حالت بتل رویال

عرضه‌ی حالت بتل رویال برای بازی Call of Duty:ModernWarfare دور از انتظار نیست

توسط محمد اسفندیار در ۹ اسفند ۱۳۹۸ , ۱۱:۰۰

اگرچه هنوز اکتیویژن (activision) هیچ اطلاعاتی رسمی در مورد وجود حالت بتل رویال برای بازی Call of Duty:ModernWarfare منتشر نکرده است،اما اتفاقاتی در چند هفته گذشته وجود آن را تائید کرده است.و اما واقعیت ماجرا این است که خیلی زود ممکن است شاهد عرضه‌ی تقشه‌ی حالت بتل رویال برای بازی Call of Duty:ModernWarfare باشیم.حتی ممکن است تاریخ انتشار دقیق آن را نیز بدانیم.همراه دنیای بازی باشید.

چندی پیش در حساب  توییتر BattleRoyaleCoD چندین عکس و مطلب پیرامون نقشه های چند نفره Call of Duty: Modern Warfare مشاهده شده است و از روی همین توییت می‌توان تاریخ انتشار این نقشه را که ظاهراً آن را “Call of Duty: Warzone” نامیده‌اند را،حدس زد.

در نقشه‌ی Piccadilly پوستری از یک فیلم داستانی به نامwar beastدر بخش زیرزمینی این نقشه قرار دارد که در آن پوستر،تاریخ انتشار حالت بتل رویال را ۳ مارس را ذکر می کند. در حالی که این به خودی خود ممکن است ارزش خبری زیادی نداشته باشد و نتوانیم به آن خیلی اتکا کنیم. نگاهی به موارد زیر بیندازید:

جدیدترین به‌روزرسانی Call of Duty: Modern Warfare جدیدترین به‌روزرسانی Call of Duty: Modern Warfare

چند هفته پیش ، یک نشریه خبری ادعا کرد که Warzone در ماه مارس مدتی در دسترس قرار خواهد گرفت.که می‌توان گفت این موضوع با تک تک این موارد همخوانی دارد. اگر این تاریخ دقیق باشد ، احتمالاً به زودی چیزی را از کانالهای رسمی خواهیم شنید. گوش به زنگ باشید.و اخبار را از ویسابت خبری دنیای بازی پیگیری کنید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: