عوامل متغیر بی‌شمار در بازی Days Gone پیش‌بینی بازی را غیر ممکن می‌کند

توسط حمیدرضا داوریان در ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ , ۰۹:۰۰

با توجه به آخرین اخبار بازی، آقای جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone‌ در مصاحبه‌ای اعلام کرد وجود سیستم‌های فراوان در بازی، پیش‌بینی آن را غیر ممکن کرده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

در سال ۲۰۱۹، بازی Days Gone اولین بازی انحصاری بزرگ پلی استیشن ۴ محسوب‌ می‌شود. اما ظاهرا استودیو Sony Bend دقت و ظرافت زیادی را صرف ساخت این بازی کرده است. حدودا ۶ سال پیش بود که استودیو Sony Bend طراحی Days Gone را شروع کرد. با توجه به تریلرهای منتشر شده از بازی و جزئیات اشاره شده در رابطه با آن، این بازی ترسناک که در سبک زامبی طراحی شده، خیلی زود توانست به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ بدل شود و با اینکه هنوز یک ماه به انتشار آن زمان مانده، زمزمه‌های زیادی در رابطه با موفقیت و کیفیت بالای آن شنیده می‌شود.

روز گذشته اما آقای جان گاروین، کارگردان این بازی در گفت و گویی با مجله‌ی EDGE در رابطه با سختی طراحی این بازی توضیحاتی ارائه داد و ادعا کرد به خاطر وجود سیستم‌های متنوع در بازی، پیش‌بینی آن عملا کاری غیر ممکن خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید در زیر متن کامل مصاحبه را بخوانید.

بازی به نحوی طراحی شده که پیش‌بینی آن تقریبا غیر ممکن است و این دقیقا چیزی است که گیم‌پلی این بازی را به طرز باورنکردنی منحصر بفرد می‌کند. اتفاقاتی که ممکن است در طول بازی رخ دهد بی شمار هستند و به همین خاطر در طراحی آن از تمامی سیستم‌ها استفاده شده است. مثلا تا زمانی که سیستم مبارزه‌ی تن به تن را یاد نگیرید نمی‌توانید خود را با بازی تطبیق دهید؛ چون نمی‌دانید سیستم کرفتینگ چگونه کار می‌کند. تمامی این سیستم‌ها باید به صورت کاملا منظم و با ترتیب در بازی گنجانده می‌شدند و این یعنی همه‌ی این‌ها باید ضرورتا در بازی انجام شود تا بتوانید در بازی پیش بروید و طبیعتا رسیدگی به همه‌ی این موارد وقت زیادی نیاز خواهد داشت.

جان گاروین همچنین در رابطه با سیستم مدیریت سوخت در بازی توضیحاتی ارائه داد و ضمن اشاره به این مورد که کاربران باید با دقت و مهارت خاصی موتور سیکلت را بروزرسانی کنند تا بتوانند وسایل مورد نیاز را با آن حمل کنند گفت:

سیستم مدیریت سوخت چیزی نیست که شما در هر بازی آن را مشاهده کنید. چراکه ایجاد تعادل در این سیستم بسیار سخت بوده و نیازمند مهارت بالایی است. هدف ما این نیست که کاربران هر دفعه به خاطر خالی شدن سوخت موتور سیکلت دچار دردسر شوند؛ اما در بازی مانند Days Gone، دلهره و ترس ناشی از خالی شدن سوخت در آن دنیای وحستناک چیزی است که همه‌ی کاربران از بازی انتظار دارند.

بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۹۸) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

دیدگاه
۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

One Reply to “عوامل متغیر بی‌شمار در بازی Days Gone پیش‌بینی بازی را غیر ممکن می‌کند”

  1. بی‌نهایت به این بازی عشق می‌ورزم.
    امیدوارم موفق بشه تا شاهد دنباله های این بازی باشیم.
    از این می‌ترسم که سرنوشت دیگر بازی‌های ژانر ترس‌وبقای خطی سوم‌شخص مثل آلن ویک، dead space، سایلنت هیل و I Am Alive برای این بازی تکرار بشه.

    ۰ ۰