گفتگوی اختصاصی با امیرحسین فصیحی

گفتگوی اختصاصی با امیرحسین فصیحی، مدیرعامل استودیوی Dead Mage

توسط نوید غلامی در ۱۲ آذر ۱۳۹۸ , ۲۱:۳۸

در اولین قسمت از سری مصاحبه ها و گفتتگوهای اختصاصی دنیای بازی به سراغ یکی از بازی‌سازان مطرح ایران رفتیم که به تازگی تجربه‌ی موفق عرضه یکی از بهترین عناوین مستقل سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی Children of Morta را پشت سر گذاشته است. در این گفتگوی اختصاصی با امیرحسین فصیحی به عنوان مدیر پروژه و کارگردان استودیوی Dead Mage (فن افزار شریف) و آرش حکیمی و علی فخار از دنیای بازی حضور دارند و از گذشته‌ی Dead Mage، عناوین قبلی آن و برنامه‌های آینده می‌گویند. بخش زیادی از این گفتگو نیز به بیان درس‌هایی که تیم سازنده گرشاسپ و شمشیر تاریکی در این چند سال آموختند، از تبلیغات و ارتباط با ناشرین گرفته تا پیامد تحریم‌ها بر جامعه بازی‌سازی، اختصاص دارد.

آخرین ساخته‌ی استودیوی ددمیج یعنی فرزندان مورتا موفق شد تا از دنیای بازی نمره‌ی خوب ۹ از ۱۰ را کسب کند که می توانید نقد و بررسی بازی را در اینجا بخوانید یا بررسی ویدیویی آن را از آپارات و یوتیوب ببینید.
پیشتر نیز گزارشی از رویداد به اشتراک گذاری ساخت بازی با حضور تعدادی از اعضای تیم سازنده نیز منتشر کردیم که می توانید آن را در اینجا بخوانید.

در ضمن پیشاپیش بابت کیفیت نامطلوب صدای مصاحبه‌کننده‌ها به دلیل نقص فنی پیش آمده حین ضبط برنامه عذرخواهی می‌کنیم. با این حال صدای مصاحبه‌شونده واضح و باکیفیت است.

امیدواریم که از دیدن این گفتگو لذت ببرید و با به اشتراک گذاری نظرات، انتقادات و پیشنهاداتتان ما را را در این راه یاری کنید.

 

گفتگوی اختصاصی دنیای بازی با امیرحسین فصیحی

 

مشاهده در یوتیوب دنیای بازی

دیدگاه
۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

6 Replies to “گفتگوی اختصاصی با امیرحسین فصیحی، مدیرعامل استودیوی Dead Mage”

  1. seda گفت:

    آقا دمتون گرم خیلی زحمت کشیدین ، واقعا عالی بود بحث ها و صحبت هایی که صورت گرفت. :43:
    فقط سری بعدی این موزیک پس زمینه رو بردارین وجدا ، بعد یه مدت میبینی توی مغزت حک شده ریتمش :'(
    خیلی خیلی ممنون

    ۲ ۱
    1. ممنون بابت فیدبک خوب و انگیزه بخشتون :metal:
      حتما برای قسمت های بعدی موزیک پس زمینه ی کمتر در مغز حک کننده تری! رو میذاریم!!

      ۲ ۰
  2. ماهان گفت:

    فقط جالب اینه که تنها استودیوی ایرانی که بازی های موفق ساخته، بازی هاش رو اصلا برای اینجا نساخته :27: گرشاسپ هم حساب نیست :40:

    یه گزارشی از وضعیت امروز بازی سازی هم در ایران تهیه کنید بد نیست

    موفق باشید

    ۴ ۰
  3. علی گفت:

    دمتون گرم بابت این مصاحبه،
    امیدوارم با افراد برجسته دیگه بازی سازی ایران هم ازین قسم مصاحبه‌ها صورت بگیره، چه افراد موفق premium چه freemium.
    به نظرم مهمترین نکته واسه بازی‌ساز باید این باشه که درست بتونی فازبندی کنه و پروژه و به صورت متناوب از بیرون فیدبک بگیره. این هم پتانسیل بیرون رو برات مشخص میکنه، هم باعث میشه بتونی درست و غلط خیلی از چیزا رو تشخیص بدی و هم خودت یه منبع انرژی واسه تیم محسوب میشه. خیلی‌ها فکر میکنند که اگه بازی رو جایی نشون بدند ایده‌شون رو میدزدند و ازین میترسند و این یکی از تله‌هایی که توش میافتند.

    ۳ ۱
    1. دم شما گرم بابت این فیدبک پرانرژی! :57:
      مطمعنا در ادامه به سراغ دیگر بازیسازان برجسته هم خواهیم رفت و این برنامه به همه ی دست اندرکاران گیم ایران اختصاص داره.

      ۲ ۰
  4. سلام
    به امید پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر این تیم درخشان

    ۱ ۰