بازی Halo Infinite

جزئیات بیشتری از بازی Halo Infinite طی ماه‌های آتی منتشر خواهد شد

توسط تیم خبری دنیای بازی در ۹ آذر ۱۳۹۹ , ۱۶:۴۰

به گفته مدیر روبط عمومی استودیو «۳۴۳Industries»، آن‌ها بسیار مشتاق هستند تا بیشتر درباره پروژه جدید خود صحبت کنند و طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از بازی Halo Infinite را با مخاطبان خود در میان خواهند گذاشت. با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به یک ماه عرضه کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت می‌گذرد و این کمپانی در مقایسه با رقیب سنتی خود، در زمینه‌ عناوین انحصاری AAA خود عمل نکرده‌است. در ابتدا قرار بود به همراه کنسول‌های Xbox Series X/S جدیدترین نسخه مجموعه افسانه‌ای هیلو، بازی Halo Infinite عرضه شود اما، ظاهرا مراحل توسعه بازی هنوز به پایان نرسیده و اعضای استودیو ۳۴۳Industries تصمیم گرفتند تاریخ انتشار بازی را به تعویق بیاندازند و از آن زمان تا کنون اخبار جدید رسمی‌ای پیرامون بازی منتشر نشده‌است.

در جدیدترین پست وبسایت Halo Waypoint، مدیر روابط عمومی استودیو، آقای John Junyszek اعلام کرد او و تیم سازنده بازی از اینکه چندان پیرامون بازی صحبت نمی‌کنند، بسیار ناراحت هستند و امیدوارند بتوانند طی ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از بازی خود را با هواداران به اشتراک بگذارند. هر چند ایشان به موضوعی مشخصی اشاره نکردند اما، به طور ضمنی انتشار یک خبر مهم از بازی را پیش از پایان یافتن سال میلادی جاری تایید کردند.

فیل اسپنسر از زمان جدید انتشار بازی Halo Infinite کاملا راضی است

مسلما تاثیر عدم عرضه بازی Halo Infinite در بازه عرضه کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت کاملا در آمار فروش کنسول‌های Xbox Series X/S مشهود بود. هر چند عملکرد این کنسول‌های به هیچ عنوان ضعیف تلقی نمی‌شود اما، عدم وجود عناوین فرست پارتی برای آن‌ها، شاید بزرگ‌ترین ضعف کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت در حال حاضر باشد. آقی فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اما نظر دیگری دارد.

وی در مصاحبه‌ای با وبسایت The Verge توضیحاتی در این باره ارائه کرد. زمانی از وی درباره تعویق در زمان انتشار Halo Infinite پرسیده شد، وی پاسخ داد هر چند امیدوار بود بازی در بازه برنامه‌ریزی شده آماده عرضه باشد اما، این موضوع چندان هم منفی نیست.

واقعا با تمام وجود دوست داشتم در زمان عرضه کنسول‌ها، یک هیلو جدید در اختیار هواداران قرار گیرد. ما از زمانی عضره اولین کنسول ایکس باکس تا به حال، چنین کاری نکرده‌ایم.
مطمئنا این زمان اضافی سبب می‌شود تا ما نسخه بهتر و بی‌ایرادتر بازی را تجربه کنیم و از طرفی تا آن زمان قفسه تمام فروشگاه‌ها از Xbox Series X/S پر می‌شود و تمام هواداران به این کنسول‌ها دسترسی خواهند داشت.

بازی Halo Infinite نمایش جدیدی در مراسم The Game Awards نخواهد داشت

بازی Halo Infinite قرار بود هفته گذشته در کنار Xbox Series X و Series S منتسر شود. هرچند که این بازی قرار بود یک عنوان میان نسلی باشد، اما می‌توانست افراد زیادی را برای خرید کنسول نسل بعدی مایکروسافت متقاعد کند.با اینحال، تاریخ انتشار اثر مذکور به طور غیر منتظره‌ای به سال آینده موکول شد. از آن زمان اتفاقات نگران کننده‌ای برای روند توسعه بازی رخ داده است، مانند خروج ناگهانی اعضای اصلی و همچنین احتمال انتشار بخش چندنفره و تک‌نفره بازی به صورت جداگانه.امروز نیز اعلام شد که بازی در مراسم The Game Awards امسال نمایش جدیدی نخواهد داشت.
در پاسخ به سوال رسمی Reddit، یک کارمند استودیو ۳۴۳ Industries تأیید کرد که هیچ برنامه‌ای برای TGA 2020 وجود ندارد. با برنامه‌ریزی جدیدی که به دلیل تأخیر در نظر گرفته شده است، انتشار یک تریلر یا نمایشی جدید در این برهه از زمان امکان پذیر نیست.
وی گفت: «در حال حاضر ما همچنان با طیف وسیعی از پیامدها و عواقب مربوط به تغییر بخش‌ها روبه‌رو هستیم و تیم سازنده روی تمام جنبه‌های بازی کار می‌کند. ما هیچ برنامه‌ای برای TGA نداریم، اما امیدواریم که ظرف چند هفته آینده حداقل یک به‌روزرسانی ارائه دهیم تا بعد از آن به تعطیلات برویم و سپس دوباره کار را آغاز کنیم. ساخت یک نمایش جدید آن‌هم در این زمان کم باقی مانده تا مراسم TGA، حجم بسیار زیادی از کار را می‌طلبد. می‌دانم که صبر کردن سخت است، اما تیم از این وقت اضافی نهایت استفاده را خواهد برد و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در مسیر درست قرار داریم.»
مراسم The Game Awards امسال در تاریخ ۲۰ آذر برگذار خواهد شد.بازی Halo Infinite هنوز قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما تاکنون تاریخ دقیقی برای زمان انتشار آن وجود ندارد.

گزارش شده است که استودیو ۳۴۳ Industries اکنون بر جنبه‌های فنی توسعه متمرکز شده است و احتمال عرضه بازی Halo Infinite در سال ۲۰۲۱ وجود دارد.با سایت دنیای بازی همراه باشید.

اخبار اخیر در مورد کناره‌گیری کارگردان بازی Halo Infinite یعنی آقای کریس لی از سمت خود با نگرانی بسیاری از طرفداران این مجموعه روبرو شده است،به خصوص با توجه به این واقعیت که وی تنها شخص اثرگذار در تیم نبود که از تیم توسعه بازی جدا شد.از آن زمان سوالاتی درمورد چگونگی تأثیر این امر بر پیشرفت بازی و اینکه آیا باید انتظار تأخیر دیگری را داشته باشیم یا خیر،مطرح شده‌اند،اما طبق گفته Klobrille یکی از اینسایدرهای Xbox، چنین چیزی وجود ندارد.
وی اخیرا در توییتر خود اشاره کرده است که روند توسعه بازی Halo Infinite در مراحل پایانی خود قرار دارد و محتوای بازی کم و بیش کامل است(این بدان معنا است که استودیو ۳۴۳ Industries تمام محتوای قابل پخش در بازی را توسعه داده است).طبق گفته Klobrille،این استودیو اکنون تقریباً به طور کامل بر جنبه‌های فنی توسعه و پرداخت بازی متمرکز شده است و به همین ترتیب،انتشار در سال ۲۰۲۱ برای بازی کمابیش قطعی به نظر می‌رسد.
بازی Halo Infinite در هر زمان که عرضه شود،برایXbox Series X ، Xbox Series S ، Xbox One و PC در دسترس خواهد بود.

دومین کارگردان بازی Halo Infinite از تیم توسعه بازی جدا شد.برای اطلاعات بیشتر با سایت دنیای بازی همراه باشید.

مشکلات آشکار توسعه بازی Halo Infinite ادامه دارد.کریس لی،رئیس استودیو،تهیه کننده و مدیر ۳۴۳ Industries،که پیشگام توسعه پروژه Halo Infinite بوده است،دیگر روی بازی کار نمی‌کند.لی در صحبت با Bloomberg این موضوع را تأیید کرد و گفت که از تیم توسعه این پروژه خارج شده است.
مایکروسافت همچنین تأیید کرده است که با وجود اینکه آقای کریس لی دیگر روی Halo کار نمی‌کند،اما همچنان در مایکروسافت باقی مانده است.
این اولین بار نیست که یکی از اعضای مهم تیم توسعه‌دهنده Halo Infinite این پروژه را در طی سال گذشته ترک می‌کند.در آگوست ۲۰۱۹ ، کارگردان خلاق این بازی آقای تیم لونگو کنار رفت،در حالی که در اکتبر همان سال،تولید کننده اصلی یعنی خانم مری اولسون نیز از ۳۴۳ Industries جدا شد.
در ماه آگوست سال جاری،۳۴۳ Industries آقای جوزف استاتن را که از همان دوران ساخت این مجموعه‌ توسط استودیو Bungie روی این سری کار می‌کرده است را اضاف کردند تا به عنوان سرپرست پروژه در بخش کمپین Halo Infinite عمل کند.
بازی Halo Infinite در حال توسعه برای Xbox Series X / S ، Xbox One و PC است و در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

با توجه به مصاحبه اخیر آقای فیل اسپسنر با سایت کوتاکو،احتمال عرضه بخش تک نفره و چند نفره بازی Halo Infinite به صورت جداگانه وجود دارد.با سایت دنیای بازی همراه باشید.

از آنجا که بازی Halo Infinite که قرار بود یکی از بازی های روز عرضه کنسول Xbox Series x باشد در ماه اوت گذشته تاخیر خورد و هیچ تاریخ انتشار مشخصی ندارد،سرنوشتش در هاله ای از ابهام قرار گرفت.حتی مصاحبه آقای فیل اسپنسر که روز گذشته منتشر شد نیز چیز زیادی را روشن نکرد.وقتی از او در مورد این بازی سوال کردند،اسپنسر پاسخ داد که او بازی را تجربه کرده است اما در حال حاضر نمی‌تواند تاریخ انتشار مشخصی را برای بازی تعیین کند.
سپس از ایشان این سوال پرسیده شد که آیا آنها انتشار بخش تک نفره و چند نفره به صورت جداگانه را در نظر گرفته‌اند یا خیر که آقای فیل اسپسنر به این سوال پاسخ قطعی و دقیقی نداد.در عوض،او به بانی راس،رئیس فعلی مجموعه Halo و بقیه تیم Halo اشاره کرد.اسپنسر گفت:«من فکر می کنم ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم احساس کنند در حال تجربه یک بازی Halo هستند.»وی افزود:«من فکر می کنم ما می توانیم گزینه هایی مانند آن را بررسی کنیم. بنابراین،بله،بنظرم این موضوعی است که باید درباره آن صحبت کنیم،اما ما می خواهیم مطمئن شویم که این کار را درست انجام می‌دهیم.»
در کل،بنطر می‌رسد که این تصمیم به صورت کامل تحت کنترل فیل اسپسنر نیست.به طور قطع،در طول توسعه Halo Infinite مشکلات زیادی وجود داشته است که بازی باید بدون تاریخ مشخصی به تأخیر بیفتد و استودیو ۳۴۳ به سراغ آقای جوزف استاتن،یکی از طراحان اصلی مجموعه Halo برود تا به آنها کمک کند.در حال حاضر،قطعاً نمی توانیم بگوییم که این بازی به صورت یک بسته کامل منتشر خواهد شد یا در بخش‌های جداگانه.مسئولیت این تصمیم به عهده تیم ۳۴۳ است.

کمپانی ۳۴۳ Industries به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر کرده است که یکی از این موارد، دشمن جدید شخصیت Master Chief است. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی ۳۴۳ Industries به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر کرده است که یکی از این موارد، دشمن جدید شخصیت Master Chief است.

برخی می‌گویند این یک آزمایش بود. آزمایشی علیه نوع خود. برخی دیگر می‌گویند که نقشه اما اشتباه پیش رفت. اما تعداد کمی حقیقت را می‌دانند. تعداد کمی هنوز درباره آن صحبت می‌کنند. یک چیز اما مسلم است. او قبلا شیاطین را شکار می‌کرده و به عنوان اولین عضو پذیرفته شده در Hand of Atriox باز هم این‌کار را خواهد کرد.

در کنار این اطلاات تازه، دو کانسپت‌آرت جدید از زره‌های بازی نیز منتشر شده است. این زره‌ها توسط دکتر Halsey ساخته شده و برای بسیاری از طرفداران فرنچایز هیلو آشنا است.

در واقع بازی Halo Infinite محصول استودیوی ۳۴۳ ایندستریس (۳۴۳ Industries) قرار بود قبل از تاخیر در زمان انتشار و تعویق آن به سال ۲۰۲۱، در آبان‌ ماه سال جاری در دسترس هواداران قرار گرفته و یکی از عناوین قدرتمند زمان عرضه کنسول Xbox Series X باشد.  تیم سازنده بازی مذکور بدلیل مشکلاتی که در بازی آن‌ها وجود دارد مجبور به عقب انداختن پروسه عرضه بازی‌ شده‌اند تا مشکلات را رفع و یک بازی کم نقص تحویل هواداران دهند.

حالا ما می‌دانیم که تاریخ انتشار این بازی، روزی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود؛ چرا که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن وجود ندارد. چندی پیش فروشگاه آمازون به اشتباه تاریخ عرضه این بازی را تعطیلات سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود.  با توجه به لیست بازی‌‌های ایکس باکس سری ایکس در فروشگاه آمازون و نگاهی به صفحه فروش بازی Halo Infinity خواهیم دید که تعطیلات سال ۲۰۲۱ زمان عرضه این بازی است، اما آقای تام وارن (Tom Warren) شخصی که در افشا کردن اطلاعات کنسول Xbox Series S هم نقش تاثیرگذاری داشت اعلام کرد که تاریخ انتشار در نظر گرفته شده در فروشگاه آمازون کاملا اشتباه است.

اگر مورد خاص دیگری نباشد، خوشبختانه ما نباید تا تعطیلات سال آینده میلادی صبر کنیم و شاید بتوانیم زودتر داستان مستر چیف را به سرانجام برسانیم.

آیا توسعه نسخه ایکس باکس وان بازی Halo Infinity لغو شده است؟

به گفته منابع نزدیک مایکروسافت، این شرکت ردموندی قصد دارد به لغو نسخه اکس باکس وان Halo Infinite بپردازد تا تیم توسعه تنها روی نسخه نسل نهمی تمرکز داشته باشد. کمتر کسی تصور می‌کرد که Halo Infinite در انتشار با تاخیری رو به رو شود و ما در هنگام عرضه اکس باکس سری ایکس چنین بازی لانچی را شاهد نباشیم.

پس از نمایش نسخه دمو گیم پلی بازی در رویداد اخیر اکس باکس سری ایکس، بسیاری از منتقدین واکنش منفی به انتشار زودهنگام آن نشان دادند. با تمام این تفاسیر سازندگان هم تصمیم گرفتند با تاخیر بیشتر، نسخه نهایی را بدون نقص عرضه دارند.

مایکروسافت و استودیو ۳۴۳ Industries می‌خواهند بازی نهایی کاملا باکیفیت باشد و همین امر موجب شده تا به لغو نسخه اکس باکس وان بیاندیشند. این خبر توسط کاربر ResetEra توییتر آشکار شد. از آنجایی که بازی روی اکس باکس وان با کیفیت کمتری اجرا می‌شود و تیم توسعه نمی‌خواهند اثر نامطلوبی ارائه دهند، به فکر لغو نسخه نسل هشتمی هستند.

گفته شده بازی باکیفیت ۹۰۰ پیکسل روی اکس باکس وان اجرا شده و قطعا چنین خبری جالب نخواهد بود. همچنین انحصاری کامل بودن در نسل نهم Halo Infinite موجب خواهد شد تا تمرکز بیشتری روی توسعه پیدا شود و نقایص هم زودتر برطرف شود. این کاربر افزود ممکن بوده تاخیر دیگری هم به وجود بیاید و تا سال ۲۰۲۲ بازیکنان شاهد انتشار نباشند.

البته پیش از این چنین سیاستی را از مایکروسافت مشاهده کردیم. در حالی که انتظار داشتیم Fable, Avowed, State of Decay 3, Forza Motorsport و Everwild برای اکس باکس وان منتشر شود اما قرار نیست انتشاری صورت گیرد.

بازی Halo Infinite

استودیوی ۳۴۳ Industries به عنوان سازنده بازی Halo Infinite، چندی پیش عرضه این عنوان را به تعویق انداخت تا یک پروژه کامل و کم نقص را تحویل بازیکنان بدهد. البته طبق صحبت‌های پیشین آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان رئیس بخش ایکس باکس، با همکاری نزدیک بین مایکروسافت و استودیوی مذکور در ۲۴ ساعت تصمیم به تاخیر در بازی Halo Infinite گرفته‌اند. حالا سوال اصلی اینجاست که آیا این تاخیر برای تغییر کلی در گرافیک بازی‌ خواهد بود یا مشکلاتی از قبیل موشن کپچر، صداگذاری، طراحی انیمیشن و محیط و غیره وقت سازندگان را تلف می‌کند؟

از هفته گذشته که خبر تاخیر بازی مذکور فضای مجازی را تسخیر کرده بود، دیگر صحبتی از این عنوان نشد. به تازگی آقای جان جونیزیک (John Junyszek) از کارمندان استودیوی Industries 343 در پاسخ به سوال مطرح شده در توییتر اینگونه واکش نشان داد.

این هفته خبری از این بازی نخواهد بود. ما می‌دانیم که آن بیرون (خارج از محیط کاری) سوالات بسیار زیادی وجود دارد، بخصوص در رابطه با بازی Halo Infinity، اما فعلا دست نگه دارید. کارهای زیادی باید انجام شود، مثل برنامه‌های ارتباطی، اما لطفا بدانید که در زمان موعود اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذاریم.

بازی HalO Ifinity تاخیر خورد

بنابر آخرین توئیت سرپرست استودیو یعنی جناب کریس لی، دلیل این تاخیر بیشتر متقاعد کردن تیم سازنده جهت “دادن وقت کافی برای ساخت تجربه هیلویِ مورد انتظار” ذکر شده است. همچنین ایشان دلایل مختلفی را جلودار روند ساخت بازی برشمرده‌اند، که از جمله آنها همه‌گیری ویروس کرونا است.

در حالی که تیم سازنده سخت در تلاش بوده تا با این مشکلات دست و پنجه نرم کند، جناب Lee در ادامه حرف هایش به این اشاره می‌کند که “عرضه بازی در تعطیلات امسال، نه به نفع سلامتی تیم ماست، و نه به سود سطح کیفی بازی”. ایشان با پذیرفتن اینکه این اخبار بسیاری از هواداران را ناامید کرده است، افزود که این زمان اضافی “به ما اجازه می‌دهد تا کار های حیاتی ساخت مورد انتظارترین هیلویِ حال‌حاضر را جلو ببریم و بازی را طوری که مورد انتظار طرفداران هیلو است، به آنها تحویل دهیم”.

از گیم‌پلی بازی Halo Infinite به تازگی و برای اولین بار در همایش بازی های اکس باکس رونمایی شد. در این مدت، این نمایش بازخورد های مختلفی را کسب کرده است. شرکت ۳۴۳ Industries نیز بعد ها بیان کرد که تریلر نمایش داده شده مربوط به مراحل اولیه ساخت بازی بوده و همچنین “بازی بر روی یک کامپیوتر شخصی اجرا شده بود، که قرار بود تجربه ای مشابه با انجام بازی به روی اکس باکس سری اکس به بازیباز بدهد”.

اطلاعات بیشتر از بازی Halo Infinite در ماه های آتی منتشر خواهد شد. از جمله‌ی این اطلاعات می‌توان به بخش چند نفره بازی اشاره کرد. تاکنون رایگان بودن این بخش (F2P) و همچنین اجرای ۱۲۰ فریم در ثانیه مواردی هستند که در بخش چند نفره بازی به چشم می‌خورند. باید دید روند ساخت بازی در طی سال آینده چطور پیش می‌رود، و این سوالی بزرگ برای هوادارن این سری انحصاری و مخاطبان نسل بعدی کنسول مایکروسافت خواهد بود. نظر خود را مورد بازی Halo Infinite با ما در میان بگذارید.

بازی Halo Infinite

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: