iphone, شرکت اپل, گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

آیفون‌های بعدی به احتمال زیاد از شارژرهایی با امکان شارژ سریع استفاده می‌کنند

آواتار محمد کرماجانی توسط محمد کرماجانی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ , ۲۲:۴۰

خبرها حاکی از آن است که Apple قصد دارد از شارژرهای USB استفاده کند که شارژ سریع را به محصولات آیفون در نسل بعد می‌آورند. با دنیای بازی همراه باشید.

«اپل» به تازگی درآمد فصل دوم خود را منتشر کرده است که اطلاعات صحیحی از عملکرد آیفون‌ها در این فصل را به ما نشان می‌دهد. درحالیکه فروش آنها در مقایسه با بازه زمانی مشخص شده در سال پیش افزایش داشته اما در مقایسه با فصل قبل مقداری افت داشته است. این نشان می‌دهد که حفظ عملکرد برای شرکت چقدر مشکل است. iPhone X یک اسمارت‌فون متفاوت نسبت به پیشینیان خود بود و «اپل» موفق شده تنها ۲۰۰۰ دستگاه بیشتر در این بازه به فروش برساند.

به نظر می‌رسد حالا زمان مقداری تغییرات است تا در نسل بعدی آیفون‌ها این شرکت بتواند درآمد بیشتری کسب کند. طبق اطلاعات Apple قصد دارد سه مدل آیفون را با نام‌های iPhone 9، iPhone Xs و iPhone Xs Plus عرضه کند تا سهم فروش بیشتری را برای خود رقم بزند. اما یکی از ویژگی‌هایی که این شرکت در نسل فعلی اسمارت‌فون‌های خود نتوانست از آن درآمدی بدست آورد، تکنولوژی شارژ سریع بود. در واقع اپل برای اولین بار در مدل‌های حال حاضر خود این تکنولوژی را استفاده نمود اما به شرط استفاده از شارژرهای جانبی که توانایی شارژ سریع را دارا هستند.

iphone, شرکت اپل, گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

بنابراین حالا شرکت تصمیم دارد که تغییر رویه دهد و خود شارژرهایی ۱۸W از نوع USB را بفروش برساند که در بین تمام دستگاه‌هایش سازگار باشد و در سال ۲۰۱۹ هم مجوز کابل USB-C به Lightning را صادر خواهد کرد تا درآمد بالاتری از بازار اسمارت‌فون‌ها کسب کند. در واقع کانکتور lightning آنها از C52 به C91 تغییر پیدا خواهد کرد و به «اپل» کمک می‌کند که اتحاد بیشتری بین پلتفرم‌های خود ایجاد کند.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: