تجربه-انواع-بازی

اسپنسر آرزو دارد تا کاربران، بدون تعصب روی کنسول‌ها از تجربه انواع بازی لذت ببرند

توسط میلاد یزدی در ۲۸ تیر ۱۳۹۹ , ۱۹:۳۰

آقای فیل اسپنسر، رئیس تیم سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت در تازه‌ترین گفت و گوی خود با رسانه واشنتگن‌پست، گفته است که آرزو می‌کند تا کاربران، بدون تعصب روی کنسول‌ها از تجربه انواع بازی لذت ببرند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس تیم سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت در تازه‌ترین گفت و گوی خود با رسانه واشنگتن ‌پست، گفته است که آرزو می‌کند تا ذهنیت جنگ میان کنسول‌ها متوقف شود کاربران فقط از بازی‌ها لذت ببرند. به عقیده‌ی او جبهه‌گیری هوادارن یک شرکت علیه مجموعه‌ی رقیب، هیچ کمکی نخواهد کرد و بهترین کار این است که بازی مورد علاقه خود را فارغ از سیستمی که روی آن تجربه می‌کنند، تبلیغ کنند.

این ایده که برای رشد در صنعت، برخی از شرکت‌ها باید موفق شوند و برخی باید شکست بخورند، کمکی به رسیدن یک بازی به پتانسیل جذب مخاطب خود نخواهد کرد. ما باید به عنوان یک کمپانی بزرگ به رشد صنعت ویدئوگیم کمک کنیم تا سازندگان ریسک‌های بزرگتری بکنند. وقتی یک بازی علی توسعه می‌یابد، باید آن را تحسین کرد، فارغ از اینکه روی چه کنسول یا پلتفرمی منتشر شده است.

ما باید روی صنعتی که عاشق آن هستیم تمرکز کنیم. اگر می‌خواهیم انرژی صرف کنیم، بیایید تا آن را برای چیزهای ارزشمند خرج کنیم. نه اینکه کنسول من بهتر از کنسول شماست.

پیش‌تر نیز اسپنسر از پروژه XCloud صحبت کرده بود. علی رغم اینکه هنوز پدیده استریمینگ تا مطرح و فراگیر شدن مسیر زیادی در پیش دارد اما، به آهستگی در حال پیشروی است و به یک از روش‌های تجربه بازی‌های ویدویی بدل شده‌است. گوگل استدیا و PlayStation Now محبوب‌تر و پر مخاطب‌تر از پیش هستند و کم کم تمام مخاطبان صنعت گیم در حال آشنایی با این پدیده نو ظهور هستند. تکنولوژی جدید کمپانی مایکروسافت نیز که با نام xCloud شناخته می‌شود، مسیر پیشرفت را به خوبی در پیش گرفته و جایگاه مطلوبی برای خود ایجاد کرده‌است. xCloud در ماه سپتامبر توانست از آمار مشترکین Game Pass عبور کند. با تمام تفاسیر اما، رئیس ایکس باکس معتقد است، آن‌ها هنوز در ابتدا مسیر هستند.

آقای اسپنسر در مصاحبه‌ای با وبسایت The Verge اعلام کرد خواسته نهایی او و تیمش گسترش همه جانبه xCloud است. عرضه آن در کنار Game Pass تنها گام اول برای آن‌ها بوده و در ادامه می‌خواهند آن را در تمام پلتفرم‌ها حتی تلفن‌های همراه نیز گسترش دهند.

به مرور ما پلتفرم خود را وسیع‌تر می‌کنیم و همانطور که قبلا گفتم استریمنیگ نیز بخش از پلتفرم ماست. در ابتدا [xCloud] به صورت رایگان در کنار Game Pass در دسترس قرار دادیم. فک می‌کنیم تصمیم عاقلانه‌ای گرفتیم و سبب شد مخاطبان زیادی در مدت زمان کم جذب کنیم.

به دنبال این هستیم که این پروژه کم کم در تمام پلتفرم‌ها، اعم از گوشی‌های موبایل نیز گسترش یابد. دسترسی به بازی باید به آسانی دسترسی به موسیقی و تماشای فیلم شود.

نظرات خود را در مورد صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد لذت بردن از تجربه انواع بازی بدون تعصب روی کنسول‌ خاصی با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: