پروژه‌ی جدیدی با نام Rogue Lords

استودیو Cyanide در حال کار بر روی پروژه‌ی جدیدی با نام Rogue Lords

توسط محمد اسفندیار در ۳ اسفند ۱۳۹۸ , ۱۱:۰۰
استودیو سیانید (Cyanide) که همه آنها را با بازی‌های (Werewolf:(The Apocalypse - Earthblood و مجموعه‌ی Styx می‌شناسند،اعلام کرده که در حال کار بر روی پروژه‌ی جدیدی با نام Rogue Lords هستند.همراه دنیای بازی باشید.

گبم پلی بازی به اینگونه است که بازیکن باید کنتزل یک شیطان با شیاطین را بر عهده بگیرد و تیمی از موجودات شیطانی را در اختبار شما قرار می‌دهد تا ان را توسعه دهید.و اما شیاطینی که در اختیار شما قرار می‌گیرند شیاطین معمولی نیستند و بانوی سفید ، دراکولا ، ماری خونین و غیره را در اختیار دارید. 
 همچنین بازیکن پس از جمع آوری تیم های Disciples ، آنها را به نبردهای مستقل می فرستد.. با همین کار تیم خود را upgrade و توسعه می‌دهد.
 کامیل لیزوئر ، مدیر هنری سیانید ، در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر ، گفت:
       "Rogue Lords بازی ای است که ما چند سال پیش با جرمی موندرو ، مدیر بازی ، با آن روبرو شدیم.ما از دیدن واقعیت این پروژه خوشحالیم. ما با تیم با استعداد در استودیوی Leikir همکاری فوق العاده ای داریم و نمی توانیم صبر کنیم تا دنیای شیطانی خود را فاش کنیم. " و ادامه داد،از آنجا که شما به عنوان شیطان بازی می کنید ، همیشه راهی برای تقلب و هدایت بازی به نفع خودتان وجود دارد.همین موضوع باعث شده است این باری از مکانیک عجیب و غریبی بهره میبرد.اما مطمئنا از پس آن بر خواهیم آمد.

این بازی برای Xbox One ، PS4 ، PC و Nintendo Switch در پاییز امسال منتشر می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد Rogue Lords در ماه های آینده با ما همراه باشید. مطمئناً موضوعات زیادی برای بحث وجود دارد.همراه دنیای بازی باشید.
دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: