Xbox One X,نرخ فریم بازی Falconeer

بازی Falconeer روی Xbox One با نرخ شصت فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

توسط محسن شجاعی در ۸ اسفند ۱۳۹۸ , ۲۱:۳۰

براساس گفته سازندگان نرخ فریم بازی Falconeer روی Xbox One شصت فریم بر ثانیه است و ایضا آن‌ها به دنبال پشتیبانی ۴K از نسخه Xbox One X بازی هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای بازی، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

جدیدترین ساخته طراح نامدار توماس سالا (Tomas Sala)، بازی Falconeer یکی از مورد انتظارترین عناوین مستقلی است که سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. این بازی آمیزه‌ای از گشت و گذار و مبارزات هوایی به همراه المان‌های نقش آفرینی است و نوید این را می‌دهد که تجربه‌ای خاص و یکتا را ارائه کند. مورد دیگری از هم‌اکنون و پیش از عرضه بازی توجهات را جلب کرده، جلوه‌های بصری و استایل ویژه بازی است.

با توجه به این موارد، موضوعی که ذهن هواداران را مشغول کرده، پشتیبانی بازی از توانایی‌ها و تنظیمات مخصوص Xbox One X است. با وجود اینکه توسعه دهندگان از وجود آن اطمینان کامل ندارند اما، امیدوار هستند بتوانند به نرخ فریم ثابت شصت حتی برای نسخه ایکس باکس وان بازی نیز دست یابند:

به نظرم شصت فریم بر ثانیه به راحتی برای نسخه Xbox One نیز بدست می‌آید. من روی [این نرخ فریم] اصرار دارم و امیدوارم ناچار نشویم بازی را تا سی فریم دانگرید کنیم. البته لازم به ذکر است که برخی از طرح‌هایی که من برای بازی کشیده‌ام، در رزولوشن‌های بالاتر، پردازش بیشتری می‌طلبند. البته بازی در روزولوشن‌های بالاتر چندان با مشکل رو به رو نمی‌شود بنابراین میخواهم رفته رفته به روزولوشن ۴K نیز دست یابیم.

در این بین اما، سوالی که پیرامون تمامی بازی‌هایی که امسال عرضه می‌شوند، وجود دارد و Falconeer از این قاعده مستثنا نیست، موضوع عرضه نسخه‌ای برای نسل بعدی کنسول‌هاست. آقای سالا در این باره گفت، علی رغم اینکه نسل آینده برای وی موضوع جذابی است و به آن فکر می‌کند اما، با توجه به زمان باقی مانده تا عرضه بازی، در حال حاضر تمام تمرکز وی روی بهبود نسخه رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان بازی است:

مسلما [به آن فکر می‌کنم] نمی‌شود بازی را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد اما، به عرضه آن برای نسل بعدی فکر نکرد. با این احوال تمرکز من روی نسخه PC و Xbox One است.

موضوع دیگری آقای سالا درباره آن سخن گفت، بحث پشتیبانی از قابلیت Backward در کنسول Xbox Series X بود. وی معتقد است پورت بازی‌ها نسل‌های پیشین برای نسل بعدی به مانند قبل محبوب نخواهد بود:

با اینکه تمرکز اکثر سارندگان روی بازی‌های میان پلتفرمی است اما، به نظرم این موضوع دیگر چندان مطرح نیست. به کمک قابلیت Backward زمانی که یک بازه در پایان چرخه عمر یک کنسول عرضه می‌شود، برای بازیکنانی که کنسول نسل جدید را تهیه می‌کنند، تجربه آن بازی ممکن خواهد بود.

مطالب فوق بخشی از مصاحبه آقای سالا با وبسایت Gamingbolt بود. شما می‌توانید متن کامل مصاحبه را از اینجا مطالعه نمایید.

عنوان Falconeer پایان سال میلادی جاری برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نظرات خود را در مورد نرخ فریم بازی Falconeer با ما درمیان گذارید.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: