش بینظیر بود امیدوارم نسخه ی جدیدش اخرین نسخش نباشه حتی فکر کردن به این مسئله منو ناراحت میکنه.

    ۰ ۰
  20. با سلام خدمت شما عزیزان
    من می خواستم بدونم چرا به اساسینز که یک بازی ضد اسلام است تا این حد بها می دهید و این قدر از آن تعریف می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰ ۰
    1. آواتار Hamedgh Hamedgh گفت:

      با سلام!
      در دیدگاه بالای خودم گفتم “شعارها و دیالوگهای خاصی که بر زبان کاراکترها رانده می شود دارای نشانه های خاصی هستند و همینطور که میدانیم رسانه ها ، سینما و بازیها همگی از عناصر تبلیغات بوده و می توان در آنها مسائل زیادی رو مورد هدف قرار داد” ، این بازی فقط ضد یک دین خاص نبوده بلکه ضد همه ادیان است ، ضد خیلی چیزهای دیگر.
      کافیست شعار اساسینها را در نظر بگیرید : “نیستی درست و واقعیت است و هر کاری مجازه” (که البته پوچی و بی دینی مورد تایید من هم نیست. عوارضی دارد که در دنیای امروزی بخوبی نمود دارد.پوچی و بی دینی از عقل و قلب نیز بدور است.)
      فرقه برادری نیست بلکه فرقه پوچی است.چون تنها در این وادی ست که هر کاری مجاز است.این مسئله تنها در این بازی نیست که نمود دارد بلکه در بازیهای دیگر هم رخ نموده است.جدیدا بازیها به سمت استفاده از شخصیتهای واقعی و حوادث واقعی در بازیها هستند و با قرار دادن داستان و هدف خود در کنار آنها به تعریف آن پرداخته و اگر دراین وسط حادثه ای تحریف هم شود کسی توجهی نمی کند.شما ببینید از ایده های داوینچی در بازی چگونه بهره گرفته شده و یا نظرات ماکیاولی و دیگران.
      بازی COD:BO نیز از همین روش استفاده کرده است و به تعریف داستان خود پرداخته است.و قتل کندی را به طرز خاصی بازیچه قرار داده وذهنها را منحرف کرده است.
      در این بازی دین مسیحیت هم مورد هدف قرار گرفته و کشیشها و پاپها مورد هجوم قرار گرفته اند.کسانی که بدنبال قدرت بوده و برای رسیدن به اهدافشان از هیچ کاری رویگردان نیستند.این بازی سیاستمداران و شخصیتهای قدرتمند ، و اهداف آنها را مورد هدف قرار داده و اتزیوی قهرمان خود را در برابر آنها قرار داده است.بله !در برابر زورگویان و بدکاران قرار گرفتن خوب و نیک است ولی برای رساندن پیامها و نشانه های خود باید یک قهرمان بوجود آورد.قهرمانی که حس هذات پنداری مخاطبان را بر انگیزد و آنها را همراه خود کند.
      به نظرم بسیاری از مخاطبان این بازی شصت درصد دیالوگها و اطلاعات بازی را متوجه نشده و از کنار آن گذشته اند و حتی معماهای آن را حل نکرده اند و بیشتر جذب اتمسفر قوی بازی و شخصیتهای آن شده اند.انصافا اکشن و حرکات شخصیت های داستان بسیار خوب کار شده و با بکار گیری عناصر نقش آفرین دیگر که به بازی شاخ و برگ داده توانسته اند مخاطبان را راضی نگه دارند.در دیدگاه بالاتر گفتم “اما این بازی از داستانی جالب اما بشدت خاص و پراکنده استفاده کرده و سیب سرخ آدم و حوا را نشان داده و بعد قاطی سیاست شده (در یکی از پازلها عکس آقای مصدق نیز نشان داده می شود) و سعی در رسیدن به اهداف خود دارد.من دقیقا نمی دانم که سازندگان آن به دنبال چه هستند و در آخر به کجا می خواهند برسند شاید آخرالزمان”
      سیبی بهشتی (شاید استعاره از همان سیبی که آدم و حوا خوردند که البته این سیب قابل خوردن نیست بلکه قابل دزدیدن است !!!) که باعث تمامی این درگیریها شده و قدرتی دارد که باعث ایجاد درگیری بین افراد می شود و آنها را به جان یکدیگر می اندازد.این سیب بهمراه آدم و حوا (شاید اشخاص دیگری مد نظر سازندگان باشند) و فرار کردن آنها بدست اشخاص دیگری در طول تاریخ افتاده و همان نقش ایجاد درگیری و کنترل ذهن انسانها را ایفا می کند.این سیب در عکسهای واقعی که در بازی نشان داده می شود نیز حضور دارد و نشان از دست به دست شدن آن توسط سیاستمداران و سود جویان است.و آنها با تاثیر قرار دادن ذهن انسانهای اجتماع تحت تسلط خود ، آنها را به هر سمت و سویی که بخواهند می برند و اهداف خود را جاری می کنند.

      سیبی (استعاره) که باعث بیرون رفتن آدم و حوا از بهشت با دروغ شیطان شده و درگیریهای انسانها با هم را در این دنیا پایه ریزی کرد.وقتی سیب را در بازی بدست آوردم به خود گفتم این چه قدرتیست که این سیب دارد؟ برای این سیب اینهمه درگیری ایجاد شده است؟ و اتفاقا فرار اتزیو با آن سیب بدون انکه از خونش کم شود(برای بدست آوردن سینک کامل) برای من دردسر ساز و کابوس گونه شد.ولی در آخر که دزموند تحت تاثیر این سیب باعث کشته شدن لوسی شد متوجه شدم که این سیب چه کارها که نمی تواند انجام دهد.
      فقط جای تعجب دارد که همان تاثیر را بر روی اتزیو نگذاشته و او توانست آن قدرت مخوف را در مقبره زندانی کند!!!

      محمد جواد عزیز! اگر دوستان از این بازی تعریف و تمجید کردند برای ضد اسلام یا دین بودن آن نیست و اصلا از این موضوعات اطلاعی ندارند.بلکه فقط جذابیت بازیست که آنها را درگیر خود کرده (تاثیر همان سیب است!!!)و از آن یاد می کنند.

      امید است نظراتم با درستی و منطق آلوده بوده و مورد توجه دوستان دیگر قرار گرفته باشند.
      با تشکر از همه دوستان گیمری!

      ۰ ۰
    2. آواتار twentythree twentythree گفت:

      باور این بازی این است که ما انسان ها را موجوداتی هوشمند که قبل از ما بودند آفریدند و آدم و حوا هم سیب ممنوعه را از آن ها دزدیدند.
      منبع : پایان بازی شماره دوم

      ۰ ۰
  21. آواتار CALL OF REZA CALL OF REZA گفت:

    بعد از call of duty برای من بهترین بازیه
    کلا فقط برای این دو تا بازی انتظار میکشم

    ۰ ۰
  22. آواتار kingsahand kingsahand گفت:

    منم واقعا assassin’s creed رو از ۱ تا ۳ خیلی دوست دارم و همه ی کار های بازی رو انجام دادم در هر سه نسخه :-P :oops: :-D :wink:

    ۰ ۰
  23. آواتار travi travi گفت:

    عزیزم میتونستی خودتو راحت کنی و به جای آتومن بنویسی عثمانی

    ۰ ۰
  24. Behnam-IT گفت:

    باسلام
    امیدوارم مثل گذشته بازی خوبی باشه
    به امید موفقیت همه بازیبازان عزیز

    ۰ ۰
  25. آواتار Hamedgh Hamedgh گفت:

    با سلام! (با تشکر از dasido عزیز)

    بی شک شاهین تیز پرواز بازیها ، اتزیو دارای نقش بسیار مهمی در این سری از بازیهاست که سه قسمت از این سری به سرگذشت زندگی او می پردازد.او شخصیتی پرداخته شده دارد با آرمانهایی ضد افراد قدرت طلب و گاه آرمانهایی شخصی و خاص خود که گاه دور از درستکاریست. او قهرمان است اما نه ابرقهرمان و فساد ناپذیر. و در این بازی با پایان یافتن سرگذشتش از ابهامات داستانی او پرده برداشته خواهد شد.
    فقط امیدوارم پیری از چابکی و جهش های او نکاسته باشد و بتواند همچنان ضربات شمشیر قدرتمندی را وارد کند!!!
    اما اینکه سازندگان بازی در هر سری از اساسینهای مختلفی استفاده می کردند موضوع جذابی بوده لیکن باید گفت که به همین سادگی نیست و کار بسیار سختی است.چرا؟ به این دلیل که برای هر شخصیت جدید در بازهای داستان پرداز باید طارحی جدید و دیالوگها خاص ان کاراکتر و همینطور شخصیت پردازی جدیدی صورت می گرفت و کاری می کردند که مخاطبان با شخصیت جدید همذات پنداری کنند و اینکار وقت گیر و نیاز به کار ببیشتری بود.ولی شخصیت اتزیو را همه می شناسند و در طی دو قسمت قبلی با خصوصیات و شخصیت او تقریبا آشنا شده بودند بنابراین سازندگان کار زیادی در این رابطه دیگر انجام نداده و تمام توان خود را در جهت پیشبرد داستان خود و بکار بردن امکانات جدید در بازی بودند و در هر بازی آنرا قوت بخشیدند.
    قسمت فرقه برادری در پلت فرم PC، دارای گرافیک هنری بسیار جالب و در نوع خود منحصر بفرد بود.شما به جزییات لباس اتزیو دقت کنید ، به ستونهای معابد بزرگ ، به چشم انداز جذاب از بالای شهر رم و عمق آن ، به محیط باز و وسیع بازی و نقشه برداری آن و جزییات طراحی نقشه ، به شمشیرها و جزییات آن ، به جزییات درون مخفیگاههایی که اتزیو باید برای بدست آورن لباس یکی از اجداد اساسینها به جمع آوری کلیدهایی بپردازد دقت کردید؟ همگی متفاوت و از طراحی جالبی برخوردار بودند.
    ممکن است در بعضی از موارد حق با دوستان عزیزم باشد و گرافیک آنرا در حد شاید کرایسیس ندیدند.اما این را هم در نظر بگیرید که ما با یک بازی دنیای باز طرفیم که از اینطرفش می توانی به آن طرفش بروی بدون لودینگ طولانی مدت.
    اگر قرار باشد گرافیکش تا آن حد باشد بازی در هیچ کنسولی به راحتی اجرا نمیشد.همینطور در مورد بازی LA.Noire که بعضی از دوستان از آن ایراد گرفتند.
    به طریقه حرکت کاراکترها و اسبها دقت کردید.دویدن اتزیو خیلی خوب کار شده بود بدون اینکه از نفس بیفتد و به من احساس خوبی میداد.نوع ظربات شمشیرها و حرکات ترکیبی آن و گرفتار نشدن اتزیو در درگیریهای پر تعداد ، از المانهایی است که بر جذابیت بازی افزوده است.او واقعا یک اساسین است.
    اما این بازی از داستانی جالب اما بشدت خاص و پراکنده استفاده کرده و سیب سرخ آدم و حوا را نشان داده و بعد قاطی سیاست شده (در یکی از پازلها عکس آقای مصدق نیز نشان داده می شود) و سعی در رسیدن به اهداف خود دارد.من دقیقا نمی دانم که سازندگان آن به دنبال چه هستند و در آخر به کجا می خواهند برسند شاید آخرالزمان.
    شعارها و دیالوگهای خاصی که بر زبان کاراکترها رانده می شود دارای نشانه های خاصی هستند و همینطور که میدانیم رسانه ها ، سینما و بازیها همگی از عناصر تبلیغات بوده و می توان در آنها مسائل زیادی رو مورد هدف قرار داد.این بحث را به خود دوستان عزیزم وا میگذارم تا نتیجه گیری خود را انجام دهند.

    با تشکر از همه دوستان گیمری!

    ۰ ۰
  26. آواتار RANDYORTON RANDYORTON گفت:

    من با BH خودکشی کردم حتی وقتی تمام مراحل فرعیرو تمام کردم باز هم دست از سرش ور نداشتم
    بگذریم یه بار دیگه تاریخ انتشارش رو بگووووووووووووووو :evil: :evil:
    علی ظرافتکار ازانجمن حقوق بگران مایکروسافت
    MW3FAGHTERS

    ۰ ۰
  27. آواتار Mr Wolf Mr Wolf گفت:

    متن خوبی بود البته اگه غلط هایش رو در نظر نگیریم در ضمن تو این شماره غیر از اتزیو احتملا یه چیزهایی هم در مورد گذشته دزموند روشن میشه.

    ۰ ۰
  28. آواتار NooBuGaMeR NooBuGaMeR گفت:

    Inception؟!خواب تو خواب

    ۰ ۰
  29. آواتار deniro deniro گفت:

    اول تشکر میکنم از دوست عزیزمون در مورد مطلبش.دوم اینکه من هر۳شماره قبلی از بازی رو تا انتها و با دقت رفتم.شماره یک مطابق زمان انتشارش واقعا تک بود و یک سورپرایز,البته ایراداتی داشت از همه مهمتر گیم پلی بازی,در شماره دوم این ایرادات کمی بهتر شد و شاهد بازی با چاشنی زندگی احساسی کمی بیشتری بودیم بعلاوه چند نمونه تغییرات که خوب بودند ولی باز هم شاهد مشکلاتی از قبیل باگهاو..بودیم.در شماره سوم باز هم یکسری تغییرات و اضافه شدنها در قسمت گیم پلی بازی بودیم و البته کاراکتری با تجربه تر و کارآزموده تر که من شماره سومش رو بیشتر دوست داشتم.باید بگم علی رغم پیشرفت گیم پلی بازی بین شماره دوم و سوم چندان شاهد پیشرفت گرافیکی چه بعد فنی و چه بعد هنری نبودیم!امیدوارم نسخه جدید این مورد رو هم شامل بشه.دموهایی از بازی منتشر شده که نوید این مورد رو تا حدودی میده باید صبر کرد تا انتشار بازی و این تغییر رو لمس کرد.دنیرو از pc$

    ۰ ۰
  30. آواتار Kral Kral گفت:

    من عاشق این بازی هستم ولی هیچیک از سه شماره ی قبلی را به طور کامل بازی نکرده ام اما بسیار(خیلی بسیار)دوست دارم که این سری را بازی کنم و تنها مشکل من اینست که نمیتوانم شماره اول و دومش را بازی کنم زیرا علیرغم علاقه چون یکبار مراحلی چند از آن را طی کرده ام به نظرم خسته کننده می اید که دوباره آنها را بازی کنم واگر وتنها اگر دوستی از میان این یاران با وفای دنیای بازی پیدا شود و داستان دو شماره اول را با تمام جزئیات با پیام خصوصی یا به هر طریق ممکن برای من شرح دهد هم عملی بس جوانمردانه در حق دوست گیمریش کرده و هم در پیش خداوند اجری عظیم برای خود فراهم کرده است و مهمتر اینکه من شماره سوم(brotherhood)را بازی می کنم واز این شاهکار دنیای بازی بی بهره نمی مانم.
    با تشکر
    Kral از انجکن حقوق بگیران مایکروسافت و Pc$

    ۰ ۰
  31. آواتار hunter hunter گفت:

    باریه خوبی می شه.مثل سری های قبلی.

    ۰ ۰
  32. آواتار majid gamer majid gamer گفت:

    من هر نسخه ای که از این بازی می گیرم تموم می کنم :lol: :-D 8) :wink: واقعا بازی باحالیه ۸)

    ۰ ۰
  33. آواتار himsy himsy گفت:

    به شدت منتظر این بازی هستم، در ضمن با تشکر از زحمات شما اسم الطائر «الطیر ابن لا العهد» بود یعنی الطیر، فرزند هیچکس. به گفته ی سازندگان این اسم صرفا جهت جلوگیری از اختلافات نژادی بوده . با تشکر himsy از انجمن pc$-R.P.G

    ۰ ۰
  34. آواتار hamoon hamoon گفت:

    بچه ها من کار بر جدید نیستم ولی نمی تونونم نظر بدم چون وقتی مینویسم صفحه نوشتن سفید میشه.کسی این مشکل رو داشته؟
    به نظرم بازی حرف ندره و به شدت منتظر امدنش هستم فقط خدا کنه مثل قبل برا PCتاخیر نخوره :roll: :) :wink: :roll:

    ۰ ۰
  35. آواتار king king گفت:

    اتفاقا تازه دارن یاد میگیرن چه جوری بازیرو قشنگترش کنند :mrgreen:

    ۰ ۰
  36. heavy rain گفت:

    Assassin’s Creed 3 همون Brotherhood نیست.یادمه اونموقه هم که اومده بود تازه باید به همه توضیح میدادم که این ۳ نیست.همش میترسیدم اینم مثل GTA بشه که با حساب ماها تا ۱۲-۱۳ هم ساخته شده :lol: تازه GTA V که بیاد میشه ۱۴ تا :lol: :lol:

    ۰ ۰
  37. آواتار aliviros 3000 aliviros 3000 گفت:

    این بازی دیگه داره تکراری میشه !

    ۰ ۰
    1. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

      نه خیر برادر اگر قرار بود با ساختن چند شماره بازی تکراری بشه که الان سوپر ماریو کسلوانیا فاینال فانتزی و… بدترین بازی های دنیا بودن.نه خیر این جوری نیست.

      ۰ ۰
  38. آواتار Recount Recount گفت:

    یکی از معانی Revelation مکاشفه است!
    SS Recount :-D

    ۰ ۰
  39. آواتار karkas karkas گفت:

    ایول واقعأ محشره.بی صبرانه منتظرشم میگم این اساسین چه میکنه هر ساله!!!

    ۰ ۰
  40. آواتار Makarov Makarov گفت:

    به نظر من محوری کردن شخصیت اتزیو یک اشتباه محض بود. اگه هر شماره درباره یکی از اساسین های مهم تاریخ (که تو AC 2 باهاشون آشنا شدیم) بود، بازی فوق االعاده جذاب تر و پیچیده تر می شد. چون بالاخره باید تو آخرین شماره یک ارتباطی بین این همه اساسین در مکان ها و زمان های مختلف ایجاد می کردن! تازه تنوع مراحل، گیم پلی داستان و روایت داستان در هر شماره بیش تر می شد. مثلا در AC1 داستان در زمان جنگ های صلیبی می گذشت، در AC2 در عهد رنسانس و در AC3 مثلا در زمان خشایارشا! و همین جور بازی ادامه پیدا می کرد. قبول کنید به این شکل روند بازی خیلی جذاب تر می شد.
    —————————
    MW3 Fighters

    ۰ ۰
    1. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

      آخه آقای ماکارو ۱.AC:BROTHERHOOD نه AC3 اینا باهم فرق دارن ۲.داستان برادر هود مال سال ۱۵۰۴و این حدوداست ولی خشایار شاه مال ۱۰۰۰سال قبل از میلاده اینا باهم ۱۰۰۰سال فرق دارن برادر من.

      ۰ ۰
    2. آواتار Makarov Makarov گفت:

      اول ابن که اسم من ماکاروفه نه ماکارو. بعدشم عزیز من خوب منم همینو می گم دیگه! منظورم من اینه که نویسنده های بازی می تونستن تمام اساسین هایی رو که تو AC2 باهاشون آشنا شدیم (ازجمله اساسینی به نام داریوش که تو زمان خشایارشا زندگی می کرده) داستانشون رو روایت کنن. توالی زمانی اصلا مهم نیست!
      ————————-
      MW3 Fighters

      ۰ ۰
  41. آواتار EZiO Auditore EZiO Auditore گفت:

    I love Assassin’s Creed

    ۰ ۰
    1. آواتار CHIFF.B CHIFF.B گفت:

      ME TOO

      ۰ ۰
  42. آواتار adel_97 adel_97 گفت:

    مطمئناً این بازی خواهد ترکوند و بهترین بازی این سری میشه. انقدر اتفاق قراره تو این نسخه بیوفته که آدم اصلاً نمی تونه باور کنه.
    Adel_97 از انجمن PC$

    ۰ ۰
  43. آواتار forza forza گفت:

    Revelation به معنی وحی هست نه افشا

    ۰ ۰
    1. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

      تازه تو مجله واجه غریب مکاشفات اومده

      ۰ ۰
    2. آواتار sociant sociant گفت:

      بابا ای نقدر بهش گیر ندین

      ۰ ۰
  44. آواتار Niko Belic Niko Belic گفت:

    یعنی این آخرین نسخه از بازی Assassin’s Creed هست؟ :(
    چراا؟این بازی جا داره هنوز نباید به این زودی تموم بشه
    شماره یک خیلی خشک و بی روح بود
    شماره دو بسیار عالی و روان بود
    Brother Hood رو هنوز بازی نکردم متاسفانه
    _____________________________
    Niko از انجمن PS3 is king of consoles 8)

    ۰ ۰
    1. آواتار adel_97 adel_97 گفت:

      نه آخرین بازی سری نیست. آخرین بازی ایه که الطائر و اتزیو توشن. اون طوری که قبلاً یوبی سافت تو سایتش گفته بود ، شخصیت اساسین کرید ۳ یه زنه و بازی هم تو زمان جنگ جهانی دوم خواهد بود.
      Adel_97 از انجمن PC$

      ۰ ۰
  45. آواتار Ezio Ezio گفت:

    وای چه خبری بود به خدا جیگرم حال امد من عاشقه این بازی بودمو ,هستم و بی صبرانه منتظرشم, نسخه های قبلیشو چندین بار تموم کردم و هنوز برام لذت بخشه :-P هر چی بگم باز هم کم گفتم این بازی یک محشر خواهد شد :lol: رفیق بی کلک اتزیو :lol:
    __________________________________
    Call of Juarez: The Cartel تاریخ عرضه ۲۲ روز دیگه

    ۰ ۰
  46. آواتار CHIFF.B CHIFF.B گفت:

    اولا اساسین ۱ خودش ۱تحول تو بازی های رایانه ای بود(درجواب:عملکرد زیاد خوبی نداشت و خیلی متزلزل ظاهر شده بود) دوما BrotherhoOd اساسین ۳ نبود بلکه یک بسته الحاقی از اساسین ۲بود و این که ترکیه کجا بود اونوقع، عثمانی!
    «ولی درکل بازیه عالی میشه»
    dbaziلطفا هر پیش نمایشی رو نذار یه پیش نمایش که هیچ سودی برای خواننده نداره فایدش چیه؟

    ۰ ۰
  47. آواتار Recount Recount گفت:

    ـآ اون جایی که من میدونم برادری ۲.۵ بود.نه ۳!!!ایکاش PC رو هم زمان بدن!!(چه آرزوی محالی)
    SS Recount :-D

    ۰ ۰
  48. آواتار xneon 360 xneon 360 گفت:

    من بی صبرانه منتظر این بازی هستم و چیزی که بیشتر بی صبرم میکنه حضور الطائر و اتزیو در کنار همه.من نمیدونم چرا الطائر رو بیشتر دوست دارم(دلیل خاصی هم نداره شاید چون استارت این بازی با اون خورده!).روزبه از انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
    1. heavy rain گفت:

      علتش اینه که الطائر یک شخصیت مرموز بود و در هر ضمینه ای مجهولیات برای انسان جذابه و چون الطائر هم شخصیتی مجهول بود پس جذاب بود.حتی اگه توجه کنید از اول تا اخر بازی ما اونرو بدون کلاه لباسش مشاهده نمیکنیم یعنی حتی صورتش رو هم به طور واضح مشاهده نمیکنیم.یعنی به نوعی مجهول بودن توی ظاهرش هم پیداست.حتی میشه به ویژگی های شخصیتیش مثل کم حرف بودنش هم اشاره کرد!

      ۰ ۰
    2. heavy rain گفت:

      علتش اینه که الطائر یک شخصیت مرموز بود و در هر زمینه ای مجهولیات برای انسان جذابه و چون الطائر هم شخصیتی مجهول بود پس جذاب بود.حتی اگه توجه کنید از اول تا اخر بازی ما اونرو بدون کلاه لباسش مشاهده نمیکنیم یعنی حتی صورتش رو هم به طور واضح مشاهده نمیکنیم.یعنی به نوعی مجهول بودن توی ظاهرش هم پیداست.حتی میشه به ویژگی های شخصیتیش مثل کم حرف بودنش هم اشاره کرد!

      ۰ ۰
  49. آواتار rising rising گفت:

    دمویی که تو e3 ازش نشون دادن عالی بود گیم پلی هم که دیگه آخرش بود من که براش لحظه شماری می کنم

    ۰ ۰
  50. بند آخر تصحیح شد ، لطفا به جای گیر دادن به نکات املایی و بعضا انشایی ، اصل مطلب رو دریابید

    ۰ ۰
    1. آواتار killer killer گفت:

      ممنون از تصحیحتون :) ! فقط بهتر نیست به جای اشکال گرفتن از بقیه ، موقع مطلب گذاشتن یه بازخوانی مجدد برای تصحیح انجام بدین ؟ اینجوری برای خواننده هم ارزش قایل شدید :wink: !

      ۰ ۰
  51. آواتار mhs king mhs king گفت:

    سلام، پیش نمایش خوبی بود :-P ولی کمی کوتاه بود. درضمن معمولا در پیش نمایش های بازی ها عکس هایی از داخل بازی قرار میدهند. به نظر من این بازی وقتی که با بیش از ۲۰۰ نفر و توسط یوبی سافت ساخته می شود خواهد ترکانننننننننننننننند :-P
    just pc :!:

    ۰ ۰
  52. آواتار killer killer گفت:

    بابت مطلبت تشکر :wink: فقط خودت یه بار دیگه دو خط اخرو بخون بعدش برای من ترجمه کن :-D

    ۰ ۰
  53. آواتار Resident Evil Resident Evil گفت:

    من عاشق لباس شخصیت های این بازی هستم. واقعا زیبا هستند.

    ۰ ۰
  54. آواتار milad milad گفت:

    دی بازی تو دیگه کی هستی هر نظری که میزارم حذف میشه
    یهو قسمت نظر دادن رو برا من مسدود کن دیگه!!!
    miladem از انجمن بی انجمنان:D

    ۰ ۰
    1. به وقتش اون کار هم شدنیه :D

      ۰ ۰
    2. انقدر از نظر هایی که میدی بدم میااااااااااااااااد …….. :-x :-x :-x :-x

      ۰ ۰
    3. heavy rain گفت:

      بابا اینو یک بار دیگه هم بهش گفتی.ولش کن تورو خدا

      ۰ ۰
    4. منو میگی؟

      ۰ ۰
    5. آواتار adel_97 adel_97 گفت:

      آره دیگه با شماست. من نمی دونم چرا این روح ها (همین آدم هایی که از مرگ بر می گردن) نظیر این آقا انقدر بد اخلاقن و دعوا دارن. حالا بیا سعید جان رو بزنش که نظر داده.
      Adel_97 از انجمن PC$

      ۰ ۰
    6. آواتار CHIFF.B CHIFF.B گفت:

      البرت جان با شما باشه من خودم میکشمش

      ۰ ۰
    7. آواتار gamer gamer گفت:

      بابا بی خیال شین الان کار به کتک کاری میکشه

      ۰ ۰
    8. آواتار sociant sociant گفت:

      بابا یه دفعه بگو ارش حکیمی ۲ تا اکانت داره دیگه
      Pc$

      ۰ ۰
  55. آواتار vampire13 vampire13 گفت:

    این بازی هم تاریخی هم اکشن هم سیاسی هم مذهبی هم تراژدی هستش,به نرمن این بازی فوق العاده هست!

    ۰ ۰
  56. آواتار john.Marston john.Marston گفت:

    به نظر من نسخه اولش هم عالی بود بر خلاف شما.برمیگرده ترکیه مثل اطائز عالی من عاشق اطائرم. :lol:
    مطلب خوبی بود دمت جیز :!: :!: :!:

    ۰ ۰
    1. آواتار Assassins Assassins گفت:

      ولی هیشگیقوی تر از اتزیو نمیشه :wink: :wink: :wink:

      ۰ ۰
  57. آواتار reza-360 reza-360 گفت:

    دستت درد نکنه :mrgreen: من که بی صبرانه منتظر این بازی ام! MW3 Fighters

    ۰ ۰
  58. آواتار alipjx alipjx گفت:

    ببخشید دوست گرامی میشه خواهشا بند آخر رو یکبار برام توضیح بدی ۸-O 8-O 8-O 8-O 8-O

    ۰ ۰
    1. آواتار dasido dasido گفت:

      البته این پیش نمایش خیلی طولانی بود و عکس های زیادی توش چاپ شده بود اگه بازن کمی و کاتسی داشت از همتون عذر می خوام آخه خیلی سریع و یهویی شد

      ۰ ۰
    2. آواتار dasido dasido گفت:

      بازم اشتباه شد کاستی :oops:

      ۰ ۰
  59. آواتار vampire13 vampire13 گفت:

    البته brotherhood شماره ۳ بازی نیستش و به ترکیه نمی ره,به عثمانی می ره.
    dasido عزیز ۵ قرن پیش ترکیه ای در کار نبوده,ترکیه جزئی ازعثمانی بوده.

    ۰ ۰
  60. آواتار mostafa133 mostafa133 گفت:

    ممنون دوست عزیز.مطلب خیلی خوبی بود.این بازی یکی از بهترین بازی های عمرم بود و خدا کنه امسال ما pc باز ها رو زیاد منتظر نذاره و در تاریخ معین منتشر یشه.تو این شماره اتزیو واقعا ابهت خاصی داره.مصطفی۱۳۳ از انجمن $Pc

    ۰ ۰
  61. آواتار Leon S.K Leon S.K گفت:

    خوب بود ولی غلط املایی زیاد داشتی یه چیز دیگه الطیر ابن العهد درست نیست باید بگی الطاءر ابن لااحد یعنی پرنده پسر هیچ کس :-D

    ۰ ۰
  62. آواتار just iran just iran گفت:

    brother hood کامل ترین سری اساسین بوده امیدوارم اینم مثل سری های قبل فوق العاده عمل کنه.دی بازی خیلی دیر نظراتو آبدیت میکنی. :evil:

    ۰ ۰
  63. آواتار gordon gordon گفت:

    واقعا سری بازی های Assassin’s creed پیشرفت چشم گیری در همه زمینه ها مخصوصا در گیم پلی و گرافیک از قسمت اول بازی تا Brotherhood داشته.البته منظور این نیست که قسمت اول این بازی بد بود.بلکه به نظر من تنها مشکل بازی تکراری بودن گیم پلی و مراحل بود که این مشکل کاملا در قسمت های دوم و سوم حل شده بود.به هرحال امیدواریم شاهد یک Assassin’s creed کامل و عالی از هر نظر باشیم.

    ۰ ۰
  64. آواتار REZOR REZOR گفت:

    چه بازی بشه این :wink:

    ۰ ۰
  65. آواتار death_1372 death_1372 گفت:

    بازم باید ۶ ماه صبر کنیم تا واسه pc بیاد؟
    :cry:

    ۰ ۰
  66. آواتار Chrome Chrome گفت:

    ببخشید (احتمالا مرگ)

    ۰ ۰
  67. آواتار Chrome Chrome گفت:

    خیلی ممنون
    ولی اتزیو در ۵۲ سالگی بهسر می برد ولی بخشید معنی (در این داستان اتزیو به دنبال رد پاهایی از اتزیوست )
    فکر کنم منظور رد پاهایی از الطیر باشه
    درکل همه ی مامیدونیم که این بازی بهترین بازی این سبک در حال حاضر در ضمن این بازی پایان بخش سه گانه اتزیوه که به گفته ی یه الکساندره اتفاق بزرگی برای اتزیو یا دزموند می افته تحتمالا مرگ) و شخصیت اصلی ASSASSINS CREED 3 به احتمال زیاد wet معروف است
    از انجمن طرفداران ASSASSINS CREED

    ۰ ۰
    1. آواتار twentythree twentythree گفت:

      اتزیو نمی می میره چون توی انیمیشن “AC :EMBERS” که بعد از این شماره از بازیه زنده است.

      ۰ ۰
    2. آواتار Rizio_16 Rizio_16 گفت:

      این Wet کیه دقیقا؟!

      ۰ ۰
  68. آواتار vampire13 vampire13 گفت:

    assassin’s creed بهترین بازی بود که من تو تمام عمرم کردم.

    ۰ ۰
    1. آواتار mhs king mhs king گفت:

      البته بعد از گاد اف وار. ولی کلا بازی خوبی بود.

      ۰ ۰
    2. آواتار DMC-X360 DMC-X360 گفت:

      و بعد از گریز او وار.

      ۰ ۰
    3. آواتار Lord Of Shadows Lord Of Shadows گفت:

      Gears of war ????!!!!!oon ke kheili cherto perte vaghti dashtam bazish mikardam bakhodam goftam in a ham divanan ke ie hamchin baziaie mozakhrafio midan biroon motmaennan dar moghabele bzi hai mese ASSASSINS hich shansi nadare …..oon vaght to migi GEARS OF WAR az ASSASSIN behtareee????aslan ta hala assassin zi kardi????????????????? 8-O 8-O 8-O

      ۰ ۰
  69. آواتار sociant sociant گفت:

    پیش نمایش خوبی بود دوست عزیز. ولی در مورد این که بازی اول متزلزل بود باهات موافق نیستم واز همون شماره اول بازی خوب بود ودر شماره های بعدی پیشرفت خیلی خوبی داشته. در مورد داستان هم اونقدر داستان بازی قویه که می تونه تا ۵ یا۶ نسخه رو پشتیبانی کنه. این قدر بازی خوب میخواد بیاد که از شوق دارم می ترکم راستی بچه ها من ۵شنبه کنکور دارم و به شدت نیازمند دعا
    Pc$

    ۰ ۰
    1. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

      با خیال راحت کنکور بده که بچه های سایت پشتتن. :-D

      ۰ ۰
    2. آواتار sociant sociant گفت:

      دمت گرم :wink:

      ۰ ۰
  70. آواتار MacTavish MacTavish گفت:

    باکس شات بازی به درد نمیخوره.به جای اینکه اینقدر به اتزیو اهمیت بدن باید یه نوآوری اساسی بوجود بیارن.
    مثلا من خیلی علاقه دارم که داستان شماره ۳ توی انگلیس قرون وسطا و دوران ساکسون ها باشه.
    بازم ممنون.
    ______________________
    MW3 Fighters

    ۰ ۰
    1. آواتار f16 f16 گفت:

      خدارو چه دید یهو دیدی دزموند اینقدر گشت تا رسید به شخصیت شاهزاده پارس :-D
      اونوقت باید با پرنس کل ایرانو زیرپا بزاریم.
      خیلی باحال میشه.

      ۰ ۰
    2. آواتار hero_daniel hero_daniel گفت:

      با انگلیس موافقم ولی نه در دوران وسطا!!!
      تو ایتالیا داوینچی تو انگلیس هم شرلوک هلمز؟!
      چه شود!!!

      ۰ ۰
    3. آواتار lix-lexes lix-lexes گفت:

      آخه قربون مرام و اطلاعاتت اول ای که اساس شخصیت های واقعی رو جزو شخصیت های مکمل میاره نه تخیلی رو. دوم*ای که شرلوک هلمز کجا تو قرون وسطا!!! زندگی میکرده آخه؟ شما به اواخر قرن ۱۹ میلادی و اویل قرن ۲۰ که با درشکه و قطار بخار مسافرت میکردن میگی وسطا؟

      ۰ ۰
  71. آواتار hero_daniel hero_daniel گفت:

    دست مرسی :mrgreen:
    اتزیو دنبال رد پای خودشه؟مگه گم شده؟ :mrgreen:

    Young Assassin :arrow:
    ______________________
    MW3 Fighters

    ۰ ۰
    1. آواتار dasido dasido گفت:

      نه عزیزم دنبال رد پاهایی از الطائره که تو زندگی خودش نقش بزرگی رو ایفا می کنه و هنوز سازنده های این بازی نگفتن که تأثیر الطائر بر زندگی اتزیو چیه

      ۰ ۰
  72. آواتار ama-pc360 ama-pc360 گفت:

    عالی. :wink: :wink:
    ——————————————
    MW3 Fighter

    ۰ ۰
  73. آواتار Milad Milad گفت:

    ورژن قبلی این بازی خیلی بهم حال داد.خدا کنه اینم باحال باشه

    ۰ ۰
  74. heavy rain گفت:

    من الطائر رو خیلی بیشتر از اتزیو میپسندم!

    ۰ ۰
    1. آواتار Abbas72 Abbas72 گفت:

      دقیقا

      ۰ ۰
    2. آواتار f16 f16 گفت:

      آره شخصیت مرموز باحالی داشت منم خیلی ازش خوشم میومد.

      ۰ ۰
  75. آواتار arashgamer arashgamer گفت:

    ایول من که خیلی اساسینز رو دوست دارم و جزء بهترین بازی هایی که تا حالا تموم کردم و با هاش خیلی خاطره دارم و امیدوارم این شماره از شماره های قبلیش هم بهتر باشه چون هر سه تا شخصیت اصلی بازی توش حضور دارند به هر حال باید تا پاییز صبر کنیم. arashgamerاز انجمنpcبازان مقیم مرکز و گیمران بدون مرز

    ۰ ۰
  76. آواتار Marcus Marcus گفت:

    Assassin’s Creed همیشه عنوانی بزرگ بوده و این دفعه هم حتما جزو بهترین بازیهای سال میشه ،من که بشدت عاشق این بازی و داستانشم.Marcus از انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
    1. آواتار majid gamer majid gamer گفت:

      بهترین بازی شمشیری همینه :-P :mrgreen: چون حرکاتش خیلی باحاله :mrgreen: از شاهزاده ی ایرانی خیلی باحال تره ۸) ۸) ۸) ۸) ۸)

      ۰ ۰
    2. آواتار god of hero god of hero گفت:

      بازی شمشیری فقط خدای جنگ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

      ۰ ۰
    3. آواتار alipjx alipjx گفت:

      با تمام عشقی که به GOD of WAR دارم , اصلا نمی تونم باور کنم assassins رو با این بازی مقایسه کردی!!!

      ۰ ۰
    4. آواتار ehsanxXx ehsanxXx گفت:

      مردم همه گفتن بیشتر منتظر این بازی هستن :mrgreen:

      ۰ ۰
    5. Assassin’s Creed همیشه یه بازی بزرگ بوده ( از ۲۰۰۷ ) ، هست ( ۲۰۱۱ ) و خواهد بود. شکی در فوق العاده بودن این بازی نیست . . . :lol:

      ۰ ۰
    6. آواتار lix-lexes lix-lexes گفت:

      اتفاقا از نظر من اساسین ۱ از لحاظ بیان داستان و شیوه ی جدیدش و این که مخاطب رو در جذابیت خود حل

      میکرداز لحاظ معنوی جزو بهترین ها و شاید بهترین بازی تاریخ باشه..یک شاهکار بود وقتی که شما هر بار که

      از انیموس خارج میشدید با لوسی و رییسش روبرو میشدید…استراحت میکردید در فضای محدود اطراف خود

      دنبال چیز جدیدی میگشتید خون هایی که شماره ۱۶ با آن روی در و دیوار نقاشی بود …نحوه ی روایت داستان

      اطائر جوان …وای واقعا خارق العاده بود …با آن پایان بی نظیرش..

      ۰ ۰
    7. آواتار DARK DARK گفت:

      Assassin’s Creed بازیه که باید ذهن و تفکر قوی داشته باشی تا بتونی مرحله هاشو ردکنی. فکر کنم به همین دلیله که برای بعضی ها سخته!! :wink: :wink:

      ۰ ۰