استودیوی ناتی داگ

استودیو ناتی داگ درحال ساخت یک بازی جذاب برای کنسول PS5 است

توسط تیم خبری دنیای بازی در ۲۷ دی ۱۳۹۹ , ۲۳:۵۲

استودیو ناتی داگ درحال جذب افراد متخصص در زمینه بازی سازی است تا کار روی پروژه جدید خود را آغاز کند. با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو ناتی داگ سال گذشته شروع به استخدام توسعه دهندگان جدیدی کرد تا یک بازی معرفی نشده را برای کنسول PS5 توسعه دهد. اکنون، این استودیو چ این موضوع را تأیید کرده و اعلام کرد که برای ساخت بازی حدید خود نیاز به استخدام نیروی جدید دارد.

نیل دراکمن، خالق و کارگردان مجموعه The Last of Us اخیراً با انتشار پستی در توییتر مردم را به درخواست کار در Naughty Dog تشویق کرده و اضافه کرده است که این استودیو «درحال توسعه عنوانی بسیار جالب است». در لیست شغلی این استودیو چندین موقعیت مختلف از جمله طراحی انیمیشن، طراح هنری، طراحی بازی، برنامه‌نویسی و موارد دیگر دیده می‌شود.

این که این پروژه چه چیزی است مشخص نیست. دراکمن سال گذشته گفت که بازی بعدی Naughty Dog می‌تواند The Last of Us Part 3 یا IP کاملا جدید باشد. در همین حال، بخش آنلاین The Last of Us نیز موردی است که بسیاری انتظار دارند استودیو روی آن کار کند.

همچنین باید دید که نیل دراکمن در این بازی جدید چه نقشی خواهد داشت. او اخیراً به عنوان رئیس ناتی داگ ترفیع گرفته است، اما گفته است که او حتی با وظایف بیشتر مدیریتی خود به نوشتن و کارگردانی بازی‌ها ادامه خواهد داد.

استودیوی ناتی داگ احتمالاً کار روی عنوان نسل بعدی بعدی خود را برای کنسول پلی‌استیشن ۵  شروع کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

ناتی داگ یکی از استودیو‌هایی است که نقشی بسیار مهم را در برنامه‌ی شرکت سونی برای تقویت کتابخانه‌ی بازی پلی‌استیشن ۵ بازی می‌کند و به نظر می رسد که این سازنده کار روی پروژه بعدی خود را شروع کرده باشد.

به گزارش سایت Twisted Voxel ، تغییرات و ترفیعات شغلی در استودیو ممکن است حاکی از این موضوع باشد که این استودیو از نیمه بعدی سال ۲۰۲۰ کار روی بازی بعدی خود را آغاز کرده است.

وینیت آگراوال و ریچارد کمبیر که تا همین اواخر هر دو از طراحان ارشد این استودیو بودند، در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به سمت کارگردانی ارتقا یافتند، و این ترفیع می‌تواند نشانه‌ی سمت آن‌ها در پروژه بعدی استودیو باشد.

در ماه سپتامبر، ترفیعات داخلی دیگری نیز در استودیو انجام شد، ماکسیم ژوراولوف به عنوان مدیر انیمیشن، مایکل ماک به عنوان انیماتور ارشد و ماکس دیخوف به عنوان طراح ارشد هوش مصنوعی انتخاب شدند.

استودیوی ناتی داگ

علاوه بر این ویلان برینک در اکتبر ۲۰۲۰ به عنوان مدیر توسعه‌ی استودیو منصوب شد. نکته‌ی جالب توجه این است که پروژه رابرت کرکل در لینکدین نیز بیان می کند که وی کار خود را به عنوان مدیر صدابرداری در یک پروژه جدید که هنوز اعلام نشده آغاز کرده است.

همچنین استودیوی ناتی داگ از نیمه‌ی سال ۲۰۲۰ شروع به استخدام توسعه دهندگانی جدید برای کار روی یک بازی نسل بعدی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ کرد، که به احتمال زیاد این همان پروژه بوده است.

اینکه این بازی جدید چیست؟ سوالی است که باید از رئیس استودیو نیل دراکمن بپرسید.  اندکی پس از رونمایی بازی The Last of Us Part 2 دراکمن گفت که بازی بعدی آنها می تواند دنباله‌ی یکی از بازی‌ها یا یک IP کاملاً جدید باشد. در همین حال، انتظار می‌رود ناتی‌داگ مشغول کار روی عنوان چند نفره‌ی Last of Us نیز باشد.

به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از بازی جدید ناتی داگ نخواهد بود

تیم توسعه دهنده بازی The Last Of Us Part 2، هنوز از دوران استراحت پس از عرضه این عنوان خارج نشده‌اند و قصد دارند تا مدتی آهسته ایده‌های خود را پیش ببرند. بنابراین روند توسعه بازی جدید ناتی داگ تا مدتی آغاز نمی‌شود. با دنیای بازی همراه شوید.

یکی از بحث‌های داغ این روزهای محافل گیمینگ، بازی The Last Of Us Part 2 و موفقیت کم نظیر این عنوان است. ساخته جدید ناتی داگ این نمونه بی‌نظیر از سطح توانایی بالای کنسول PS4 است. همانطور که نسخه اول مجموعه تمام توانایی گرافیکی پلی استیشن ۳ را نمایان ساخت. بنابراین جای تعجب ندارد که بسیاری از هواداران سونی و ناتی داگ منتظر پروژه بعدی این استودیو هستند تا ببینند این بار چگونه پتانسیل‌های نهان PS5 توسط ناتی داگ آشکار می‌شود. البته با توجه به اظهارات سازندگان به نظر می‌رسد تا فرارسیدن آن لحظه باید کمی صبر کرد.

نویسنده و کارگردان The Last Of Us Part 2، آقای نیل دارکمن در پادکستی پیرامون مسائل مختلف با هواداران سخن گفت. زمانی که بحث آینده استودیو و پروژه‌های آن مطرح شد، وی مشتاقانه اعلام کرد منتظر آغاز کار روی کنسول پلی استیشن ۵ و چالش‌های مرتبط با آن است. کارت SSD قدرتمند کنسول یکی از موارد جذاب برای آقای دراکمن است. به گفته وی به کمک این ویژگی PS5 آن‌ها می‌توانند به المان‌هایی دست پیدا کنند که پیش از ناچار بودند به دلیل محدودیت‌های سخت افزاری از آن صرف نظر کنند. کارت SSD با از بین بردن و کم کردن صفحات لودینگ و دیگر “محدویت‌ها” به تیم توسعه امکان اضافه کردن ویژگی‌های جذابی می‌دهد. بسیار جذاب‌تر از آن چیزی که تا کنون در بازی‌های این استودیو دیده‌ایم.

با پایان هر نسل از کنسول‌های بازی، به عنوان یک توسعه دهنده همیشه احساس محدودیت خواهد کرد. انگار می‌خواهید به جلو پیش بروید اما، دیوارهایی مانع شما می‌شوند. در نهایت می‌توانید با یافتن شکاف‌هایی هر چند کوچک اما، با ارزش راه خود را هموارتر کنید. آغاز هر نسل جدید مانع یک شمشیر دو لبه است. از طرفی با یک سیستم سخت افزاری جدید طرف هستید که باید زیر و بم آن را بشناسید از طرفی دیگر احساس آزادی می‌کنید و از شر محدودیت‌های پیشین خلاص شده‌اید.

به‌هر حال به این زودی‌ها شاهد عرضه بازی جدید ناتی داگ نخواهیم بود و تیم توسعه دهنده برای مدتی استراحت خواهند کرد. نظرات خود را در این مورد با ما به اشتراک گذارید.

منبع : Gamingbolt

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: