جهان باز بودن بازی The Last of Us Part 2

عنوان The Last of Us Part 2 در اصل قرار بود که یک بازی جهان باز باشد

توسط میلاد شجری در ۱۶ تیر ۱۳۹۹ , ۱۳:۰۰

نیل دراکمن به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که عنوان The Last of Us Part 2 در اصل قرار بود به عنوان یک بازی جهان باز ساخته شود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

بازی The Last of Us Part 2 بدون شک بزرگترین بازی استودیو ناتی داگ تا به امروز محسوب می‌شود و با این حال، یک بازی جهان باز نیست. بازی به طور کلی رویکردی خطی که در بعضی بخش‌ها گسترده‌تر می‌شود، را در دنیایی نیمه جهان باز دنبال می‌کند که مشابه‌اش را بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy مشاهده کرده بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که The Last of Us Part 2 در اصل قرار بود که یک بازی بسیار بزرگتر و در واقع، جهان باز باشد.

هشدار: ادامه متن بخش مهمی از داستان بازی The Last of Us Part 2 را لو می‌دهد.

جهان باز بودن بازی The Last of Us Part 2

نیل دراکمن، کارگردان خلاق بازی The Last of Us Part 2 به تازگی در جدیدترین قسمت از پادکست ویژه IGN به نام Podcast Beyond که به برند پلی استیشن اختصاص دارد، حضور پیدا کرده است. دراکمن در این پادکست اعلام کرد که قسمت دوم The Last of Us در اصل قرار بود یک بازی جهان باز با چندین بخش مرکزی باشد. بازیکنان ابتدا با شخصیت «اَبی» بازی را آغاز می‌کردند و بعد از اینکه وی توسط «جوئل» و «تامی» نجات پیدا کرد، قرار بود مدتی را در شهر «جکسون» سپری کنند که اولین محیط بزرگ و مرکزی بازی محسوب می‌شد.

دراکمن در ادامه اضافه کرد که در شهر جکسون، بازیکنان مدتی را در نقش اَبی به انجام ماموریت‌هایی می‌پرداختند تا در نهایت، نقش کلیدی وی در داستان مشخص شود و دست به کشتن جوئل بزند؛ درست مانند آنچه در نسخه نهایی بازی اتفاق افتاد. در ادامه هم ماموریت انتقام «اِلی» آغاز و وی راهی شهر سیاتل می‌شد. شهر سیاتل قرار بود به عنوان دومین محیط بزرگ و مرکزی The Last of Us Part 2 معرفی شود و بازیکنان در این شهر و در نقش الی، قرار بود که به پیدا کردن و کشتن تک تک اعضای گروهی که در قتل جوئل نقش داشتند، بپردازند.

جهان باز بودن بازی The Last of Us Part 2

دراکمن در پایان توضیحاتش اضافه کرد که ایده جهان باز بودن بازی The Last of Us Part 2 در نهایت به دلیل تضاد بیش از حد با داستان و شیوه‌ای که برای روایتش انتخاب کرده بودند، توسط استودیو ناتی داگ رد شد. به گفته دراکمن، در همین دوره بود که «هلی گروس» (Halley Gross) به تیم نویسندگان اضافه شد تا در تشخیص ایده‌های بهتر به تیم کمک کند. این امر در نهایت به تصمیم ناتی داگ به قرار دادن صحنه مرگ جوئل در ساعات اولیه بازی منجر شد.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت. این بازی تنها در سه روز، بیش از ۴ میلیون نسخه فروش کرد و موفق شد که لقب سریع ترین فروش یک بازی انحصاری PS4 را به نام خود بزند. در خبری مرتبط، استودیو ناتی داگ چندی پیش تایید کرد که برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی برای دنباله Last of Us ندارد.

در پایان، شما را دعوت می‌کنیم که نقد دنیای بازی به The Last of Us Part 2 به قلم کیوان عادتی را از طریق این لینک را مطالعه نمایید.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: