بازی های رایگان Xbox Games With Gold

بازی های رایگان Xbox Games With Gold ماه آگوست مشخص شد

آواتار مهتاب جهاندار توسط مهتاب جهاندار در ۹ مرداد ۱۳۹۸ , ۱۳:۰۰

شرکت مایکروسافت به تازگی تصمیم گرفت بازی های رایگان Xbox Games With Gold ماه آگوست را معرفی کند. عناوینی که بازی‌های جذابی در بین آنها به چشم خورده و قطعا تجربه رایگان این موارد لذت بخش است. همراه دنیای بازی باشید.

بروزرسانی: به تازگی مایکروسافت و بخش اکس باکس این شرکت عناوین رایگاه ماه آگوست XBLG را اعلام کردند. اگرچه در میان عناوین بازی‌های مطرحی وجود ندارد اما موارد در نظر گرفته شده هر یک گیم پلی مهیج و سرگرم کننده‌ای دارند.

یکی از عناوین بازی سه بعدی سندباکس Portal Knights برای اکس باکس وان است. در سوی دیگر بازی MX Unleashed کلاسیک را از اول تا پانزدهم آگوست روی کنسول اصلی اکس باکس می‌توانید تجربه کنید. از شانزدهم تا سی و یکم ماه نیز بازی Red Faction 2 را می‌توانید روی کنسول اصلی اکس باکس تجربه کنید.

در نهایت بازی DVERRIDE نیز از ۱۶آگوست تا ۱۵سپتامبر برای صاحبان اکس باکس وان به رایگان دردسترس است. تمامی این بازی‌ها روی کنسول اکس باکس وان در دسترس بوده و بازیکنان از اول آگوست می‌توانند شروع به اجرا آنها کنند.

بازی های رایگان Xbox Games With Gold

با شروع The Complete Season Xbox One بازی های Batman: The Enemy Within – Castlevania: Lords of Shadows 2 را برای Xbox Games With Gold ماه مارس در شرایطی معرفی کرد که نسخه‌های قبلی فقط تا ۱۵ مارس در دسترس بود در حالی که نسخه‌ی دوم تا ۳۱ مارس در دسترس قرار دارد در تاریخ ۱۶ مارس ، Shantae: Half-Genie Hero تا ۱۵ آوریل برای صاحبان Xbox One در دسترس خواهد بود.

و برای Xbox 360 بازی‌های Sonic Generations و Castlevania در تاریخ ۱۶ مارس و تا ۳۱ مارس در دسترس خواهند بود. به طور کلی ، این یک انتخاب کامل از عناوین است و یک فلش بک برای بازیکنان Xbox One است تا چهار بازی نوستالژی رایگان برای این ماه دریافت کنند.

خیلی دیر نیست که مایکروسافت بازیهای Xbox Games With Gold را که شامل Star Wars Battlefront Classic و Call of Cthulhu را نیز در دسترس قرار داده و معرفی کند.

هم اکنون شما می‌توانید Xbox Games With Gold با Xbox Live Gold با ۹.۹۹ دلار در هر ماه یا ۵۹.۹۹ دلار در سال بخرید و از طرف دیگر می توانید Xbox Game Pass Ultimate را خریداری کرد که شامل Xbox Live Gold و Xbox Game Pass برای رایانه و کنسول با ۱۴ دلار عرضه شده است را خریداری کنید. همچنین می‌تونید تریلر معرفی این چهار بازی را نیز در ادامه مشاهده کنید:

نظر خود را درباره بازی های رایگان Xbox Games With Gold ماه آگوست با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: