بازی Assassins Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla؛ تریلر، گیم پلی و داستان اساسین کرید والهالا

توسط میلاد یزدی در ۲۹ تیر ۱۳۹۹ , ۱۹:۳۵

بازی اساسین کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) رسماً در * معرفی شد.

در ادامه با معرفی بازی و اخبار منتشر شده همراه دنیای بازی باشید.

 

تریلر بازی Assassin’s Creed Valhalla

 

داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla

 

 

 

کمپانی یوبی‌سافت این روزها در گیر بحران‌های درونی است که موجب شده تا به حال اعضای زیادی از این مجموعه خارج شوند. این استعفاها به دایره مدیران ارشد استودیو نیز رسیده است.

ماموریت‌های جانبی بازی Assassins Creed Valhalla احساسات مخاطب را برمی‌انگیزد

به گفته کارگردان روایی بازی Assassins Creed Valhalla ماموریت‌های جانبی این بازی مانند تکه‌های پازل یک فیلم داستان محور هستند و پیچش‌های داستانی این ماموریت‌ها در خاطر مخاطب ماندگار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

یکی از ایراداتی که به دو عنوان اخیر مجموعه Assassins Creed است، ساعات طولانی و خسته کننده گیم‌پلی بازی است. بسیاری از افرادی که این دو عنوان را تجربه کرده‌اند از فعالیت‌های بی‌شمار و طولانی این بازی‌ها گله‌مند بوده‌اند. مطمئنا بازی Assassins Creed Valhalla نیز عنوانی عظیم و طولانی خواهد بود اما، قصد دارد ساختار روایت خط داستانی اصلی بازی و ماموریت‌های جانبی را متحول کند.

به گفته آقای داربی مکدویت (Darby McDevitt)، کارگردان روایی بازی، آن‌ها قصد دارند از روند همیشگی فاصله بگیرند و ماموریت‌های جانبی تکراری و کلیشه‌ای را حذف کنند. وی در مصاحبه‌ای با وبسایت Gamingbolt از جزئیات این تصمیم تیم سازنده پرده برداری کرد و توضیح داد این تغییرات کدام المان‌های بازی را دربرمی‌گیرد.

آقای مکدویت توضیح داد در ابتدا مراحل توسعه بازی، تیم توسعه متوجه شده با توجه به داستان محور بودن این بازی، اینکه Eivor دست از حملات و غارت‌های خود دست بردارد و شروع به کمک برای رفع روزمرگی‌های مردم غریبه کند، چندان منطقی جلوه نمی‌کند.

یکی از سوالاتی که از همان ابتدا برای من و تیمم مطرح شده، این بود که آیا استفاده از ماموریت‌های اصلی و فرعی سنتی در داستان بازی منطقی است آیا یک وایکینگ که برای غارت به یک کشور غریبه سفر کرده، آیا تصمیم به انجام چنین اعمال می‌گیرد؟ کمک به مردم عامی شاید از یک قهرمان مردمی یا یک مزدور بربیاید اما، چندان برای یک وایکینگ منطقی نیست.

بنابراین تصمیم گرفتیم ساختار سنتی بازی‌های نقش-آفرینی را تغییر دهیم و داستان‌های بلند مدت با روایت پر جزئیات و پیچش‌های داستانی معطوف کنی

لارنس لتالین (Laurence Letalien) دستیار طراحی در بازی Assassin’s Creed Valhalla در گفتگویی با وبسایت VG247 به بازگشت سیستم مخفی‌کاری اجتماعی در بازی اشاره کرده است. این مکانیک به‌طور کامل در دو عنوان قبلی فرنچایز یعنی Origins و Odyssey غایب بوده است و اکنون علی‌رغم تفاوت‌هایی که با نسخه‌های قدیمی دارد، به بازی برخواهد گشت. وقتی در مناطق شلوغ هستید، شخصیت اصلی بازی می‌تواند در میان جمعیت مخفیانه و به آرامی حرکت کند تا به‌سادگی قابل شناسایی نباشد. وی همچنین گفت که ابزار‌های دیگری برای بهبود سیستم مخفی‌کاری در بازی وجود خواهند داشت.

نکته جالبی این گفتگو اینجا بود که وقتی از لتالین سوال شد که آیا این مکانیک، به معنای مخفی شدن کامل در جمعیت نیست؟ پاسخ داد که بله.

در واقع این امکان وجود دارد که گیمر بتواند در جمعیت‌های خلوت‌تر مانند سیستم‌های مخفی‌کاری مشابه با عناوین قدیمی پیش برود. در مورد عناصر و ویژگی‌های مخفی‌کاری دیگری که در Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد نمی‌توانم صحبت کنم. اما شاید Monk ها هم به بازی برگردند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا عرضه می‌شود. .

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: