حرکت شخصیت‌ها در نسخه‌ی نهایی Mortal Kombat 11 بهبود خواهد یافت

توسط مهدی هفته خانک در ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ , ۱۸:۰۹

پس از برگزاری تست بازی Mortal Kombat 11 در آخر هفته‌ی گذشته، اد بون، کارگردان این عنوان، اعلام کرد که حرکات شخصیت‌ها در نسخه‌ی نهایی بازی بهبود خواهد یافت. در ادامه با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی باشید.

در آخر هفته‌ی گذشته، یک تست کوچک از بازی Mortal Kombat 11 با نام «تست اضطراب» (stress test) برگزار شد که در واقع آماده‌سازی برای بتای بازی است که در دو هفته‌ی آینده برگذار خواهد شد. تست اضطراب تنها شخصیت‌های اسکارلت، اسکورپیون و باراکا را برای بازی در حالت آنلاین شامل می‌شد. طبق گفته‌ی برخی افرادی که در این تست شرکت کرده‌اند، برخی المان‌های گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه‌ی آزمایشی که دو ماه پیش در دسترس بود تغییر کرده‌ است.

بعد از بازی کردن تست اضطراب، باید بگویم که Mortal Kombat 11 یک بازی با سرعت پایین نخواهد بود!

— Regular UltraDavid (از کاربران ردیت)

اگر در جریان نیستید، باید بگوییم که نسخه‌ی آزمایشی اولیه‌ی Mortal Kombat 11 در زمینه‌ی سرعت مبارزات دارای محدودیت بود، به طوری که باعث شده بود بازیکنان به جای حمله و دفاع، به استفاده از تاکتیک‌های معمولی روی بیاورند. اما طبق گفته‌ی کارگردان بازی، آقای اد بون، حرکات شخصیت‌ها در نسخه‌ی نهایی بازی بهتر خواهد بود.

هر زمانی ممکن است تغییری رخ بدهد و ما هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی در اختیار داریم.

خبر هیجان‌انگیز این است که در نسخه‌ی نهایی Mortal Kombat 11، حرکات شخصیت‌ها «بهتر» از بتا خواهند بود.

— Ed Boon

به نظر شما منظور بون از «بهتر» چه بوده است؟ احتمالا منظور وی حرکات سریع‌تر است. به هر‌حال، تماشای میزان تغییرات نسخه‌ی نهایی نسبت به نسخه‌ی آزمایشی اولیه جالب خواهد بود. خوشبختانه در نسخه‌ی بتا شاهد شخصیت‌های بیشتری خواهیم بود، البته که همه‌ی دوست داریم تا جانی کیج جدید را تجربه کنیم!

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید