لیست-مشاغل-موردنیاز-bend-studio

کارگردان بازی Days Gone از استودیو bend جدا شد

توسط تیم خبری دنیای بازی در ۱۲ آذر ۱۳۹۹ , ۱۹:۲۰

آقای جف راس، کارگردان بازی Days Gone در صفحه توئیتر خود اعلام کرد قصد دارد از استودیو bend جدا شود. ظاهرا نزدیک به یک سال پیش آقای John Garvin، نویسنده بازی نیز از تیم سازنده این عنوان جدا شده‌است. با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو bend نزدیک به ۲۳ سال است که در صنعت گیم به عنوان یکی از استودیوهای نسبتا شناخته شده بازی سازی در حال فعالیت است. آقای John Garvin به عنوان یکی از ستون‌های اصلی این استودیو از بدو شروع کار شناخته می‌شد و در پروژه توسعه تمامی عناوین استودیو نقش داشته‌است. آقای جف راس نیز از سال ۲۰۰۶ در کنار تیم سازنده استودیو فعالیت داشته‌است و سابقه کارگردانی بازی Days Gone را نیز درکارنامه دارد. آقای راس امروز در صفحه توئیتر خود اعلام کرد قصد دارد به منظور “تجربه چالش‌های جدیدتر” راهی شیکاگو شود.

از سوی دیگر آقای Garvin نیز اعلام کرد پس از عرضه بازی Days Gone، یعنی چیزی حدود یک سال است که مشغول پراختن به علایق شخصی خود نظیر نقاشی، نوشتن کتاب و نشر آن است و در تمام این مدت چندان با اعضای استودیو در ارتباط نبوده‌است. وی نیز قصد دارد استودیو bend را ترک کند و در مجموع از تیم پلی‌استیشن جدا شود.

لیست مشاغل موردنیاز Bend Studio به ساخت یک پروژه AAA اشاره دارد

قطعا ساخت یک پروژه عظیم برای هر کمپانی و استودیوی کوچک و بزرگ چالش انگیز است که بتواند از لحاظ مکانیزم‌های گیم پلی، داستان، گرافیک و حتی صداگذاری و موسیقی مخاطبان را راضی کند. حاصل این پروژه با سختی‌های فراوان تیم سازنده هرچقدر خوب باشد، راه را برای ساخت یک پروژه بزرگ دیگر هموارتر می‌سازد. استودیو بِند (Bend Studio) هم از چنین روالی استفاده کرده و بعد از موفقیت بازی Days Gone که آخرین ساخته این استودیو نیز می‌باشد، در حال کار روی یک عنوان AAA جنجالی است.

جدیدا طبق لیست مشاغل موردنیازی رسمی که برای این استودیو منتشر شده، آن‌ها بدنبال استخدام یک طراح فنی ارشد هستند که به پروژه بزرگ و جنجالی آن‌ها کمک کند. در توضیحات این شغل آمده است:

ما به دنبال یک طراح فنی ارشد هستیم که به چشم‌انداز هنری و توسعه محصول AAA با تمرکز تخصصی بر بخش‌‌های مهم مفصل‌بندی کاراکتر، ابزارهای هنری، تکنیک‌ها و فرآیندهای توسعه بازی به تیم اصلی کمک کند.
با توجه به انتظاراتی که این استودیو دارد، این طراح باید سیستم انیمیشن سازیی که آخرین بار در بازی Days Gone استفاده شده بود را بهبود ببخشد که در متن این درخواست از طراح می‌خواهد که یک شخصیت با انعطاف‌پذیری بالا و چهره سینمایی فوق‌العاده خلق کند. همچنین در ادامه این توضیحات آماده است که حرکات کارکتر بازی مانند راه رفتن، پریدن، چرخیدن و… تا بالاترین حد ممکن طبیعی و به واقعیت شبیه باشد همانطور که انتظار می‌رود حرکات، بدن و حتی لباس‌های او نیز واقعی بنظر برسد.
چیزی که در حال حاظر شاهد آن هستیم، قطعا ساخت یک عنوان نسل بعدی است که بتواند کاری را انجام دهد که The Order 1886 در اوایل نسل حاظر انجام داد. دگرگونی صنعت بازی‌های رایانه‌ای از همین حالا آغاز شده و کم کم باید شاهد عرضه بازیی‌هایی در سبک فیلم‌های سینمایی با حزئیات بالا باشیم. شاید این پروژه جنجالی دنباله بازی Days Gone باشد که سال گذشته نیز سازندگان در فکر توسعه این بازی و تبدیل کردن آن به فرانچایز بودند.
نظرات خود را پیرامون لیست مشاغل موردنیاز Bend Studio را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: