نقد بازی The Ninja Saviors: Return of the Warriors

بازم سکه‌هام تموم شد
  • روح‌نواز از موسیقی و داستان گرفته تا هرچیز دیگری در بازی که روحمان را قلقلک دهد، نوازش کند یا به آن تلنگر بزند...
توسط نوید غلامی در ۲۷ مهر ۱۳۹۸ , ۲۲:۱۴

Warriors که چند وقتی است یرای کنسول‌های PS4 و نینتندو سوییچ منتشر شده، یادآور ایام شیرینی‌ است که در صف‌های دستگاه‌های آرکید می‌گذراندیم و خاطره‌ی خوش دکمه‌ زدن‌های پیاپی و بدون استراتژی و مردن پشت سر مردن را به یا می‌آورد. اما نسخه‌ی ریمیک تا چه حد توانسته به فرمول جادویی شماره‌های قبلی وفادار بماند و آیا می‌تواند مخاطب نسل جدید که از بازی‌های این چنینی توقع بیشتری دارند را راضی کند یا خیر؟
با دنیای بازی و نقد و بررسی The Ninja Saviors: Return of the Warriors همراه شوید تا پاسخ این سوال را بیابیم.

نقد و بررسی این بازی پس از ۱۰ ساعت تجربه‌ی آن روی PS4 انجام شده است.


یاد ایام

ابتدا برای درک بهتر سری بهتر است نگاهی به گذشته‌ی آن بیندازیم. اولین بار در سال ۱۹۸۷ و پس از کش و قوس‌های سقوط صنعت گیم، عنوانی برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد به نام The Ninja Warriors که استقبال خوب مخاطبان از آن باعث شد تا توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی Natsume به فکر عرضه‌ی نسخه‌ی SNES آن در سال ۱۹۹۴ با نام The Ninja Warriors Again در ژاپن بیفتد که در بازارهای غربی با همان اسم نسخه‌ی آرکید منتشر شد.
حالا پس از گذشت تقریبا دو دهه شاهد بازسازی نسخه‌ی اصلی بازی توسط همان استودیو و همان تیم هستیم؛ هر چند که اسم استودیو یکی است اما بسیاری از توسعه‌دهندگان اصلی رفته‌اند و با تیمی جوان طرفیم.

کسی گفت داستان؟
نباید از بازی‌های Beat’em Up انتظار داستانی چفت و بست‌ دار داشت؛ هر چه باشد مخاطب معمولا برای رفع خستگی و برطرف کردن عطش کشت و کشتار به سراغ عناوین این چنینی می‌رود و به فکرش هم نمی‌رسد که احتمال دارد پای داستانی بنشیند که او را درگیر کند. اما این باعث نشده تا شاهد مجموعه‌ای از نمادین‌ترین و خاطره‌سازترین داستان‌ها در بازی‌های ویدیویی از سوی بازی‌های این زیرسبک نباشیم. از دزدین یار در Double Dragon گرفته تا دزدیدن دختر شهردار در Final Fight یا قصه‌ی انتقام در Shank، همه تبدیل به کلاسیک‌های این سبک شدند. در Ninja Warriors هم شاهد روایت هفت کفن پوسانده‌ی نجات دنیا از شر آدم بد قدرتمند و شروری هستیم که دست بر قضا از تمام الگوهای بدمن (Badman) کلاسیک دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی پیروی می‌کند. Banglar که می‌خواهد دنیا را به چنگ خود دربیاورد، با گروهی پنج نفره متشکل از نینجاهای اندروید (نینجاهایی که قسمت‌هایی از بدنشان را با قطعات الکترونیکی تعویض کرده‌اند و سایبورگ محسوب می‌شوند) روبرو می‌شود که می‌خواهند جلویش را بگیرند.
داستان همان‌اندازه کلیشه‌ای و نخ‌نما است که تیتراژ ابتدایی بازی به شما نشان می‌دهد؛ ویدیویی که با دیدنش پرت می‌شوید به دورانی که آرنولد با نگاه سنگی‌اش و و استالونه با سربندش و ژان کلود ون دام با آبدولیاچاگی‌هایش دلربایی می‌کردند!
اما همین داستان سرراست مانع از لذت بردن شما از گیم‌پلی نمی‌شود و فقط در ابتدای بازی خودش را معرفی می‌کند تا خودی نشان بدهد و پس از آن مستقیم به جریان بازی پرتاب می شوید؛ قسمتی که بیشترین لذت در آن نهفته است.

مشت با ضربدر، لگد با دایره
The Ninja Saviors: Return of the Warriors بازی راحتی است؛ از این جهت که می‌توانید مثل تماشای سریال‌های ترکیه‌ای برای مدتی هم که شده مغزتان را خاموش کنید و با کمترین میزان درگیر شدن از آن لذت ببرید (هرچند که در رابطه با تماشای سریال‌هایی که ذکر شد شک دارم!). مثل تمام عناوینی که در این زیرژانر آمدند و رفتند چند حرکت ساده‌ برای ضربه زدن و حرکت در اختیار دارید و اگر دسته‌های بازی مخصوص سبک مبارزه‌ای (Fighting) دارید بهتر از گنجه درشان بیاورید؛ چرا که حسابی به آن‌ها نیاز پبدا می‌کنید!
یک مشت، یک لگد و یک حرکت رو به جلو که گاهی به صورت لیز خوردن (Slide) و گاهی به صورت پرش (Jump) است تمام چیزی است که برای مقابله با سیر به ظاهر ناتمام دشمنان به آن دسترسی دارید. کمبوهای ساده‌ی بازی نیز از ترکیب این حرکات به وجود می‌آیند. جدای از این‌ها نواری هم در بازی وجود دارد که با گذر زمان و ضربه زدن‌های متوالی پر می‌شود و این امکان را می‌دهد تا در حرکتی کوتاه هر آنچه روی صفحه قرار دارد را از صحنه‌ی روزگار محو کنید و با ضربه خوردنتان نیز این نوار خالی شده و دوباره از اول پر می‌شود. Ninja Warrior با پیروی از قواعد ژانری سال‌های دوری که نسخه‌ی اصلی منتشر شده هیچ‌کدام از این‌ها را به شما نمی‌گوید و خبری از بخش آموزش در بازی نیست که به خودی خود نکته‌ی منفی به حساب نمی‌آید. اما ممکن است باعث شود تا بعد از گذر از چندین مرحله متوجه ضربه‌ی جدیدی شوید که تا پیش از آن روحتان هم از وجودش خبردار نبود.


مراحل بازی که با نام استیج معرفی می‌شوند شروع می‌شوند، دمار از روزگار سربازان  و دشمنان عجیب و غریبی که معلوم نیست از کدام سیرکی فرار کرده‌اند در می‌آورید و در نهایت به غولآخر (از ترکیبات عجیبی که نوستالژی نشریه‌ی دنیای بازی را برایمان زنده می‌کند!) می‌رسید. این روند هر دفعه تکرار می‌شود اما تنوع فضاها و روند معرفی دشمنان تازه باعث می‌شوند تا احساس خستگی نکنید. بعضی محیط‌ها به وضوح از عناوینی چون Final Fight و Streets of Rage  الهام گرفته‌اند اما با منطق دنیای بازی هماهنگ‌اند و کلیت مراحل بازی را در نظم خوبی قرار می‌دهند. The Ninja Saviors: Return of the Warriors در کل شامل هشت استیج است که با اتمام هر هشت تا، شخصیت جدیدی بنام Yakhsa آزاد می‌شود و در ادامه می‌توانید یک نینجای روباتیک دیگر را نیز آزاد کنید تا مجموع تعداد شخصیت‌های قابل بازی از سه به پنج برسد. موردی که به تجربه‌ی بازی، خصوصا در دفعات اولی که به سراغ آن می‌روید، لطمه وراد می‌کند عدم بالانس بودن شخصیت‌های قابل بازی است که مستقیما از نسخه‌ی آرکید به اینجا آمده. به شخصه بار اول که هشت استیج Ninja Warrior را تمام کردم فقط با یک شخصیت بازی کردم که حرکتی داشت که به موجب آن می‌توانست به سمت جلو یه عقب سُر بخورد و در این مسیر به دشمنان صدمه وارد کند؛ تنها حرکتی‌ است که تقریبا همه‌ی دشمنان نسبت به آن ضعف دارند و در نقطه‌ی مقابل دو شخصیت دیگر حملاتی کوتاه برد و آهسته دارند و بیشتر به درد چندنفره بازی‌کردن می‌خورند. راستی گفتم که The Ninja Saviors: Return of the Warriors بخش کو-آپ هم دارد؟ دیگر چه چیزی بهتر از این تا مثل گذشته بر سر زدن یا نزدن ضربه‌ی آخر به غولآخرها با هم دعوا کنیم؟!
پس از تمام کردن بخش داستانی می‌توانید به دلخواه استیج‌های مختلف را امتحان کنید و رکورد زمانی خود را در آنها بهبود بدهید که با توجه به کوتاه بودن هر کدام تبدیل به قابلیتی جالب می‌شود که ارزش کل کل و وقت گذاشتن را دارد.

بچه برو عقب‌تر چشمات از کاسه دراومد!

چیزی که از The Ninja Saviors: Return of the Warriors روی صفحه نقش می بندد شاید در بهترین و در عین حال وفادارترین حالت نسبت به نسخه‌ی آرکید باشد. برخلاف بسیاری از دوباره‌سازی‌هایی که اخیرا می‌بینیم، Natsume تصمیم گرفته که به همان گرافیک رترو و پیکسلی و انیمیشن‌های ساده بسنده کند و هم‌زمان تصاویر پس‌زمینه را پرجزئیات‌تر و شفاف‌تر کند. رنگ‌بندی بازی هم همان‌چیزی است که پیش‌تر دیدیم و به خوبی می‌توان بین دشمنان و المان‌های محیط و افکت‌ها تمایز قایل شد. طراحی شخصیت‌ها نیز مثل هر عنوان دیگری از قوانین نانوشته‌ی کلاس‌بندی‌ها تبعیت می‌کند که هر چه شخیت قوی‌تر، عرضش بیشتر!

اما گل سرسبد ریمستر The Ninja Saviors: Return of the Warriors موسیقی و افکت‌های صوتی آن است؛ جایی که آهنگساز نسخه‌ی آرکید هیرویوکی ایواتسوکی (Hiroyuki Iwatsuki) برگشته تا همان قطعات تکنو و شورشی کلاسیک را به خوردمان بدهد و همراه او بار دیگر شاهد حضور گروه Zuntasa هستیم که با اجرای قطعاتی نظیر Daddy Mulk غوغا می‌کنند!

ژتون بگیرم یا نگیرم؟

The Ninja Saviors: Return of the Warriors عنوان خوبی است. یک بازسازی از عنوانی کلاسیک که به بهترین شکل به ریشه‌هایش وفادار می‌ماند. اگر به واسطه‌ی شکل و قیافه‌ی قدیم‌اش یا کوتاه بودنش نتواند مخاطب نسل جدید را به خودش جذب کند باکی نیست؛ زیرا سینه‌چاکان عصر میکرو و کارتریج دولبه قدر آن را می‌دانند!

 

Resolution

۸/۱۰ :Platform: PS4 – Score

The Ninja Saviors: Return of the Warriors proves in order to satisfy beat’em up fans, you don’t need fancy visuals or overwhelming gameplay. All you have to do is sticking to your roots and give them the ultimate retro experience.

 

(این نقد بر اساس نسخه منتقدین بازی نوشته شده که توسط ناشر بازی در اختیار دنیای بازی قرار گرفته است.)

نکات مثبت

گرافیک زیبا و در عین حال وفادار به نسخه‌های قدیمی
گیم‌پلی ساده و بی‌آلایش و در عین حال درگیرکننده
موسیقی جذاب و در عین حال سینتی سایزر بسیار!

نکات منفی

بالانس نبودن شخصیت‌های قابل بازی
کوتاه بودن خط داستانی
عدم وجود چالش و یکسان بودن استراتژی مبارزه در بعضی باس فایت‌ها

8
نفیس
دیدگاه
۱۸۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

186 Replies to “نقد بازی The Ninja Saviors: Return of the Warriors”

  1. Jhj_gamer گفت:

    درسته گرافیک بازی قدیمیه (گرافیک کم) ولی باید تجربه کرد حس نوستالژیکی به آدم میده :like:

    ۱ ۰
    1. amin73 گفت:

      مال قدیماست

      ۰ ۰
    2. Rooh گفت:

      موافقم :like:

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      موافقم

      ۰ ۰
  2. Jhj_gamer گفت:

    به نظرم اون دوره زمونه که به گرافیک بازی ها فکر میکنن یه کم به چیزای دیگه فکر میکردن بازی های بهتری می شدن

    ۲ ۰
    1. amin73 گفت:

      اره معلومه خوب

      ۰ ۰
    2. Rooh گفت:

      دقیقا :like:

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      دقیقا

      ۰ ۰
  3. Sajad گفت:

    بازی های قدیمی دو بعدی خیلی خوب بودن

    ۰ ۱
    1. Rooh گفت:

      اما نه همشون

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      بعضیاشون اره

      ۰ ۱
    3. Rooh گفت:

      اکثرا نه

      ۱ ۱
    4. amin73 گفت:

      اره درسته

      ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      Ninga :(

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      نینجااااااااااااااااااااااااااا

      ۰ ۱
  4. Rooh گفت:

    به این بازی نمره ۸ دادین؟ :20:

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      دادن دیگه مگه چیه

      ۰ ۱
    2. Rooh گفت:

      یه چیز هست دیگه!!

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      حتماهست

      ۰ ۰
  5. demntorhp گفت:

    یادش بخیر بازی های میکرو :43:

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      واقعا

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      اوه رفتی سراغ میکرو؟

      ۰ ۰
  6. eysin گفت:

    گیم پلی و موسیقیش عالیه

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      بله

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      کار ژاپنیه معلومه دیگه گفتن نداره

      ۰ ۱
    3. Rooh گفت:

      همیشه عالی بوده

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      همیشه عالی :51: :51: :51:

      ۰ ۰
  7. eysin گفت:

    طبیعتا همچین بازی هایی رو کسی واسه گرافیک طبیعی و بالا بازی نمیکنه

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      درسته

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      معلومه خوب

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      چشم بسته غیب گفتی

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      اره دیگه پس چی

      ۰ ۰
  8. armankeoxer گفت:

    نقد جالبی بود 👍🏻👌🏻

    ۱ ۰
    1. Rooh گفت:

      واقعا خیلی زیبا بود

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      زیباست و جالب

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      Very good

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      خیلی خیلی عالی بود

      ۰ ۰
  9. من بازی ها تخیلی اینطوری دوست ندارم ولی نقد خوبی بود.

    ۰ ۱
    1. Rooh گفت:

      همچنین

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      نقدا که عالیه

      ۰ ۱
    3. Rooh گفت:

      نقداشون همیشه خوبه

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      معلومه چون سایت خوبه

      ۰ ۰
  10. و مرسی که از نکات مثبت و منفی رو میگید

    ۰ ۱
    1. Rooh گفت:

      واقعا مرسی

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      خیلی خیلی مرسی

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      Thanks

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      نقد همینه دیگه

      ۰ ۰
  11. فضای بازی خیلی شبیه شورش در شهر است. به اندازه شورش در شهر جذاب است؟

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      منم وقتی دیدم یاد شورش در شهر افتادم

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      اره جذابه

      ۰ ۱
    3. Rooh گفت:

      آدمو یاده خاطره هاش میندازه :D

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      خیلی خاطره انگیزه

      ۰ ۰
  12. Mks23 گفت:

    امتیاز ۸زیاد برای این بازی می بایستی امتیاز ۶

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      موافقم

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      منم موافقم

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      شیشم زیادشه :40:

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      خیلی زیادشه

      ۰ ۰
  13. Meraj گفت:

    اون موقع این جور بازی هایی میکردیم فکر میکردیم اخر گرافیکه حالا اگه ۲۴۰ fps با کیفیت ۴k کمه

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      یادش بخیر

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      بوی قدیمارو میده

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      دلمون خوش بودا :40:

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      همینه دیگه گذشته زمانه

      ۰ ۰
  14. amin73 گفت:

    خیلی سبک قدیمیه که!!!!!!!!!!!!! فکر میکردم منسوخ شده!!!!!!!!!!!!

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      منم همین فکرو میکردم

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      واقعا چی جالب

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      نه تا اون حد :|

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      حدش همینه دیگه

      ۰ ۰
  15. سینا گفت:

    بازی عالی و همچنان پر طرفدار

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      Great

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      عالی

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      ولی الانا این جور بازیا حال نمیده

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      حال نمیده بعد نوشتی گریت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط میخوای الکی کامنت بذاری

      ۰ ۰
  16. عرشیا گفت:

    بعضی سبک بازی ها هیچ وقت قدیمی نمی شن

    ۱ ۰
    1. Rooh گفت:

      آره

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      چون نوستالوزی داره برات

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      ولی زیاد بازی کنی میشه :44:

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      قدیمی نمیشه

      ۰ ۰
  17. Pouya sadrii گفت:

    خاطره ساز این. بازی

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      خیلی

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      خیلی خیلی من یاد سگا میوفتم

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      من یاد دریم کست افتادم :41:

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      نوستالوژیکه اصلا

      ۰ ۰
  18. Rooh گفت:

    قبلنا با اینکه بازیاشون گرافیک کمی داشت اما جذابیت فوقاالعده ای داشتند

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      چون خلاقیت داره

      ۰ ۰
    2. Rooh گفت:

      کلا نوآورانه بودند

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      بله همینطوره

      ۰ ۰
  19. Rooh گفت:

    قبلناواقعا خلاقیت عجیبی تو ساخت بازی هاشون به خرج میدادند

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      زاپن یعنی خلاقیت

      ۰ ۰
    2. Rooh گفت:

      البته الانم همین طوره

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      دقیقا

      ۰ ۰
  20. Rooh گفت:

    آدم باورش نمیشه که تو این زمونه هنوز چنین بازی هایی می سازن

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      اره تو سال ۲۰۱۹

      ۰ ۰
    2. Rooh گفت:

      معلوم نیست تا کی ادامه پیدا کنه

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      تا ابد

      ۰ ۰
  21. Rooh گفت:

    واقعا کار پر ریسکی با ساخت چنین بازی هایی میکنند

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      اره ریسکش زیاده

      ۰ ۰
    2. Rooh گفت:

      البته خیلیاشونم خراب در میاد

      ۰ ۰
    3. amin73 گفت:

      خراب میشه دیگه

      ۰ ۰
  22. amin73 گفت:

    یاد کنسول سگای خودم افتادم

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      یادش بخیر

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      خیلی :(

      ۰ ۰
  23. amin73 گفت:

    به این کارا میگن کارای پیکسل آرتی

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      درسته

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      شما میگی؟ :16:

      ۰ ۰
  24. Rooh گفت:

    قدیمیه بابا

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      راضی نیستم

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      اره تو درست میگی

      ۰ ۰
    3. Rooh گفت:

      ممنون

      ۰ ۰
    4. amin73 گفت:

      خواهش میکنم

      ۰ ۰
  25. amin73 گفت:

    چرا اینقدر قدیمی؟

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      خداییش چرا؟

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      واقعا چرا؟

      ۰ ۰
  26. amin73 گفت:

    واقعا چرا

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      😂😂

      ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      حالا زیاد حرص نخور

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      به خاطر کامنتای تو از زندگی افتادم :16: :16: :16:

      ۰ ۰
  27. amin73 گفت:

    مال الان نیست

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      ماله الانه

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      نیست دیگه کامنتای منو پاسخ نده

      ۰ ۰
  28. amin73 گفت:

    مال خیلی وقت پیشه

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      تازه ساختنش

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      سبک بازیو میگم

      ۰ ۰
  29. amin73 گفت:

    نینجا نینجا

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      فقط نینجا گایدن

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      اون سخته

      ۰ ۰
  30. amin73 گفت:

    سال ۲۰۱۹ و همچین چیزی

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      آره دیگه

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      خوب شد گفتی

      ۰ ۰
  31. amin73 گفت:

    تو هوا پرواز کرده :27:

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      فراتر از اون

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      فرا تر از اون دیگه چیه

      ۰ ۰
  32. amin73 گفت:

    رضایت کافی نداره

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      اون که بله

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      خودم گفتم تو نمیخواد تایید کنی

      ۰ ۰
  33. amin73 گفت:

    ولی نوستالوژیکه :53:

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      اونم بله

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      خاطره داره زیاد

      ۰ ۰
  34. Hitsugaya گفت:

    یادش بخیر این بازی ها خیلی خوب بودن مخصوصا street of rageخیلی حال میداد فقط تنها سوالی که هست اینه که این همه دشمن از کجا میاد؟ :20: :|

    ۰ ۰
    1. Rooh گفت:

      آره دقیقا

      ۰ ۰
    2. amin73 گفت:

      درسته :like: :like: :51:

      ۰ ۰
  35. Rooh گفت:

    نوستالژی فقط نینجا گایدن

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      مورتال کمبات

      ۰ ۰
  36. Rooh گفت:

    تکه تک بود

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      نظیر نداشت

      ۰ ۰
  37. Rooh گفت:

    هم خلاقانه هم نوآورانه بود

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      نه فقط خلاخانه بود نو اورانه نبود :27: :27: :27:

      ۰ ۰
  38. Rooh گفت:

    بازیشم مثل امروزیا راحت نبود

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      سولزلایک بود

      ۰ ۰
  39. Rooh گفت:

    سخت و چالش برانگیز بود

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      مثل سولز دیگه

      ۰ ۰
  40. Rooh گفت:

    همچنین خوراکspeed runerها بود

    ۰ ۰
    1. amin73 گفت:

      دقیقا درسته

      ۰ ۰
  41. amin73 گفت:

    چه اسمی داره بازیش

    ۰ ۰
  42. amin73 گفت:

    از این نینجاییا خوشم میاد

    ۰ ۰
  43. amin73 گفت:

    اینو حتما بایدبازی کنم

    ۰ ۰
  44. amin73 گفت:

    سیستمم اینو میکشه

    ۰ ۰
  45. amin73 گفت:

    نقداتونو دوست دارم

    ۰ ۰
  46. amin73 گفت:

    ممنونم بابت نقدای خوبتون

    ۰ ۰
  47. amin73 گفت:

    چه رنگ بندی داره

    ۰ ۰
  48. amin73 گفت:

    رنگ بندیش خیلی شاده

    ۰ ۰
  49. amin73 گفت:

    برای یه بازی پیکسل آرتی تا این لحظه ۱۸۵ تا کامنت :27: :27: :27:

    ۰ ۰