گیم‌پلی جدیدی از DOOM ETERNAL

گیم‌پلی جدیدی از DOOM ETERNAL منتشر شده است

توسط محمد اسفندیار در ۷ اسفند ۱۳۹۸ , ۱۸:۱۲

گیم‌پلی جدیدی از DOOM ETERNAL منتشر شده که حقایق بسیاری را برای ما مشخص می‌کند.همراه دنیای بازی باشید.

تقریبا غیرممکن بنظر می‌رسید که شور و هیجان جدیدتری در نسخه‌ی DOOM Eternal شرکت id Software ببینیم تا اینکه در ویدویی از گیم‌پلی جدید این بازی، یک ویژگی جدید جالب آشکار می‌شود و نشان‌دهنده‌ی آن است که این عنوان سورپرایز‌های بیشتری برای ما دارد.آخرین تریلر از گیم‌پلی این عنوان ویدیویی نه دقیقه ای از IGN First است که یک Master Level را نشان می‌دهد. این ویدئوی منتشر شده را در یوتیوب می‌توانید مشاهده کنید.

Master Level‌ها به عنوان ترکیبی از سطوح منظم campaign‌ها در ترکیبات مختفلف  قرار دارد. شما می‌توانید آنها را با هر درجه‌ی سختی بازی کنید و همه ضربات سری‌های قبلی نیز همچنان وجود دارد. با این حال،در سری جدید مبارزه با شیاطین در لول‌های اولیه مانند سطح Cultist Base امکان پپذیر است، که معمولاً در نسخه‌های قبلی تا ارتقا سطح تا حد مشخصی امکان پذیر نبود.

بازگشت به گذشته به‌خصوص با Doom Slayer که مهارت‌های شما را محک می‌زند، یک انگیزه‌ی عالی است. شما می‌توانید درجه‌ی سختی پایین‌تری را انتخاب کرده و در میان انبوهی از hordes‌ گشت‌زنی کنید. سرعت مطلق نبرد و اینکه چگونه هر سلاح و یا توانایی بر دشمنان تأثیر می‌گذارد، فوق‌العاده است.

طبق اطلاعات ارائه شده، گیم‌پلی بخش داستانی Doom Eternal بیش از ۲۲ ساعت به طول می‌انجامد. همچنین تایید شده است که این بازی پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

همان طور که قبلا هم اعلام شد Doom Eternal در تاریخ ۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این اثر در تاریخ دیگری منتشر می‌شود.شما همراهان همیشگی دنیای بازی می‌توانید نقدها و بررسی‌های دیگری پیرامون این عنوان را در وبسایت دنیای بازی بخوانید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: