بازی-Deathloop

بازی Deathloop تا بهار ۲۰۲۱ با تاخیر رو به رو شد

توسط تیم خبری دنیای بازی در ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ , ۱۸:۳۰

قطعا یکی از عناوین موردانتظار آینده شرکت بتسدا، بازی Deathloop است که توسط استودیو موفق فرانسوی Arkane Studios تحت توسعه قرار دارد، اما باید خبر بدی به طرفداران داد و آن تاخیر در انتشار این بازی است. با دنیای بازی همراه باشید.

به نظر رسیده هر ماه باید شاهد انتشار خبر تاخیر یک عنوان نسل بعدی باشیم. از بازی انحصاری اکس باکس سری اکس یعنی Halo Infinite گرفته تا چند بازی دیگر. حال به تازگی استودیو Arkane Studios در خبری اعلام کرده که Deathloop تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.

این استودیو در نامه‌ای به طرفداران اعلام داشته که دلیل اصلی تاخیر در انتشار بهینه سازی بیشتر بوده تا بازیکنان در تجربه گیم پلی نسخه نهایی، نقص یا بی کیفیتی را شاهد نباشند. گذشته از آن این تیم اظهار داشته که شیوع ویروس کرونا نیز در این تاخیر بی تاثیر نبود، زیرا اعضای تیم مجبور بودند به صورت دورکاری روند توسعه را ادامه دهند.

تمام این موارد منجر شد تا Deathloop را در اوایل ۲۰۲۱ تجربه نکنیم و حداقل باید تا بهار سال آینده منتظر ماند و مشخص شود با چه بازی رو به رو هستیم. این عنوان ابتدا برای پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی منتشر می‌شود. پیشتر اعلام شده که نسخه پلی استیشن ۵ با وضوح ۴K/60fps اجرا خواهد شد.

 

Deathloop یک عنوان هنگام عرضه برای PS5‌ است. بنابراین انتظار می‌رود که این اثر، ویترینی از توانایی‌های کنسول نسل نهم سونی باشد. روز گذشته Dinga Bakaba کارگردان بازی در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN از تلاش این استودیو برای منعکس کردن همه پتانسیل‌های PS5 صحبت کرده است.

جدا از فریم ریت و وضوح تصویر بالاتر این بازی روی پلی استیشن ۵ که پیش‌تر اعلام شده بود، Bakaba اشاره کرد که Deathloop از قابلیت HDR و فناوری ردیابی پرتوی نیز برخوردار خواهد بود.

اولین چیزی که برای یک بازی مهم است، دادن احساس راحتی به کاربران است. این احساس با وضوح بهتر، فریم ریت بالاتر، قابلیت HDR و فناوری ردگیری پرتوی در Deathloop فراهم شده است. تا به حال بازی‌های ما روی کنسول‌ها با نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شدند و اکنون می‌توانم بگویم که فریم ریت ۶۰ برای بازی‌های اکشن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

در ادامه نیز Bakaba اضافه کرد که بازی Deathloop از ویژگی بسیار منحصر به فرد haptic feedback و تریگرهای تطبیقی در DualSense استفاده کرده است که این مساله تجربه گیمر را نسبت به بازی بهبود خواهد داد.

haptic feedback و تریگرهای تطبیقی ویژگی‌های بسیار خوب Dualsense هستند. در بازی گیمر واقعا سنگینی اسلحه، واکنش‌های آن و مواردی از این دست را احساس خواهد کرد. به نظرم کاربران از ویژگی‌ها لذت خواهند برد.

محصول جدید استودیو «Tango Gameworks»، بازی GhostWire Tokyo تنها بازی زیرمجموعه Bethesda برای پلی استیشن ۵ نیست. در جریان رویداد رونمایی از بازی‌های PS5 بازی دیگری که وظیفه انتشار آن برعهده این شرکت است، مشخص شد. محصول جدید سازنده مجموعه تحسین شده «Dishonored»، استودیو توانمند «Arkane»، بازی Deathloop با نمایشی از گیم‌پلی بازی برای پلی استیشن ۵ تایید شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده نمایید.

داستان بازی، ماجرای دو قاتل حرفه‌ای را روایت می‌کند که در یک حلقه زمانی (time loop) در مکانی به اسم «Blackreef» اسیر شده‌اند. بلک ریف جزیره‌ای است که محل استقرار زندانی‌ها است. یکی از قاتلان وظیفه حذف کردن هشت هدف را برعهده دارد و قاتل رقیب او مامور حفاظت از این جزیره است. مخاطب داستان بازی را از زاویه دید هر دو شخصیت پی خواهد گرفت. در طی بازی مخاطب افراد زیادی را به قتل خواهد رساند و با مفهوم مرگ بیشتر آشنا می‌شود.

این عنوان در بازه تعطیلات سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود. ناشر عنوان تایید کرد که این بازی به صورت انحصاری کنسولی در اختیار کنسول نسل آینده سونی خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود نسخه PC بازی نیز پس از چند فاصله با نسخه PS5 عرضه شود.

در پایان شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

بازخوردهای خود را پیرامون تریلر منتشر شده و صحبت‌های کارگردان بازی با دنیای بازی در میان بگذارید.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: