حالت Assist Mode

اطلاعات جدید بازی Resident Evil 3 نشان می‌دهد که از حالت Assist Mode بهره می‌برد

توسط محمد اسفندیار در ۷ اسفند ۱۳۹۸ , ۱۸:۰۵

به لطف دور جدیدی از پیش نمایش ها جزئیات جدیدی در مورد Resident Evil 3 در دسترس قرار گرفته است.که نشان می‌دهد از یک حالت Assist Mode بهره می‌برد.همراه دنیای بازی باشید.

نکته ای که با هر خبر و جرئیات واضح تر و واضح تر می‌شود این است که راکون سیتی قرار یک شهر کاملا تخلیه شده و متروکه باشد که با حضور Nemesis کمتر از اینم انتظار نمی‌رفت،با این حال،اگر به دنبال تجربه بازی،بدون چالش های ناامیدکننده و دشوار آن هستید این نسخه شما را نا امید نمی‌کند.

حالت Assist Mode

جالب ترین نکته‌ای که متوجه شده‌ایم این است که این سری هم (مانند Resident Evil 2 در سال گذشته)،از یک حالت Assist Mode بهره می‌برد.مقاله ای در وبلاگ رسمی پلی استیشن پیرامون این موضوع ارائه شده است. اگر بازی را با Assist Mode شروع کنید، مطمئناً در مقابل دشمنان ضعیف تر قرار خواهید گرفت،در حالی که مهمات بیشتری نیز پیدا خواهید کرد (و احتمالاً برای پیدا کردن سایر منابع هم به مشکل نمیخورید ). مهمتر از آن،بازیکنان همچنین یک تفنگ قدرتمند در Assist Mode دریافت می کنند.همچنین از قابلیت احیای سلامتی با گذشت زمان بهره می‌برند که همه‌ی این و‌یژگی ها در مجموع بازی را برای بازیکن خیلی راحت تر می‌کنند.

از هیچ عنوانی پیرامون هدف گرفتن خودکار (که حالت Assist Mode درRE2 از ان بهره می‌برد) نام برده نشده است، اما احتمالاً با اطمینان می توان تصور کرد که چنین چیزی ممکن است در بازی وجود داشته باشد.

انتشار احتمالی دموی بازی قبل از عرضه‌ی رسمی آن :

Resident Evil 3 در تاریخ ۳ آوریل برای PS4 ، Xbox One و PC در دسترس است ، اما یک نسخه ی نمایشی وجود خواهد داشت که احتمالا قبل از آن منتشر خواهد شد.

حالت Assist Mode

در ضمن ، می توانید در مورد چگونگی گسترش این بازسازی بر روی شخصیت جیل یا اینکه چگونهمجدداً چشمگیر عمل می کندراکون سیتی را بخوانید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: