بازی The Last of Us Part 2

به عقیده آهنگساز مجموعه، بازی The Last of Us Part 2 تنها شروع کار است

توسط تیم خبری دنیای بازی در ۸ آذر ۱۳۹۹ , ۱۷:۱۴

آقای گوستاوو سانتاولایا، آهنگساز بازی The Last of Us Part 2 در توییتر خود اعلام کرد که این بازی تازه شروع کار است. با دنیای بازی همراه باشید.

در طول هفته شاهد آن بودیم که اثر مذکور در مراسم Golden Joystick موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. این بازی، شش جایزه از جمله بهترین داستان سرایی و بهترین بازی سال را دریافت کرد. زمانی که اثر مورد بحث موفق به نامزد شدن در ۱۰ بخش از مراسم TGA شد، آهنگساز آن در یک پست توییتر نوشت که این بازی تازه شروع کار است.
طبیعتا این توییت باعث ایجاد شایعاتی شد. در Resetera، بازیکنان درحال بحث کردن در مورد معنای جمله «تازه شروع کار است» هستند. آیا این جمله به یک بازی جدید از مجموعه The Last of Us اشاره دارد؟ یا به پروژه ی جدید استودیو Naughty Dog ؟ همچنین می‌توان گفت که وی فقط به سریال The Last of Us که توسط HBO در دست ساخت است، اشاره دارد.
با اینحال، چیزی که طرفداران را بیشتر به فکر فرو برده است، انتشار توییت جدید آقای Derek Philips، بازیگر و صداپیشه پدر ابی است. وی عکسی را منتشر کرد که در آن لباس موشن کپچر را بر تن دارد. همچنین بالای این عکس نوشته شده است: دوباره به کار برگشتم
با این حال، فعلا باید منتظر بمانیم اما ساخت نسخه سوم آنهم با توجه به پایان‌بندی بازی The Last of Us Part 2 دور از انتظار نیست.

طبق ادعای وبسایت GamesRadar، بازی‌های The Last of Us Part 2 و God of War از دو ویژگی adaptive triggers و haptic feedback در کنترلر پلی استیشن ۵ به خوبی برای عمیق کردن تعامل مخاطبان با گیم‌پلی بازی‌هایشان بهره برده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

دو عنوان The Last of Us Part 2 و God of War از جمله بازی‌های انحصاری خانواده پلی استیشن هستند که سونی قصد دارد با اعمال بهبود‌هایی در جنبه جلوه‌های بصری و گیم‌پلی، تجریه آن‌ها روی کنسول پلی استیشن ۵ را لذت بخش‌تر از نسخه PS4 کند. ظاهرا پیشرفت‌های بازی تنها معطوف به کاهش زمان لودینگ‌های بازی و نرخ فریم بالاتر نمی‌شود. به ادعای وبسایت GamesRadar که پیشتر نیز سابقه خوبی در افشای اطلاعات در مورد کنسول سونی و بازی‌های آن را دارد، این بازی‌های از دو ویژگی منحصر به فرد کنترلر پلی استیشن ۵ یعنی adaptive triggers و haptic feedback برای افزودن عمق به گیم‌پلی بازی بهره می‌برند.

در بازی The Last of Us Part 2 از adaptive triggers در هنگام کشیدن کمان و رها کردن تیر استفاده شده و haptic feedback نیز موثری در القای هیجان هنگام مبارزات یا راندن قایق ایفا می‌کند. در مورد بازی God of War نیز چنین امری صادق است و حس مبارزه با تبر یا دفع حملات با سپر جذاب‌تر از نسخه PS4 است.

استودیو سانتا مونیکا چندی پیش اعلام کرد بازی God of War با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول PS5 اجرا خواهد شد. دیگر انحصاری‌های سونی نظیر Days Gone یا بازی‌های PSVR نیز قرار است در آینده آپدیت نسل نهم را دریافت کنند.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: