گزینه‌های شخصی سازی بازی Star Wars: Squadrons

توسعه دهندگان بازی Star Wars: Squadron درحال کار بر روی چندین پروژه معرفی نشده می‌باشند

توسط تیم خبری دنیای بازی در ۲۱ مهر ۱۳۹۹ , ۰۱:۰۰

تنها پس از گذشت چند روز از انتشار بازی Star Wars: Squadron،آقای پاتریک کلاز مدیر کل استودیو موتیو اعلام کرد که در حال کار بر روی چندین پروژه معرفی نشده می‌باشند‌.برای اطلاعات بیشتر سایت دنیای بازی را همراهی کنید.

استودیوی بازی سازی موتیو یکی از جدیدترین استودیوهای تازه تأسیس شده توسط کمپانی EA می‌باشد.پس از توسعه ‌ی بخش تک نفره برای بازی Star Wars: Battlefront 2،آنها اخیراً اولین بازی کامل خود یعنی Star Wars: Squadron را منتشر کردند و بنظر می‌رسد هم اکنون درحال کار بر روی پروژه‌ های جدید خود هستند.
آقای پاتریک کلاز در اینباره گفت:«نوآوری دشوار اما هیجان انگیز است.ما در حال آزمایش موارد و ایده های بسیاری هستیم زیرا تکرار و آزمایشات درست و دقیق،کلیدی برای یافتن ایده های خلاقانه و نوآورانه می‌باشد.ما تیم فوق العاده با استعدادی داریم و در تلاش هستیم تا بازی هایی را بسازیم که مرزهای انتظار بازیکنان را برای حال و آینده جابه‌جا کنند.»

همچنین کمپانی EA قبلاً گفته بود که آنها قصد دارند مجوز انحصاری Star Wars خود را دو برابر کنند، بنابراین این احتمال وجود دارد که Motive Studio هم اکنون در حال توسعه‌ی یک بازی جدید در این سری باشد. در اوایل سال جاری ، EA گفت که Star Wars Jedi: Fallen Order  که در سال گذشته منتشر شد،اولین بازی در سری جدید بود. در همین حال ، به نظر می‌رسد که استودیو Respawn Entertainment درحال توسعه‌ی یک دنباله برای نسخه‌ی پیشین است.

بازی Star Wars: Squadron هم اکنون برای کاربران پلی‌استیشن ۴،ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

یان فریزیر، کارگردان خلاق Star Wars: Squadrons به تازگی اطلاعاتی از گزینه‌های شخصی سازی این بازی منتشر کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

بازی Star Wars: Squadrons که چندی پیش به صورت رسمی توسط شرکت الکترونیک آرتز معرفی شد، در حال حاضر در موقعیتی به سر می‌برد که می‌تواند تجربه‌ای به یادماندی برای افرادی باشد که سال‌هاست آرزوی نشستن در داخل کابین TIE Fighter‌ها یا X-Wing‌ها را در سر دارند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که این بازی دارای گزینه‌های شخصی سازی متعددی است که آزاد عمل بسیاری پیش پای بازیکنان می‌گذارد.

کارگردان خلاق عنوان Star Wars: Squadrons به نام «ایان اس. فریزیر» (Ian S. Frazier)، اخیرا در مصاحبه‌ای با IGN Japan گفته است که گزینه‌های شخصی متعددی در بازی گنجانده شده است که این گزینه‌ها شامل مکانیک‌های پیشرفته برای مدیریت نیرو در هنگام پرواز، HUD و قابلیت دیدن یا ندیدن ارتقا‌های تزیینی روی سفینه دیگر بازیکنان می‌شود. فریزیر در توضیح مورد آخر گفت که تعدادی از طرفداران خواستار این هستند که ظاهر سفینه‌های بازی درست مثل فیلم‌ها باشد؛ پس به کمک این گزینه، می‌توانند مشاهده تمامی آیتم‌های تزیینی را خاموش کنند.

تعدادی از بازیکنان نمی‌خواهند آیتم‌های تزیینی روی سفینه‌ها را مشاهده کنند. اهمیتی ندارد که این موضوع چقدر منطقی است، آن‌ها فقط می‌خواهند ظاهر سفینه‌ها دقیقا شبیه آنچه که در فیلم‌ها مشاهده کردیم، باشد و این امر برای ما قابل درک است. برای همین ما گزینه‌‌ای در بازی قرار داده‌ایم که آیتم‌های تزیینی دیگر بازیکنان را مخفی می‌کند. بنابراین با روشن کردن این گزینه، اگر بخواهید یک نوار ریسینگ یا هر مورد تزیینی دیگر روی تای-فایتر خود بزارید، می‌توانید آن را مشاهده کنید اما در مورد تای-فایتر‌های دیگر بازیکنان، ظاهر آن‌ها کاملا عادی و شبیه به فیلم‌ها خواهد بود.

گزینه‌های شخصی سازی بازی Star Wars: Squadrons

همچنین گزینه‌ای برای HUD تعبیه شده است که با انتخاب آن، جزییات کامل در رابط کاربری بازی Star Wars: Squadrons برای بازیکنان به نمایش گذاشته می‌شود. البته اگر به دنبال غرق شدن در بازی هستید، می‌توانید رابط کاربری را خاموش کنید و تنها به سلامتی ظاهر کابین خلبان سفینه خود بسنده کنید.

وقتی بازی Star Wars: Squadrons را آغاز کنید، از شما سوال می‌شود که می‌‌خواهید حالت استاندارد، که احتمال می‌دهیم بیشتر بازیکنان این گزینه را انتخاب کنند، را تجربه کنید یا هاردکور. در حالت هاردکورد تعدادی از گزینه‌های رابط کاربری بازی حذف می‌شوند که این امر به شما کمک می‌‌کند در فضای اطراف غرق شوید و همچنین باعث می‌شود که کاملا به سلامت ظاهری کابین خلبان سفینه خود برای زنده ماندن تکیه کنید. در مجموع، انتظار دارم بازیکنانی که در این ژانر تازه وارد هستند، با حالت استاندارد پیش بروند. آن دسته از بازیکنانی هم که تجربه بسیاری در پرواز دارند، شاید بخواهند حالت هاردکور را امتحان کنند.

گزینه‌های شخصی سازی بازی Star Wars: Squadrons

فریزیر در پایان به صحبت درباره مکانیک‌های پیشرفته‌تر موجود در بازی Star Wars: Squadrons پرداخت. برای مثال، مکانیکی به نام سیستم مدیریت نیرو در بازی وجود دارد که از بازیکن می‌خواهد تا چگونگی استفاده از موتور، زره و اسلحه‌های سفینه‌ را مشخص و اولیت بندی کند. البته در حالت پیش فرض، این سیستم ساده و اصولی است.

به طور پیش فرض، ما این سیستم را نسبتا ساده و اصولی نگه داشته‌ایم؛ اگر دکمه‌ای را فشار دهم، فورا به حداکثر این سیستم می‌رسم. بازیکنان حرفه‌ای‌ و پیشرفته‌تر ما می‌توانند این سیستم پیش فرض را به سیستم پیشرفته مدیریت نیرو تبدیل کنند و با اینکار، آن‌ها می‌توانند به صورت جداگانه انتقال نیرو از یک سیستم به سیستم دیگر را کنترل کنند. البته این ویژگی، تجربه‌ای نیست که برای کاربر‌های جدید و معمولی در نظر گرفته باشیم.

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ شمسی (۲ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برای پلی استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. گفتنی است که بازی دارای برچست قیمتی ۴۰ دلاری است و همچنین، خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن نیست.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: